Olen typerys, huijattu toiseksi naiseksi
Istun työpöytäni ääressä enkä voi uskoa, että tämä tapahtuu minulle. Luulin tavanneeni elämäni miehen, mutta hän kuuluukin toiselle. Hän kertoi olevansa eronnut ja tiesin, että hänellä on lapsia. En siis yhtään ihmetellyt, että hänellä oli edelleen asunto lasten kotipaikkakunnalla ja että hän vietti viikonloput siellä. Ehdimme olla 8 kuukautta yhdessä, kun paljastui, ettei hän koskaan ole eronnut, vaan viettää viikonloput myös vaimonsa kanssa. Hän paljasti tämän eilen, kun kerroin epäileväni olevani raskaana. Hän halusi, että teen abortin. Olen nyt tehnyt negatiivisen raskaustestin, mutta en ole vielä kertonut hänelle. En haluaisin olla missään yhteydessä häneen, on ihan hyväksikäytetty olo.
Kommentit (10)
Sinnehän jää mies miettimään, onko hänelle tulossa lapsi. Ja pelkää tulevat vuodet, että lapsi ja/tai joku muu tulee koputtamaan hänen ovelleen asian tiimoilta.
Mutta mä ottaisin yhteyttä miehen vaimoon. Noinki pitkän aikaa ootte ollu yhdessä ja se paska on valehellu sulle ja vaimolleen koko ajan.
Se kalvaa pahasti varmasti pitkään!
Eli ihan hyvä idea tuo,että jätät miehen ihmettelemään ja miettimään raskautta.
Itse varmaan vielä valehtelisin puhelimessa,että pitää
paikkansa , heh.. Minullakin oli vastaava tapaus joskus,tosin mies ei kerennyt noin kauaa " ex:ää" piilotella , vaan tilanne selsisi melkein alkuun.
Muistan kyllä miten huijattu olo siinä tuli , vielä kun oli kerennyt palavasti ihastua / rakastua moiseen ketkuun.
Lohdutukseksi ap: Mies ei ole pettänyt ainoastaan sinun luottamustasi , vaan myös vaimon.
niin jätä mies hiljaisin äänin. Edes lasten takia. Niin etkö muuten koskaan ihmetellyt miksi mies ei voi olla kanssasi viikonloppuisin?
Vierailija:
Niin etkö muuten koskaan ihmetellyt miksi mies ei voi olla kanssasi viikonloppuisin?
Esittelikö sinut ystävilleen tai sukulaisilleen?
Ihastuneena sitä haluaa uskoa eikä suostu näkemään niitä varoitusmerkkejä, mitä on ilmassa. Minutkin on huijattu aikoinaan toiseksi naiseksi ja kun sain tietää tyttöystävästä, jätin miehen välittömästi. Ikävä kyllä, ollaan samalla alalla, joten tavataan työn puolesta silloin tällöin. Mutta kieltämättä hiveli itsetuntoa, kun tällä miehellä ei ollut sormusta ja minulla kimaltelee nimettömässä timantteja. Taisi minulla sittenkin käydä parempi tuuri.
takia haluan, että kaikki ilmiantavat ne pettäjät. Mies osaa olla uskottava, narsistinen sika. Sanna saisi tehdä ( M. A) miehensä touhuista lopun. Miksi siedät? Tuhoat samalla erään toisen naisen elämän. Nainen ei usko, että miehesi voi tehdä niin törkeästi.
tarkasta hänen väestörekisteri tiedot.
Voimia!
Itse saattaisin käräyttää miehen hänen oikealle vaimolleen...