Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea häiriö älkää käyttäkö

Vierailija
07.04.2026 |

Kävin juuri kaupassa niin reilut 51€ ostokset teki mulle yhteensä 153€. Eli oli veloitettu 3x sama summa ja kyllä se vietiin ihan tililtä asti.

Kävin kaupassa tästä sanomassa PRISMA niin kauppias pyöritteli päätään että ei me voida mitään tehdä ole yhteydessä pankkiin. 

Kyllä ne ennen on saaneet tupla veloitukset korjattua. Nyt meni 3x sama summa.

Vituttaa koko PANKKI maksan vajaat 20e kk palvelu maksuja ja tämä on heidän parasta antia 

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän löysää toimintaa Nordealla. Pankin sivuilla ei mitään tietoa häiriöstä ja mediassa väittäneet häiriön olleen ohi jo EILEN ennen puoltapäivää. 

Roskapankki. 

Vierailija
142/206 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy tilitiedot vieläkään, kun katsoo tietokoneella. Puhelimen sovelluksessa näkyy. ???? En vain halua toimittaa pankkiasioita puhelimen pienellä näytöllä.

Minulle neuvottiin chatissa kokeilemaan toista selainta, mutta ei toimi ainakaan Firefoxilla eikä Edgellä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/206 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänään tarkistanut, mutta eilen aamulla ei näkynyt Nordean verkkopankissa tilitietoja. Olin maksamassa vuokraa, ja yleensä klikkaan tilitiedoista aiemman vuokranmaksun ja siitä "kopioi maksuksi", niin saan valmiiksi viitenumerot yms. Nyt en voinut tehdä niin, mutta onneksi löysin aikani pengottuani viitenumeron paperilla.

Vierailija
144/206 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vieläkin jatkuu?? Voiko tehdä verkkokauppa ostoksia? 

Vierailija
145/206 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealla on edelleen ke-iltana isoja ongelmia. Valehtelevat julkisuuteen, että kaikki on kunnossa. Ei pidä paikkaansa.

Ei kannata tehdä mitään ostoksia Nordean tililtä tai kortilla. 

Itseltäni hävisi satoja euroja tililtä tiistaina kun tein tilisiirron. Nordea vei rahat eikä ole palauttanut niitä takaisin. Olen ollut yhteydessä pankkiin chatin kautta ja jonottanut puhelinpalveluun yli tunnin. Lähetin myös viestin. Kaikki turhaan, mitään apua ei saa mistään eikä kukaan osaa sanoa mitään.

Tiedottaminen on aivan onnetonta. Sitä ei käytännössä ole. 

Pankki menee tämän jälkeen vaihtoon. En uskalla enää säilyttää rahojani Nordeassa.  

Vierailija
146/206 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ite lentolipun tiistaina aamulla rahat hävisi ja maksuepäonnistuin mutta rahat lähti tililtä kuitenkin en uskalla uudesta ostaa lippua ja se lippu ei ollut mikään halpaa ihan kauheeta ei voi enää luottaa.. 

Vierailija
147/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan nordean korttia käyttää jo kaupassa ettei tule kahteen kertaan katevarauksia. 

Vierailija
148/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Nordean palvelujen käyttämistä tällä hetkellä. Edelleenkään eivät palauta kadottamiaan rahoja eikä kukaan pysty auttamaan. 

Viestivät, että kaikki olisi korjattu. Ei todellakaan ole. Puhuvat vastoin totuutta.

Nordean viestintään ei pidä luottaa. Kannattaa seurata downdetector sivustolta, milloin ongelmat ovat oikeasti ohi. Tällä hetkellä Nordeaa koskevan graafin palkit ovat edelleen korkeita, koska ihmiset ilmoittavat sinne ongelmistaan Nordean kanssa. Myös puhelinpalvelusta näkee, että ruuhkaa on…

Karmea pankki. Vaihtoon menee heti kun saan rahani takaisin.

Vierailija
149/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostin ite lentolipun tiistaina aamulla rahat hävisi ja maksuepäonnistuin mutta rahat lähti tililtä kuitenkin en uskalla uudesta ostaa lippua ja se lippu ei ollut mikään halpaa ihan kauheeta ei voi enää luottaa.. "

Sama juttu. Minä lähetin MobilePayllä rahaa nordean kortilla. Se herjasi että siirto ei onnistunut mutta silti pankkitilillä näkyy se summa katevarauksena vielä tänään torstaina. Vastaanottaja ei ole rahoja saanut.

Vierailija
150/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla näkyy ihan normaalisti eilen tekemäni korttiostokset katevarauksina, ja tilitiedot näkyy myös.

Viime viikolla ihmettelin, kun ostokseni näkyi sekä tilitä menoina että katevarauksina.  Mutta jonkun päivän päästä ne katevaraukset oli hävinneet.  Ehdin jo ajatella, että laskuttaako pankki kahteen kertaan.

Tiedottaminen saisi kyllä olla parempaa.  Joku tiedotus tuli kännykkään eilen kun kirjauduin mobiilipankkiin, se oli vain lyhyt tiedote, että on ongelmia ja niitä parasta aikaa korjataan.  Nyt sitäkään ei enää näy.

