Tunnusta! Oletko tehnyt PowerPoint-esitystä kiertomailiin?
Kommentit (5)
en osaisi tehdä. Katson ne kyllä sujuvasti...
20 vuotta! Plääh, kuka niitä jaksaa aina lähetellä. Eniten huvittaa ihmiset, joilta noita meilejä satelee kuin sieniä sateella, kun ollaan niin lapsellisia/taikauskoisia, ettei uskalleta olla lähettämättä niitä eteenpäin. Että mua ottaa niin päähän! Sit ne ihmiset on just sellasia, että ne ei kirjoittele mitään muita meilejä, kysele kuulumisia ym. vaan lähettävät sitä roskaa vaan koko ajan. Eikä edes sen vertaa älytä, että poistettais ne miljoonat sähköpostiosoitteet, jotka niissä jää näkyviin edellisiltä lähettäjiltä! ARGH!
Anoppi lähettelee vähän väliä niitä " elämänohje" -tyyppisiä " ole hyvä lähimmäisellesi" -juttuja kissanpentu- ja auringonlaskukuvineen. Kai oon sitten kylmä ihminen sen mielestä, kun en ikinä reagoi niihin, en edes jaksa avata aina.
Tulee vaan joku kiertokirje kolme kertaa vuodessa, kaipa se on sitten yhteydenpitoa joidenkin mielestä.
Kaikista ärsyttävimpiä on ne, joissa käsketään lähettämään se eteenpäin kaikille ihmisille joista välittää ja tietenkin myös sille jolta sen sai. Hohhoijaa.
Niitä sitten askartelee varmaan joku vähän positiivisempi ihminen kuin minä ;-)