¤¤¤ENSIKOIDEN TIISTAITURINAT¤¤¤
Huomenta unikeot! =)
Mitä, mitä - kello melkein yhdeksän, eikä uutta pinoa... No tässä tulee! =)
Pimennysverhosta ja harmaasta säästä huolimatta meillä aamu koitti taas perinteisesti seitsemältä. Kaksi aamua sitä jekutusta menikin läpi Emmille. ;o) Kohta ollaan lähdössä kärrykerhoon ja illalla onkin sitten se pitkään odottamani ratsastustunti. Jee!
Tässä linkkiä eiliseen pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10254937&p=&mpage=1&tmode…
Nyt pistämään Emmiä ekoille päikyille. Yritän palailla myöhemmin lisää...
-Amy ja Emmi 6½kk-
Kommentit (23)
ja sain vihdoin avattua mesen. Joten jos amy, burde, MM, napero, jenni ja milli ihmettelette, se Mette joka kolkuttelee olen minä... :)
Toivottavasti nyt osasin...
-Osse ja typy
ps. mies äsken viihdytti itseään ja mua imemällä typyn vappupallosta heliumia ja soittelemalla kavereille... :D vähän on köyhillä halvat huvit ku lapsen lelutkin pitää hyödyntää ennen roskiin heittämistä (alkoi tyhjentyä).
Uusille äideille ja vauvoille tervetuloa enskojen joukkoon!!!!
Osse: No äh... Mä jo ehdin hylätä sut, kun aattelin, että kuka toi tommonen mettekin oikeen on... :) Eli jos joskus pistät sen uusiks, ni päästään meseilee. =)
AA: Siis kuulosti aika tutulta toi mitä sä kirjotit miehen ja vauvan kaksin olosta... Siis se, että kun vauva on ollu sen verran tissiriippuvainen, ni ei oo oikeen viittiny jättää hoitoon. Vähän sama vika Rahikaisella. Tai no ei enää niinkään kun neiti ei välttämättä päivällä syö tissiä enää ku kerran-kaks, ni sillain jo helpottaa. Tosin eipä mun tehny edes mihinkään mieli ennen 5-6kk ikää. Yöhoitoon en oo viittiny jättää kun ei taida yölläkään tuttipullo kelvata.
Silmät on jo niin ristissä, että taidan mennä pesulle ja nukkumaan. Huomenna onki taas kiva päivä, kun mennään Ossen ja typyn kanssa Joogailemaan ja sit illalla pikkuveljet tulee Tampereelle Kamelotin keikalle ja siitä sit meille yöks.
Paitövei... Heidin sivuilla on taas muutamia päivityksiä, käykäähän vilkasee jos kiinnostaa. =) Eli www.elisanet.fi/m.nummi/
Burde ja Heidi 7,5kk
Pi-Ki, Sampo oli syntyessään 3754g ja 52cm. 2kk iässä painoa huimat 6700g ja pituus 61cm, eli hurjaa vauhtia kasvaa. Mulle tuli muuten viime kuussa ilmanen kaksplussa, oli ihan kiva ylläri.
Nyt takas telkkarin ääreen
Hippu ja sampo 3kk (joka nukkuu edelleen)