Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä moottoripyöräilystä?

Vierailija
06.04.2026 |

Mitä mieltä?

Mitä mieltä?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun juttu. Miksi vetää helteelläkin joku nahkakerrasto päälleen notta tarkenee ja ajella tuollaisella kuolemanvehkeellä kun voi istua ilmastoidussa autossa ja vaikka napsia herkkuja samalla.

Napsia herkkuja? Kaikenlaisia vauvoja sitä onkin, suu pitää jauhaa auronkin ratissa ja herkut mielessä 24/7.

Vierailija
42/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyöräily jättää sen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua asian hienoutta. Itse en ole kiinnostunut kyydissä olemaan, enkä ajamaan, enkä järin paljon kestä sitä ääntäkään, mikä niistä lähtee. Ne kuuluvat kumminkin kesään ja ihan kiva on nähdä muiden ajavan. Ovat vähän semmoinen omanlaisensa porukka nuo motoristit. Kaukana minun sielunelämästäni.

Vierailija
44/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni porukka pilaa suhtautumisen koko porukkaan. 

Pakkoko niihin on muuttaa äänet sellaisiksi että kuuluu kymmenen kilometrin päästä että tuollainen liikkeellä jossakin, saati että menee vaikka yöaikaan asuintalon lähellä.

Vuotuinen katsastus noille ja poliisiautoihin melun mittauslaitteet.

Vierailija
45/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräilevän tuttavapariskunnan eteen tuli vanha pappa autolla. Vaimo kuoli onnettomuuspaikalle, mies kuoli vuoden kuluttua oltuaan siihen asti koomassa. Kaksi alaikäistä lasta jäi orvoksi.

Autoilija kuoli ajettuaan ojaan ja siltarumpuun. Neljä nuorta kuoli autoon kun kuorma-auto törmäsi kylkeen.  Auton kuljettaja ja toisen auton matkustaja kuolivat ketjukolarissa lumisella moottoritiellä. 

Laitetaanko lisää?

Nämä kaikki tapahtuneet sinun läheisillesi? Huh huh.

Vierailija
46/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen seikka tuossa on se, että noista voi hyvinkin saada luovutuskelpoisia varaosia tarvitseville. Niitä suorastaan jonotetaan. 

Medihelin lääkäri kertoi luennollaan, ettei kolareissa olleilta oteta varaosia.

Se on haaskausta.

Vierailija
47/47 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovaääniset moottoripyörät pitäisi kieltää. Naapurin ukolla on pyörä, minkä käynnistäminen kuulostaa tykin jysäykseltä. Samoin tyhjäkäynti ja paikoillaan kaasuttelu vie valtavasti aikaa. Luulisi pyörän lähtevän liikkeelle kesäaikaan vähmmälläkin revittelyllä. 

Sinun pitäisi mennä tutkimuksiin. Sinulla voi olla pitkälle kehittynyt misofonia tai jokin hermosto-oire?

Minulla on vain naapuri, joka luulee olevansa nuorekas, kun kaasuttelee pyörällä, jossa ei ole äänenvaimennin kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän