Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko fitnesskisaajat oikeasti jonkun mielestä hyvän näköisiä?

Vierailija
07.04.2026 |

Tuli vaan taas lähinnä kuivaliha mieleen noista kuvista. Ja kuitenkin lavalla bikineissä kekkalointi on hommassa niin oleellinen osa että kai se ulkonäkö on siis ainakin olevinaan tavoiteltava asia.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011926357.html

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö kiusata?

Vierailija
62/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on yli 50 vuotiaitten sarja ja kyllä nuo on paljon terveemmässä kunnossa kuin moni muu yli 50 vuotias täällä, joten turha soittaa suuta :D Ja se lavalla kekkulointi on aika pieni osa tota ammattia loppujen lopuks. Kyllä mä ainakin arvostan paljon sitä kuinka joku ihminen jaksaa omistaa koko arkensa johonkin tiettyyn asiaan ja kuinka valtava itsekuri täytyy myös olla, että jaksaa toistaa sitä samaa kaiket päivät. Haluan nähdä yhdenkin ihmisen kuka tuota väittää sairaaksi päivittäiset rutiinit ja ulkomuodon. :D

Ja sitten vertaillaan kumpi on oikeasti sairaampaa, täysi piittaamattomuus kaiken suhteen vai oikeasti päämäärä ja tavoitteellisuus, itsekuri ja se että asioilla on oikeasti jotain väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tottakai ne suklaata ja sipsejä vetävät, sohvan ja jääkaapin väliä kävelevät pullukat ovat parempia.

Vierailija
64/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää turpanne kiinni ja antakaa kehorauha! Onko se teille idiooteille liian vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida? 

Lopeta se jeesustelu. Aivan itse ovat valinneet esitellä kankkujaan ja kumitissejään kaikelle kansalle oikein lavalla. 

Vierailija
65/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on yli 50 vuotiaitten sarja ja kyllä nuo on paljon terveemmässä kunnossa kuin moni muu yli 50 vuotias täällä, joten turha soittaa suuta :D Ja se lavalla kekkulointi on aika pieni osa tota ammattia loppujen lopuks. Kyllä mä ainakin arvostan paljon sitä kuinka joku ihminen jaksaa omistaa koko arkensa johonkin tiettyyn asiaan ja kuinka valtava itsekuri täytyy myös olla, että jaksaa toistaa sitä samaa kaiket päivät. Haluan nähdä yhdenkin ihmisen kuka tuota väittää sairaaksi päivittäiset rutiinit ja ulkomuodon. :D

Ihmiset, jotka arvostelevat tosissaan ja tavoitteellisesti treenaavia ovat aina niitä, jotka eivät itse harrasta liikuntaa. Vai oletteko ikänä kuulleet vaikka jääkiekkoilijan tai juoksijan miettivän onko fitneksessä järkeä? Ei. Nämä kyselijät tekevät aina itse vähämmän kuin arvostelunsa kohde. 

Vierailija
66/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmeita.

Vierailija
67/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo naiset ole lavakunnossa ympäri vuoden?

Ja kysymykseen vastaus: Totta helvetissä ovat hyvännäköisiä.

Lähinnä ihmettelen sitä että miksi kaikki naiset ei treenaa ahkerasti.

Kerran yksi työkaveri jolla tuollainen nainen haukkui ääneen paini urheilijoita kun eivät kuulemma edes näytä naisilta. Meinasin purskahtaa ääneen nauramaan todetakseen ettei fitness naiset kyllä näytä naisilta senkään vertaa. Aivan järkyttävän näköisiähän nuo ovat miesten silmin katsottuna.

Vierailija
68/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo naiset ole lavakunnossa ympäri vuoden?

Ja kysymykseen vastaus: Totta helvetissä ovat hyvännäköisiä.

Lähinnä ihmettelen sitä että miksi kaikki naiset ei treenaa ahkerasti.

Eihän kaikki miehetkään treenaa ahkerasti?

Vierailija
69/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka arvostelevat tosissaan ja tavoitteellisesti treenaavia ovat aina niitä, jotka eivät itse harrasta liikuntaa. Vai oletteko ikänä kuulleet vaikka jääkiekkoilijan tai juoksijan miettivän onko fitneksessä järkeä? Ei. Nämä kyselijät tekevät aina itse vähämmän kuin arvostelunsa kohde. 

Totta. Koska sellanen ihminen kuka on itsekin oppinut arvostamaan omaa tekemistään ja tajuaa mistä siinä on oikeasti kysymys ymmärtää myös sen, että se toinen ihminen tekee sitä samaa hieman eri muodossa vaan. Molemmat on voittajia. Se on aina se asiasta tietämätön kuka arvostelee, se kuka ei tajua ikinä mitään, eikä ole ikinä ylittänyt itseään missään asiassa. MItä väliä sillä on mitä ihminen tekee, jos se ihminen voittaa. Tai mitä väliä sillä on jos me tehdään hieman eri muodossa asioita, jos me kaikki voitetaan :)

Vierailija
70/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en oo ottanut. Rahkalla on lihakset kasvatettu!

Vierailija
71/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kysymys. Ei ole väliä sillä, ovatko kisaajat (kisakunnossa) hyvännäköisiä vai eivät. Tuo lookki on lajin idea. Se on urheilua siinä kuin vaikka kuulantyöntö. Ei kukaan kysy ovatko kuulantyöntäjät hyvännäköisiä, vaan kuinka pitkälle he pukkaavat kuulaa. Fitnessissä ei tehdä absoluuttisesti mitattavaa suoritusta vaan pyritään näyttämään tietynlaiselta. Ehkä se on pinnallista, mutta ei sen älyttömämpää kuin joku rautakuulan pukkaaminen tai keihään heittäminen.

Vierailija
72/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäytyneet hiusrajat kertoo että on vedetty vähän muutakin kuin rahkaa... 

Vierailija
73/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no tolla logiikalla myös anoreksia osoittaa vaan ihailtavaa sitoutumista ja itsekuria. 

Vierailija
74/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisakunnossa vähän liian kuivia makuuni, mutta treenikaudella superkauniita. 

Ja mikä tahansa on parempi kuin läski. 

Vierailija
75/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä ainakaan. Naisten rasvaprosentti  painetaan liian alas. Hormonaaliset jutut kärsii. mitä lie aineita käytetään. 

Eikä langanlaiha lihaskimppu sytytä ollenkaan.

Vierailija
76/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mikään, mikä ei näytä luonnolliselta, ei minun silmään ole kaunista.

Pick me- man a la vauva.

Vierailija
77/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarmat pullukat naiset miinustelemassa "vääriä" mielipiteitä täällä...

En ole epävarma pullukka nainen ja silti miinustelen. Eivät näytä naisilta, eikä itsensä rääkkääminen ole tervettä. Noista pitäisi tehdä huoli-ilmoitus. M52

Suurimmasta osasta tämän palstan naisia pitäisi tehdä huoli-ilmoitus

Vierailija
78/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää turpanne kiinni ja antakaa kehorauha! Onko se teille idiooteille liian vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida? 

Lopeta se jeesustelu. Aivan itse ovat valinneet esitellä kankkujaan ja kumitissejään kaikelle kansalle oikein lavalla. 

Jep, hassua jeesustella kun noiden ulkonäköä kommentoidaan, kun sitä vartenhan ne tuolla kisaavat että sitä ulkonäköä pisteytetään.

Vierailija
79/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisoissa broilerikuntoon ja ruskea kastike päälle, nam nam McDonald's

Vierailija
80/95 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi vartalo on kaunis. Kova harjoittelu ja aika yksipuolinen ruokavalio ei kaikille sovi eikä kaikilla ole motivaatiota harjoitteluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä