Onko fitnesskisaajat oikeasti jonkun mielestä hyvän näköisiä?
Tuli vaan taas lähinnä kuivaliha mieleen noista kuvista. Ja kuitenkin lavalla bikineissä kekkalointi on hommassa niin oleellinen osa että kai se ulkonäkö on siis ainakin olevinaan tavoiteltava asia.
Kommentit (95)
Käsittääkseni tuo "kuivaliha" kisakunto pidetään yllä vain noin viikon. Muuten näyttää normaalilta lihakselta. Tekorusketuskin taitaa olla rasvaa purkista, eli eivät ole normaalisti oransseja.
Joten kyllä, pidän hyväkuntoisia naisia hyvännäköisenä. Kisakunto ei sen sijaan nappaa.
En ymmärrä miksi pitää jotain yhtä kisaviikonloppua varten kiristää itsensä kuivaksi lihasmöntiksi ja sitten löysentää taas. Mutta niin kauan kuin se ei haittaa terveyttä niin ei kait siinä. Itse tykkään luonnollisemman näköisestä kehosta. Saa olla mintissä ja silti vähän pehmeyttä. N
Minun mielestä ei, kuten eivät ole bodarimiehetkään. Urheilullisuus sinänsä plussaa ja ihailen heitä kovasta treenamisesta.
Yksikään noista ei menestyisi mallina edes kisakunnon ulkopuolella. Naama on sen verran ruma ja silarit kauheat.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni tuo "kuivaliha" kisakunto pidetään yllä vain noin viikon. Muuten näyttää normaalilta lihakselta. Tekorusketuskin taitaa olla rasvaa purkista, eli eivät ole normaalisti oransseja.
Joten kyllä, pidän hyväkuntoisia naisia hyvännäköisenä. Kisakunto ei sen sijaan nappaa.
Itseruskettava näyttää mun mielestä aina pahalta
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ei, kuten eivät ole bodarimiehetkään. Urheilullisuus sinänsä plussaa ja ihailen heitä kovasta treenamisesta.
Tuollainen treenaaminen on nimenomaan epätervettä ja tuo valtavasti sivuvaikutuksia.
Itseruskettava vanhentaa joku 20 vuotta. En oo ikinä ymmärtänyt suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Treeni- eli massakaudella näyttävät läskeiltä plösöiltä. Kun alkavat laihduttamaan kisakuntoon, ovat aluksi ihan sopusuhtaisia mutta kisoissa luonnottoman näköisiä.
Läskeiltä plösöiltä :D
No eivät tosiaankaan näytä!
Itse tykkään naisista eniten sellaisina hieman treenanneina, ei sellaisina kisakireinä.
Pitäkää turpanne kiinni ja antakaa kehorauha! Onko se teille idiooteille liian vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida?
Vierailija kirjoitti:
Isävainaa nylki aikanaan rusakoita eli olen kyllä tuohon näkyyn tottunut jo pienestä.
Tumputtaisin ennemmin isävainaasi nylkemille rusakoille kuin koskisin fitnesharrastajaan, vaikka samaa näköä kieltämättä on. M52
Vierailija kirjoitti:
Ei ,sairautta tuo on
Niin mikä tarkalleen? Avaisitko vähän lisää?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mikään, mikä ei näytä luonnolliselta, ei minun silmään ole kaunista.
Silloin punatut huulet tai leikatut hiukset eivät ole mielestäsi kauniita.
Mä en oikein ymmärrä koko lajin ideaa kun kaikki hokee että toi on vaan kisakunto ja ei ne kisakunnon ulkopuolella näytä tuolta niin miksi tuohon kuosiin edes hankkiudutaan. Mikä siinä on hienoa? Mitään taitoahan tuo riutuminen ei mittaa. Sama kuin kisattaisiin anoreksiassa ja, esiteltäisiin "tuloksia" lavalla.
Tuommoinen bodaava ihminen ei vaan ole kiinnostava. Miten lie heidän älykkyysosamääränsä, keskustelutaitonsa ja sivistyksensä? Semmoinen on paljon kiinnostavampaa kuin oman lihan muokkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen treenaaminen on nimenomaan epätervettä ja tuo valtavasti sivuvaikutuksia.
Jep, ainakaan menkkoja näillä tuskin on kenelläkään, ja osteoporoosi tulee tutuksi viimeistään keski-iän kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävarmat pullukat naiset miinustelemassa "vääriä" mielipiteitä täällä...
Arvasin, että joku luuseri yrittää tätä korttia. Olen normaalipainoinen, mutta jos pitäisi valita, valitsen ilman muuta mieluummin vaikka pienet jenkkakahvat kuin tuon ulkonäön.
Mitstä tunnistaa läskin? Siitä, kun se sanoo olevansa normaalipainoinen.
Toi on yli 50 vuotiaitten sarja ja kyllä nuo on paljon terveemmässä kunnossa kuin moni muu yli 50 vuotias täällä, joten turha soittaa suuta :D Ja se lavalla kekkulointi on aika pieni osa tota ammattia loppujen lopuks. Kyllä mä ainakin arvostan paljon sitä kuinka joku ihminen jaksaa omistaa koko arkensa johonkin tiettyyn asiaan ja kuinka valtava itsekuri täytyy myös olla, että jaksaa toistaa sitä samaa kaiket päivät. Haluan nähdä yhdenkin ihmisen kuka tuota väittää sairaaksi päivittäiset rutiinit ja ulkomuodon. :D
Epäilemättä vaatii paljon, mutta tuskin on useimman mielestä kaunista. Ihan jo nuo tekorusketukset, silarit, kaikki muu sen kehon ulkopuleltakin on vastenmielistä kuvastoa minulle.