Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok viedä julkisesta vessasta vessapaperia kotiin, jos rahaa ei ole?

Vierailija
06.04.2026 |

Köyhälle tuli nyt tällainen tilanne vastaan, että vessapaperi pääsi loppumaan ja hyvä kun rahat riittää edes kaurahiutaleisiin. Päädyin ottamaan Sittarin vessasta monta pitkää pätkää vessapaperia mukaani. Lain mukaan se on varmasti rikos, mutta entä asian moraalinen puoli? Mitä mieltä av-mammojen parviäly on? 

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille ei jätetä ja saa minun puolestani kulkea paskaperseenä!

Vierailija
82/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on.

Varastaminen on vasureilla geeneissä,oppi johtavilta vasuripoliitikoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleisessä vessassa suihkussa käyttäen käsisuihkua. 
spurgu

Vierailija
84/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä todellakin veisin mutta rulla tai kaks kerrallaan. Jos on oikeesti noin rahat loppu niin kyllä minä ainakin tekisin. 

Vierailija
85/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan jokaisen oma asia. Olin itse opiskeluaikaan todella köyhä. Laskin vessapaperit tarkasti. Kerran söin kaalikeittoa 5 päivää putkeen, mikä laittoi mahan sekaisin. Silloin kävin pyykkituvan vessassa  useamman kerran. En kuitenkaan varastanut vessapaperia ikinä mistään. Se on sellainen periaatekysymys, että en ota sitä, mikä ei ole minun. Toki tiedän ihmisiä, jotka ottivat vessapaperia. Esimerkiksi yksi hyvä opiskelukaveri asui kirjaston vieressä. Hän kävi useinkin hakemassa kirjastosta isosta rullasta paperia. Minusta omanarvontunto PN sellainen, joka laskee, jos teet sellaista mitä itsekin pidät vääränä.

Vierailija
86/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta ei sitä saa irti sieltä.

Vierailija
87/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperi on aika turhake. Pylly huuhdellaan aina kuitenkin käsisuihkulla, kuivaamisen voi hoitaa vaikkapa pyyhkeelläkin. 

En lähtisi varastamaan sellaista, jota ilman pystyy ihan hyvin elämään. 

Pyyhkeellä? 🤢🤮

Suihkuttamisen jälkeen. Puhdas iho kuivataan pyyhkeellä. Ei se nyt sen kummempaa ole kuin suihkun jälkeen kuitenkin kuivaat itsesi pyyhkeellä. 

Vierailija
88/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa julkistilan vessassa on ne isot wc-pap.rullat. Meinaatko hajottaa laitteen vai keriä vaan metrikaupalla paperia mukaasi?

Onhan matketeissa halpoja vessapapereita, karkeampaa paperilaatua ja rullassa vähemmän paperia kuin pikkasen kalliimmissa.

Onneksi löytyy avain.

Mistä sellaisen avaimen saa? Olisi tarpeen. 

Vierailija
89/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa julkistilan vessassa on ne isot wc-pap.rullat. Meinaatko hajottaa laitteen vai keriä vaan metrikaupalla paperia mukaasi?

Onhan matketeissa halpoja vessapapereita, karkeampaa paperilaatua ja rullassa vähemmän paperia kuin pikkasen kalliimmissa.

Onneksi löytyy avain.

Mistä sellaisen avaimen saa? Olisi tarpeen. 

Yritä päästä työharjoitteluun siivoojaksi ja varasta avain. 

Vierailija
90/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kapiaisia täysi olevassa kt on saunaosasto LTA viety paperi aina sekä käytävässä vaihdettu sököt lamput

Vierailija
91/91 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voi ottaa mikä vaan lähtee