Aion äänestää seuraavissa(kin) vaaleissa Perussuomalaisia. Mitä mietteitä se sinussa herättää?
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
PERSUU PERSUU PERSUU PERSUU PERSUU PERSUU PERSUU ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ HHHH ÖÖÖÖH ÖÖÖÖH PERSUU PERSUUU PERSUU..........
Hienoa, että osaat jo kirjoittaa valitsemasi puolueen nimen. Nyt kun oikein ahkerasti harjoittelet vuoden verran niin ehkä jo siellä äänestyskopissa osaat kirjoittaa paperilapulle numeron. Demokratiassa ihan kaikenlaisilla ihmisillä on edustaja, ja juuri sinun kaltaisiasi varten on perussuomalaiset!
Vierailija kirjoitti:
Äänestätkö taas Turtiaista vai meneekö Vornaselle ääni?
Molemmat ovat saaneet kenkää persuista, muut puolueet voisi ottaa mallia miten pitää toimia, valitettavasti muut puolueet katsoo edustajiensa toimia sormien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PERSUU PERSUU PERSUU PERSUU PERSUU PERSUU PERSUU ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ HHHH ÖÖÖÖH ÖÖÖÖH PERSUU PERSUUU PERSUU..........
Hienoa, että osaat jo kirjoittaa valitsemasi puolueen nimen. Nyt kun oikein ahkerasti harjoittelet vuoden verran niin ehkä jo siellä äänestyskopissa osaat kirjoittaa paperilapulle numeron. Demokratiassa ihan kaikenlaisilla ihmisillä on edustaja, ja juuri sinun kaltaisiasi varten on perussuomalaiset!
Eikun käsitit väärin joku matkii tossa sun illanviettoa ja ulosantia.
Mä äänestin viime eduskuntavaaleissa perussuomalaisia ja aion äänestää edelleen. Hyvätuloinen nainen, identifioidun maahanmuuttokriittiseksi oikeistokonservatiiviksi. Hallitus on epäsuosittu, mutta olihan jo etukäteen tiedossa että leikkauksia tarvittiin. Tämmöiset toimenpiteet ei anna välitöntä palkintoa, mutta pitkällä tähtäimellä voi olla paljon paremmat seuraukset kuin mitä vasemmistohallitus olisi saanut aikaan. Ja monia mulle mieluisia tavoitteita nykyhallitus on saanut vietyä läpi. Olen ihan kohtuutyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestätkö taas Turtiaista vai meneekö Vornaselle ääni?
Molemmat ovat saaneet kenkää persuista, muut puolueet voisi ottaa mallia miten pitää toimia, valitettavasti muut puolueet katsoo edustajiensa toimia sormien läpi.
Ahaa, mitkä muiden puolueiden edistajat ovat siis ammuskelleet kadulla tai pilkanneet rasistisella tavalla mu.rhan uhria, ja heidän toimiaan on katsottu sormien läpi? Itselleni ei tule nyt mieleen tapauksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun käsitit väärin joku matkii tossa sun illanviettoa ja ulosantia.
Mitäs minun illanviettoni kenellekään kuuluu? Ja eihän minun ulosantini kökköä ole, vaan tuon kommentoijan!
Olette te persut omituisia. Keksitte kaiken maailman olkiukkoja ja syyttelette niillä muita, Ei ihme että teitä pidetään kaheleina, ja sitten vielä ylpeilette 300 viestin verran persuudestanne! Voi pyhä yksinkertaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla että vaimoni äänesti persuja löin turpaa ja hakkasin nahkavyöllä. lähti itkien ulos.
Tämäkin selvä trolli. Yrittää syyttää muita puolueita väkivallasta. Vastaavia kommentteja ketjussa useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko ihminen
Vihervasseistahan sen huomaa, heillä kun se elämä nykyisin on pelkkää kurjuutta ja itseaiheutettua.
Mikä on vi her vas sa ri?
Katso peiliin.
En ole persu, mutta melko varmasti äänestän perussuomalaista seuraavassa vaalissa. Useasta syystä teen juuri niin. T. Liikkuva äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta melko varmasti äänestän perussuomalaista seuraavassa vaalissa. Useasta syystä teen juuri niin. T. Liikkuva äänestäjä
Joillain on sellainen fetissi että ne tykkää olla häviäjien puolella. Se on ihan ookoo.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. On tullut äänestettyä jo monissa vaaleissa 1990-luvulta lähtien. Puolueet ovat vaihtuneet useaankin kertaa. Seuraavissa eduskuntavaaleissa aionkin mitä todennäköisimmin äänestää Perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on sellainen fetissi että ne tykkää olla häviäjien puolella. Se on ihan ookoo.
Sinähän olet parhaillaan siis häviäjien puolella.
Perussuomalaiset
Kristillisdemokraatit
Keskusta
Liike Nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Haluat että suomalaisten kurjuutta ja leikkauksia jatketaan?
Kai tiedät, että leikkauksia jatketaan riippumatta siitä, ketä ensi hallituksessa on? Vai onko mennyt uutiset vähän ohi?
sdp on luvanut että leikkauksia ei tehdä ja tuet palautetaan entisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestin viime eduskuntavaaleissa perussuomalaisia ja aion äänestää edelleen. Hyvätuloinen nainen, identifioidun maahanmuuttokriittiseksi oikeistokonservatiiviksi. Hallitus on epäsuosittu, mutta olihan jo etukäteen tiedossa että leikkauksia tarvittiin. Tämmöiset toimenpiteet ei anna välitöntä palkintoa, mutta pitkällä tähtäimellä voi olla paljon paremmat seuraukset kuin mitä vasemmistohallitus olisi saanut aikaan. Ja monia mulle mieluisia tavoitteita nykyhallitus on saanut vietyä läpi. Olen ihan kohtuutyytyväinen.
Samoin. Olen koulutettu ja työskentelen arvostetussa työpaikassa. Näin keski-ikään mennessä on tullut sen verran järkeä päähän, etten enää erehdy äänestämään vihervasemmistoa. Haluan säilyttää Suomen turvallisena, länsimaisena sivistysvaltiona, jossa naiset ovat tasa-arvoisia miesten kanssa. Valitettavasti tämä kehitys on kääntynyt mamuinvaasion myötä väärään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Persujen jäsenkirjoissa 75 prosenttia miehiä, mutta kummasti tällä palstalla on ne kaikki naiset 😄
No ei ole. Pelkkää huijausta, persujen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. On tullut äänestettyä jo monissa vaaleissa 1990-luvulta lähtien. Puolueet ovat vaihtuneet useaankin kertaa. Seuraavissa eduskuntavaaleissa aionkin mitä todennäköisimmin äänestää Perussuomalaisia.
Tämä on kyllä mysteeri: miksi ihmeessä liikkuva äänestäjä äänestäisi puoluetta, joka on syöksykierteessä. Persuja odottaa vuoden päästä rökäletappio, eikä ääniä tule kuin kaikkein uskollisimmilta ja aivopestyimmiltä kannattajilta. Mitään muuta valttikorttia persuilla ei enää ole kuin vääränväristen vainoaminen, ja se taas vetoaa vain kaikkein alhaisimpaan ainekseen. Mutta ihan sama, omapa on ratkaisusi, ja varmasti olet löytänyt itsellesi oikean puolueen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko ihminen
Vihervasseistahan sen huomaa, heillä kun se elämä nykyisin on pelkkää kurjuutta ja itseaiheutettua.
Mikä on vi her vas sa ri?
Katso peiliin.
En ole vihreä enkä vassari, olen demari (en puolueen jäsen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän kokoomusta se leikkaa vielä tehokkaammin ton jankuttavan vassusian tukia.
Äidiltäsikö opit tuon törkeän ulosannin?
Sinä sitten et vieläkään ole oppinut, mitä suostumus tarkoittaa. Ei ihme että olet vähän väliä linnassa s-rikoksista.