Uskotteko karmaan?
Mä oon tehnyt vääriä asioita elämässä ja mulle osui karma
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karman laki on toimiva.
Inhottava ja julma laki, joka mukaan esim. Milo, Atso ja Vendi olivat edellisessä elämässään Hitler, Stalin ja Saddam jne.
Missä pirun "edellisessä elämässään"? Älä nyt satuja levitä, ei ole mitään "edellisiä elämiä"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karman laki on oikeudenmukainen. Lähimmäisenrakkaus ja hyvät teot kasvattavat hyvää karmaa. Kärsimykset ovat seurausta edellisissä elämissä tehdyistä rikoksista ja vääryyksistä. Kun lukemattomien elämänkaarien jälkeen löydämme ymmärryksen, pääsemme taakasta jota ihmiselämäksi kutsutaan. Kiirettä ei ole. Jokainen kehittyy omaan tahtiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karman laki on toimiva.
Inhottava ja julma laki, joka mukaan esim. Milo, Atso ja Vendi olivat edellisessä elämässään Hitler, Stalin ja Saddam jne.
Missä pirun "edellisessä elämässään"? Älä nyt satuja levitä, ei ole mitään "edellisiä elämiä"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tämä ei ole ihmisen päätettävissä oleva asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mikään uskon asia ole. Karma tarkoittaa sitä että kaikilla teoilla on seurauksensa. Ei se mitään yliluonnollista ja ihmeellistä ole vaan syy-seuraus-suhdetta. Länkkäri ymmärtää karman usein väärin.
Pääseekö siitä karmasta eroon joskus?
Ap
Kannattaa tehdä toisille vain hyviä asioita. Tee sitä muille mitä haluat, että myös itsellesi tehdään.
Niin sitten karma ei kosta sinulle, jossakin muodossa myöhemmin.
Olen huomannut useita tapauksia, miten ihmisten pahat teot kostautuvat heille itselleen myöhemmin.
Oliko siis esim. Vilja-Eerika ollut edellisessä elämässään joku rikollinen?
Onhan niin voinut olla tai sitten hän toimii välikappaleena että hänelle tehdyt teot hyvitetään seuraavassa elämässä.
Mutta etkö usko syy - seuraussuhteisiin?
Olen kristitty, mutta olen vastuussa itse kaikista teoistani.
Kohtaloni on määräytynyt syy - seuraussuhteista.
Jos minulla olisi ollut erilainen luonne, elämäni olisi ollut kokonaan erilainen.
Luonne määrää kohtalon.
Olen miettinyt asiaa erittäin paljon.