Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttuu humalassa täysin

Vierailija
07.04.2026 |

Olen seurustelusuhteessa mieheen, joka otettuaan alkoholia enemmän kuin yhdet (itse en käytä) alkaa tahallaan haastaa riitaa ja käyttää keinoja joilla suhteen turvallisuus vaarantuu ja luottamus horjuu. Ei tee väärää, mutta antaa ymmärtää muuta sekä puhuu aikaisemmista naisistaan ja panoistaan. Epäsuorasti vähättelee suhdetta ja minua.

Onko tällaisen miehen luonne ilkeä ja paha? Selvinpäin ei samaa tee ja on selvänä täysin vastakkainen luonne kuin humalassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika tavallista, tarkoittaa lähinnä että viina ei hänelle sovi. Ei siis kerro miehen "perusluonteesta", vaan siitä millainen on kun myrkky vaikuttaa aivoissa. Itse voisin jatkaa vain sillä ehdolla, että minun seurassani ei koskaan juo enempää kuin sen yhden (jos se kerran ei vielä aiheuta ongelmia). Eikä liian usein muuallakaan, koska en haluaisi olla miehen kanssa joka on kaverien kanssa tai itsekseen radalla joka viikonloppu. En vaatisi täysraittiutta, mutta sitä että kotona ei ikinä juoda sellaisella tavalla mikä aiheuttaa ongelmia, eikä myös matkoilla minun/perheen kanssa. Ja hyvin harvoin muutenkin.

Vierailija
22/23 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkäköhän takia otit ryyppäävän jännämiehen etkä raitista, kunnollista ja kilttiä kunnon miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin tekee humalassa toistuvasti, niin sitä ei voi enää laittaa sen humalan piikkiin. Se paha puoli on sinussa, mutta alkoholi avaa vain lukkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan