Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 60+ mies vielä haluaa elämältä?

Vierailija
07.04.2026 |

Kerro omasta/muiden kokemuksesta.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritystäni laajennan vauhdilla ja olen useamman nuoren ylityksen hallinnossa sekä omistajana. 

Lapsia ja lapsenlapsia näen noin kuukausittain viikonlopun. Muuten reissaan ja rentoudun mökillä kun töiltäni ehdin. Treenaan myös (juoksu/punttis/jalkapallo) vähintään tunnin päivässä ja nuoremman naisen kanssa vietetään viikossa ilta/yö ja joskus lomilla. 

Haluan että tämä tila jatkuu, jatkuu ja jatkuu.

M63

Ihan uteliaisuudesta: minkä ikäinen nainen?

18vuotta minua nuorempi.

Nelivitonen on soiva peli, mutta ei suoraan inhoa ja kammoa  jo kalman koskettamaa ihoa ja habitusta. Hyvä valinta.

Vierailija
22/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritystäni laajennan vauhdilla ja olen useamman nuoren ylityksen hallinnossa sekä omistajana. 

Lapsia ja lapsenlapsia näen noin kuukausittain viikonlopun. Muuten reissaan ja rentoudun mökillä kun töiltäni ehdin. Treenaan myös (juoksu/punttis/jalkapallo) vähintään tunnin päivässä ja nuoremman naisen kanssa vietetään viikossa ilta/yö ja joskus lomilla. 

M63

18vuotta minua nuorempi.

Juuri sopivan ikäinen, aikuinen muttei vanha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan halua enää mitään. Syvä ystävyyssuhde olisi haave, mutta haaveeksi taitaa jäädä. Sukupuolella ei olisi merkitystä, koska en ole kiinnostunut seksisuhteesta.

Vierailija
24/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä +:n arvoilla varmaan eri asioita kuin suurilla +:n arvoilla.

Vierailija
25/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina toivonut tulevani uskoon, vaan en ole tullut. Jospa sitten sitä!

Vierailija
26/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta.

Hän on valintansa tehnyt.

Vierailija
27/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani ovat muutama vuosi sitten jääneet eläkkeelle. Nyt viettävät aikaa äidin kanssa paljon matkaillen ympäri maailmaa. 

Kaikki kolmistaan?

Asuuko ne kolmistaan?

Vierailija
28/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M1957 haluaa vierelleen kaunottaren joka on hoikka, tatuoimaton, pitkätukkainen, blondi, tottelevainen, nöyrä feminiini, teini.

Vierailija
29/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käytöstä luopuminen kokonaan.

Kannabis taas suojaa ikääntyviä aivoja Alzheimerilta. Tutkimusten mukaan. Varsinkin sativaiset lajikkeet. Olen itse jo ylinelikymppinen, yritän proaktiivisestit irroittatua alkoholista jo nyt ja siirtyä kannabiksen käyttäjäksi. 

Vierailija
30/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen 60 vuotta elostellen. Kokkelia ja nuoria naisia.

Vierailija
31/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa ja ruokapalvelua oman kokemuksen mukaan. Myös hoivaa ja palvelua.

60+ ikäinen mies on vielä työelämässä.

Vierailija
32/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M1957 haluaa vierelleen kaunottaren joka on hoikka, tatuoimaton, pitkätukkainen, blondi, tottelevainen, nöyrä feminiini, teini.

Oma tyttärentytärkö?

Vierailija
33/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni odotti eläkepäiviä ja suunnitteli muuttoa Espanjaan, jonka sitten toteuttikin. Kohta olen itse saman ikäinen ja haaveeni ovat pitkälti samansuuntaiset.

Sinun ja isäsi kaltaiset ihmiset pilaavat tämän maan. Vakavan sairauden kohdatessanne palaatte sitten tänne loisimaan.

Vierailija
34/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buddhalaisilla on mielestäni parhaat ja selkeimmät välineet valaistumiseen mutta sanasto on aivan eri ja sanaston sisäistäminen vaatii periaatteiden, esim. Kolmen jalon totuuden ymmärtämistä mitkä ovat länsimaiselle ajattelulle outoja. Jeesus sanoo samat jutut jotenkin tosi selkeästi mutta samalla tosi obskuuristi. Spontaanisia heräämisiäkin tapahtuu ihan itsestään kuulemma. Echart Tolle jankkaa erittäin ansiokkaasti yhtä jaloa totuutta: on vain nyt. 

Vierailija
35/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä. Muijan kusiränni ei paljoa kiinnosta enää

Nähty on

Toki joku Filippus tytyn suihinotto eturauhashieronnalla varmaan piristäs

Vierailija
36/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M63

18vuotta minua nuorempi.

Juuri sopivan ikäinen, aikuinen muttei vanha. 

Juuri näin. Hänellä on vielä velvollisuuksia lähes aikuisiin lapsiinsa liittyen, niin tällainen tapailuväli on meille sopiva. Ollaan fysiikaltamme aika samanlaisia, kesällä tuntureille patikoimaan.

M63

Vierailija
37/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buddhalaisilla on mielestäni parhaat ja selkeimmät välineet valaistumiseen mutta sanasto on aivan eri ja sanaston sisäistäminen vaatii periaatteiden, esim. Kolmen jalon totuuden ymmärtämistä mitkä ovat länsimaiselle ajattelulle outoja. Jeesus sanoo samat jutut jotenkin tosi selkeästi mutta samalla tosi obskuuristi. Spontaanisia heräämisiäkin tapahtuu ihan itsestään kuulemma. Echart Tolle jankkaa erittäin ansiokkaasti yhtä jaloa totuutta: on vain nyt. 

Horisin itse omiani ja korjaan itseäni nyt, tarkoitinkin kolmen olevaisuuden merkin periaattetta. Ne kun sisäistää, alkaa buddhismi aueta. Echart tolle horisee silti myös keskeisestä buddhismin periaatteesta. -sama 

Vierailija
38/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että saisin vielä elää ja ihmetellä tätä maailmaa jonkin aikaa. Kohta 67 v ja tuntuu että ihan vasta olin nuori. Nyt on tullut terveysongelmia. Olisin ikionnellinen jos saisin vielä edes 10 vuotta nähdä mutä tapahtuu  ja olla osa elämää. 

Vierailija
39/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohh,, sellanen 19-36vee nais ystävä varmaankin iloa toisi

Vierailija
40/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyttä. Muijan kusiränni ei paljoa kiinnosta enää

Nähty on

Toki joku Filippus tytyn suihinotto eturauhashieronnalla varmaan piristäs

Filippus jättää sinun kusiletkun ja rapistuneen eturauhasesi väliin, ellet maksa riittävästi.