Saisivat kyllä tiedottaa oikein isostikin, että varmasti saavuttaisi kaikki asiakkaat.  Kamalaahan tuo on, että tililtä vain katoaa rahaa eikä mitenkään pääse selvittämään, saako ne koskaan takaisin.  Lisäisivät vaikka väliaikaisesti niitä asiakaspalvelijoita, koska taitaa olla melkoiset ruuhkat nyt puhelinpalvelussa.  

Vierailija
151/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En ole tänään tarkistanut, mutta eilen aamulla ei näkynyt Nordean verkkopankissa tilitietoja. Olin maksamassa vuokraa, ja yleensä klikkaan tilitiedoista aiemman vuokranmaksun ja siitä "kopioi maksuksi", niin saan valmiiksi viitenumerot yms. Nyt en voinut tehdä niin, mutta onneksi löysin aikani pengottuani viitenumeron paperilla.

No saitko kuitenkin vuokrasi maksetuksi, vaikka tilitietoja ei näkynyt?

Vierailija
152/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on osakesäästötili Nordeassa niin en voi pankkia vaihtaa. Tykkään kyllä pankista mutta noi tekniset ongelmat on niin syvältä ja ärsyttäviä.

On mulla myös S-pankissa tili. Noilla pärjäilee. Tiistaina käytin varmuudeksi S korttia.

Vierailija
153/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nordean rahat loppu?

Vierailija
154/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja OP:ssäkin taas viikonloppuna joku huolto. Perjantai-illasta lauantain keskipäivään. Ja lauantai-illasta sunnuntain keskipäivään. Ei voi OP-tunnuksilla esim. kirjautua muihin palveluihin näinä aikoina ja verkkosivut on katkolla. Lauantaina n. klo 12-23 kaikki pitäisi toimia normaalisti siinä välissä.

Vierailija
155/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei näy tilitiedot vieläkään ja on jo torstai yli puolen päivän! E-maksut oli onneksi mennyt tiistaina kun olin ne jo aikaisemmin vahvistanut.

Vierailija
156/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis verkkopankki käytössä eikä näy tilitiedot vieläkään.

Vierailija
157/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordealla on edelleen ke-iltana isoja ongelmia. Valehtelevat julkisuuteen, että kaikki on kunnossa. Ei pidä paikkaansa.

Ei kannata tehdä mitään ostoksia Nordean tililtä tai kortilla. 

Itseltäni hävisi satoja euroja tililtä tiistaina kun tein tilisiirron. Nordea vei rahat eikä ole palauttanut niitä takaisin. Olen ollut yhteydessä pankkiin chatin kautta ja jonottanut puhelinpalveluun yli tunnin. Lähetin myös viestin. Kaikki turhaan, mitään apua ei saa mistään eikä kukaan osaa sanoa mitään.

Tiedottaminen on aivan onnetonta. Sitä ei käytännössä ole. 

Pankki menee tämän jälkeen vaihtoon. En uskalla enää säilyttää rahojani Nordeassa.  

100% paskapuhetta ja trolli. 

Vierailija
158/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se osaa se Maria Nordin pankkiaankaan pyörittää. Homeessa sekin. 

Vierailija
159/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole trolli. Ihan tavallinen juristi vain. 
Taidat olla Nordealla töissä?

Vierailija
160/206 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele Nordean palvelujen käyttämistä tällä hetkellä. Edelleenkään eivät palauta kadottamiaan rahoja eikä kukaan pysty auttamaan. 

Viestivät, että kaikki olisi korjattu. Ei todellakaan ole. Puhuvat vastoin totuutta.

Nordean viestintään ei pidä luottaa. Kannattaa seurata downdetector sivustolta, milloin ongelmat ovat oikeasti ohi. Tällä hetkellä Nordeaa koskevan graafin palkit ovat edelleen korkeita, koska ihmiset ilmoittavat sinne ongelmistaan Nordean kanssa. Myös puhelinpalvelusta näkee, että ruuhkaa on…

Karmea pankki. Vaihtoon menee heti kun saan rahani takaisin.

Et sinä mitään vaihda ja vaikka vaihtaisit niin joka pankilla on toisinaan häiriöitä ja ongelmia. Olen ollut Nordean asiakas KOP ajoilta asti eikä koskaan ole ollut mitään todellista ongelmaa, ohimeneviä häiriöitä joskus. Ei minun elämäni seisahdu ja muutu loputtomaksi itkemiseksi jos parina päivänä on jotain pientä häikkää. Nytkin verkkopankki ja mobiilipankki on toimineet itsellä moitteetta. Maksut lähtevät tililtä, e-laskut toimii, maksut menee läpi kaupassa, en ymmärrä tätä märinää ja ulinaa. En päästä saldoja niin pieniksi että joku yksittäinen tuplaveloitus veisi saldot miinuksille enkä jätä maksuja viime tippaan. Kotona on käteistä varalla riittävästi jos paska menee tuulettimeen.

Nämä tässä ketjussa ulisevat ovat itse oman epäonnensa seppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi