Pääsiäispyhät meni jo, miksi olet palstalla etkä töissä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä -sinä- täällä tähän aikaan teet? Oletko itse työtön?
Olen työtön.
Ap
Olet työtön joka länkyttää työttömistä ja muistuttelee hakemaan töitä. Jepjep, trollilolli.
Enkä muistuttele.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen riitelyaloitus tänään.
Ei ole riitelyyn. Vertaistuki ennemmin 🥹
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muu syy, kotirouva.
= Hyväuskoinen, vähän tyhmä yksityishuora
Nohnoh, ihan hyvä että joku elättää nekin ihmiset joilla kyvyt ei riitä työelämään.
Jos tekee kotityötä pieteelillä- Talo n 300 m2, iso piha sen tuoma työmäärä. Hoitaa ruuan alusta asti, tekee kaikki ostokset, osaa tehdä huolto-ja korjaustöit. pesee, siivoaa, työaamu alkaa 7. Eli valmistaa toisen ihmisenulkopuolisen työn. Ei tarvitse ostopalveluita kuin nuohous tai vaativampi ojankaivuu tms..
30 vuottakin tehnyt kunnolla kotityötä. eli käy ihan duunista vrt istuisi kaupan kassalla.
Laadukas kotityö on raskastakin, vaikka voi suunnitella aikataulunsa.
Pesulat, hoitaa sihteerinä laskut, varaa parturin mihelleen, ns passaa, on valmiina vaihtovaatteet aamulla, pesee ulko-ove myötä- eli ihan työmyyrä. Toki pientä eläkemaksua sivuun. Kyllä. moni on koti-ihminen ja sekin on työtöä- riippuen yksiköstä- millainen huusholli on työmaana.
Silloin mahdollistaa ( akateeminenkin) sen työpaikan jollekin toiselle.
Tarkoitan todella tekevää ihmistä ja ok vaikka ei lapsia ikinä olisi. Jokainen perheyksikkö voi ja saa suunnitella varantojensa käytön. Jokainen yksilö voi halutessaan " palkata" oman puolison tekemään kotityötäkin. Se ei muilta ole pois- Jos napinaa ja haukkumista- he ovat niitä kateellisia jotka eivät tajua mitään ja ovat niin varattomia että tukehtuvat siihen- Ihan kuin toi pääsee helpommalla- se on vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kotona.
Kotona voi olla niin MONIN tavoin!
Emmemmin kotityö kuin toimeentulotuki ja kaupunginvuokra-asunnon sohvalla netfliksiiii ja röökii , sidukkaaa, minariii, korkkarii, leginsii. lasuuuuuu. Siinä sisällöt.
Ukkso linnasta lomilla ja turpa verillä.
Mikäs siinä jos elämäntyöksi riittää puolison kotipiikana oleminen. Useimmille varsin vastenmielinen ajatus. Siksi ei kannata ihmetellä, jos tuollaista järjestelyä etupäässä halveksitaan ihailun sijaan.
Mä olin töissä kaikki pääsiäispyhät. No, perjantaina oli kyllä vapaa mutta la-ma oli ihan normaalit työvuorot. Tänään on vapaa mutta huomenna on taas töitä ja ensi maanantaina seuraava vapaa.
Hiukan aiheuttaa haasteita yhdistää vapaa-ajan menoja ns normaalia työaikaa tekevien kanssa.
Seuraava työvuoro alkaa huomenna klo 9. Käytin viime vuoden viimeiset lomapäivät tähän, olin viime viikon lomalla ja tämä nyt sitten tuli vielä vapaaksi kun pomo ei laittanut vuoroa tälle päivää.
Muu syy. Elelen säästöilläni eikä siis tarvitse käydä enää töissä, mutta ei myöskään hakea töitä.
Ap on typerys, joka ei tajua, että monikin palstailee töissä.
Vastatkaapa myös tähän, kiitos.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6467912/oletko-koskaan-palstaillut-tyoa…
Tuossa tuo joitakin kuukausia vanha vauva sätkii ja narisee vieressä, saa kotiukkona olla vähän aikaa.
Muu syy, työt ei ala vielä muutamaan tuntiin. Huono kysely. Työvuoroja on erilaisia.
Olen päässyt jo klo 9 töistä. Olin muuten koko pääsiäisenkin töissä.
Jos tekee kotityötä pieteelillä- Talo n 300 m2, iso piha sen tuoma työmäärä. Hoitaa ruuan alusta asti, tekee kaikki ostokset, osaa tehdä huolto-ja korjaustöit. pesee, siivoaa, työaamu alkaa 7. Eli valmistaa toisen ihmisenulkopuolisen työn. Ei tarvitse ostopalveluita kuin nuohous tai vaativampi ojankaivuu tms..
30 vuottakin tehnyt kunnolla kotityötä. eli käy ihan duunista vrt istuisi kaupan kassalla.
Laadukas kotityö on raskastakin, vaikka voi suunnitella aikataulunsa.
Pesulat, hoitaa sihteerinä laskut, varaa parturin mihelleen, ns passaa, on valmiina vaihtovaatteet aamulla, pesee ulko-ove myötä- eli ihan työmyyrä. Toki pientä eläkemaksua sivuun. Kyllä. moni on koti-ihminen ja sekin on työtöä- riippuen yksiköstä- millainen huusholli on työmaana.
Silloin mahdollistaa ( akateeminenkin) sen työpaikan jollekin toiselle.
Tarkoitan todella tekevää ihmistä ja ok vaikka ei lapsia ikinä olisi. Jokainen perheyksikkö voi ja saa suunnitella varantojensa käytön. Jokainen yksilö voi halutessaan " palkata" oman puolison tekemään kotityötäkin. Se ei muilta ole pois- Jos napinaa ja haukkumista- he ovat niitä kateellisia jotka eivät tajua mitään ja ovat niin varattomia että tukehtuvat siihen- Ihan kuin toi pääsee helpommalla- se on vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kotona.
Kotona voi olla niin MONIN tavoin!
Emmemmin kotityö kuin toimeentulotuki ja kaupunginvuokra-asunnon sohvalla netfliksiiii ja röökii , sidukkaaa, minariii, korkkarii, leginsii. lasuuuuuu. Siinä sisällöt.
Ukkso linnasta lomilla ja turpa verillä.