Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tsiisus kraistus että kohta pää leviää!! puoltoista kuukautta oli

Vierailija
08.05.2007 |

hiivatulehdus, no nyt se on poissa mutta kutina vaan jatkuu, katoppas vaan mulla onkin emätin tulehdus ja ollu varmaan koko ajan hiivan kanssa. lääkkeet sain tulehdukseen mutta nehän vaan pahentaa oireita. IKINÄ EN ENÄÄ ANTIBIOOTTEJA SYÖ!!! ihan oikeesti, tää on jo jotaa ihan uskomatonta. peräaokon seutukin oli jo melkeenpä hyvässä kunnossa, mutta käytin lääkärin määräämää rasvaa niin taas jatkui kutina. ja kun se kutina on niin hirveää että ei voi muutakun raapia, no vähän hankasin sitä niin peräaukon ympärys on haavoilla. PERKELE! siistii käydä paskalla kun sattuu niin saatanasti. mikä hitto siinä on ettei saa serllasia lääkkeitä millä menee kaikki paska ohi, mulla on menny nyt lääkäri kuluineen 200 euroa tähän, ja tänään menee lisää rahaa. oon varmaan kohta jossaa suljetulla osastolla tän takia :/ ja anteeksi kielenkäyttöni.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyno Daktarin, jota saa ilman reseptiä.

Ne saamarin Canestenit on ollu ihan perseestä, niillä ei lähde mikään mutta noi auttoi aina.

Vierailija
2/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katosi tulehdukset, joista kärsin 5-6 vuotta muutaman kuukauden välein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä siivoa uskoton kumppani helevettiin niin värkkis paranoo

Vierailija
4/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapääsi tarpeeksi ilmakylpyjä ja syöthän maitohappobakteereita?

Vierailija
5/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi tuo ukon heivaus ja sen terveempää tavaraa ei oo kun nyt mulla.

Vierailija
6/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, yhtään väheksymättä, mun hiiva on kestänyt pian puoli VUOTTA. :( Olen raskaana, ja luultavasti kaikki johtuu vain hormonitasapainon muutoksesta ja ohuista/haurausta limakalvoista. Testit otetu joka kerta, näyttävät tavallista hiivaa. Pevaryl-voide käytössä ulkoisesti koko ajan. Luulisin, et sisäpuolelta värkki niinkin kunnossa, mut ulkoisesti kutisee, kirvelee ja iho rikki... ;(

Apuja kaipaan minäkin.

Vierailija
7/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista sen nimeä mutta lääkärit tietää. Heti antibioottikuurin jälkeen otan kapselin jos tulee hiiva ja se paranee päivässä.

Vierailija
8/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiiva kun meni ohi niin heti jotaan uutta paskaa ilmenee. ja mä en näköjään voi valittaa tästä ongelmasta ja että tää ei oo mitään kun on vasta pari kuukautta kestäny, just. ap

Vierailija
9/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitohappobakteereilla. Raskausaikana aloin kuukausia jatkunut kierre, joka loppui KUIN SEINÄÄN kun aloitin säännöllisen maitoappobakteerien käytön.

Vierailija
10/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin, etten vähättele. Mä, jos joku tiedän, et sulla on TOSI kurja olo. Mäkin valitin lääkärille, et oon koko ajan niin pahalla tuulellakin. Lääkäri sanoi, että on luonnollista, et jos alapää ei oo kunnossa, se vaikuttaa suoraan myös yläpäähän. :) Lohduttakoon se suakin.

Mä alotan nyt maitohapot. Tänään.

terv. 10

Vierailija
11/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä jumalauta ymmärrä mikä tossa peräaukossa on, hiivan aikana se tuli ja hiiva levisi myös peräaukolle. miksi hitossa se ei ole myös parantunut kun hiivakin meni jo ohi, tuskin emätin tulehdus peräaukolle leviää. no se oli ihan suht hyvään suuntaan menossa viime viikolla mutta ei kuitenkaan kokonaan parantunut. no toi rasva kyllä sitä ärsytti, mutta voisko siinä olla jotaan muutakin. ap

Vierailija
12/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ja harrastatte seksiä ilman kondomia niin ukko todennäköisesti tartuttaa sen sulle aina uudestaan.

Vierailija
13/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkaa heti kiristämään hermoja kun kutina alkaa. jos siinä vaiheessa lääkäri sanoisi noin niin varmaan napsauttaisin sitä nekkuun. :) ap

Vierailija
14/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljoo tee seksiä mieli kun alapää on missä kunnossa on. ap

Vierailija
15/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lääkäri käski ekana heittää ne pois kun oli emätintulehduksen oireita. Sanoi että ne on täynnä kaikenlaisia kemikaaleja nykyään.

Vierailija
16/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin yöllä, ilmakylvytkin auttaa. Ja syö maitohappobakteereita, vähennä sokerin ja hiivaleipien syömistä.

Vierailija
17/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon juonu jo monta vuotta gefilus maitoa joka päivä... ja en muista edes koska on viimeks ollu hiiva vaikka jokusen antibiootti-kuurinkin olen syönyt. Ton maidon kun ottaa tavaks niin se tulee automaattisesti, ite olen tosi huono muistaan syömään jotain pillereitä.

Vierailija
18/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nää urpo-lääkärit ota oikeen mitään kantaa siihen, tänään on parempi ottaa kantaa... ap

Vierailija
19/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin joka h****tin toinen viikko hiivatulehduksesta, ja mikään ei tunnu auttavan. Jatkuvasti kutisee, kirvelee ja on runsasta valkovuotoa ja pieniä alavatsakipuja. Sukupuolitauteja ei ole. Pikkuhousunsuojia käytän just tuon valkovuodon takia, pikkuhousut on aivan varmasti vääränlaisia, saippualla pesen päivittäin alapään enkä syö maitohappobakteeritabuja. Nuo kaikki loppuu siis tänään kuin seinään, kiitos kaikille neuvoista!

Jospa seksikin vielä joskus sujuisi :)

Vierailija
20/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanon pari valittua sanaa... ja kyllä todellakin loppuu nyt sokerin turha syönti, pikkuhousunsuojat lentää roskiin, ja alan syödä niitä maitohappobakteeri kapseleita. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä