Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupasi viedä minut laivalle. Pelkään vaan, että hän luulee meidän tekevän jotain muutakin juttelevan. Yhteinen hytti ja näin.

Vierailija
07.04.2026 |

Muuhun en ole valmis kuin jutteluun

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhea. Mä olen pyytänyt pari kertaa paria eri miestä kanssani risteilylle, ja ihan viattomana olen pyytänyt. ei tullut mieleenkään että sinne seksiä mentäisiin harrastamaan, vaan viettämään iltaa muutaman juoman kera ja toisiimme tutustuen. No, kumpikaan ei lähtenyt.. Tosin toinen harmitteli jälkeen päin, ettei suostunut, mutta se juna meni jo.

Pitävät hu o rana

Vierailija
82/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilyllä kuuluu panna p e r s e e s e e n!!!

Ai...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä naiveista naivein pösilö. Pillu sillä äijällä on mielessä.

Ei ole välttämättä 

Vierailija
84/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen kun nuorempana lähdin laivalle erään miehen kanssa jonka kanssa olin käynyt jo treffeillä useamman kerran. Oli mukava ja kohtelias mies ja ihastusta oli ilmassa. Mies alkoi laivalla heti juomaan ja oli jo muutamassa tunnissa ihan naamat. Sitten alkoi hytissä ahdistelemaan että seksiä pitäisi saada. Yövyin yleisissä tiloissa kun en uskaltanut enää mennä hyttiin vaikka hän sammui sinne aika pian. Aamulla törmäsin häneen kun poistuin laivasta. Krapulaisena haukkui minut kun olin huijannut hänet laivareissulle(miehen oma idea, hän oli itse saanut ilmaiseksi laivareissun) ja jättänyt hänet. Ei nähty enää sen jälkeen :D

Vierailija
85/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen kun nuorempana lähdin laivalle erään miehen kanssa jonka kanssa olin käynyt jo treffeillä useamman kerran. Oli mukava ja kohtelias mies ja ihastusta oli ilmassa. Mies alkoi laivalla heti juomaan ja oli jo muutamassa tunnissa ihan naamat. Sitten alkoi hytissä ahdistelemaan että seksiä pitäisi saada. Yövyin yleisissä tiloissa kun en uskaltanut enää mennä hyttiin vaikka hän sammui sinne aika pian. Aamulla törmäsin häneen kun poistuin laivasta. Krapulaisena haukkui minut kun olin huijannut hänet laivareissulle(miehen oma idea, hän oli itse saanut ilmaiseksi laivareissun) ja jättänyt hänet. Ei nähty enää sen jälkeen :D

Tuskin tästä nyt kyse. Mies on herttainen ja hellä.

Vierailija
86/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on muslimi niin sitten lähtisin vaikka hän ottaisi kaverinsakin mukaan. Suomalaisen miehen kanssa en lähtisi.

Trollotiloo ja 0/5

Vierailija
87/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laivalla yleensä syönyt hyvää ruokaa. Liikaa. Ja juonut muutaman oluen yms alkoholijuomia. Pikku hiprakkaan. Sen lisäksi että oon kavereiden kanssa jutellut. Monesti on menty myös saunaosastolle/ kylpylään. Varsinkin kakkospäiväksi rentoa puuhaa lojua lonkerotuoppi kourassa poreammeessa.

Suosittelen teillekkin. Pelkän juttelun sijaan. Muuten voi tulla tylsää ja nälkä vaikka olisi kuinka kiva ja kiinnostava seuralainen. 

Vierailija
88/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies joka vie

Vierailija
89/89 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi muka jutella muna suussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi