Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut jonottamaan kohtuuttomasti Hus-erikoissairaanhoitoon?

Vierailija
05.04.2026 |

Minä olen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
2/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen päässyt esim. Syöpäkeskukseen aina nopeasti. Silmäklinikkaa tosin pitää hätyyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on päässyt ja kaikki hoidettu. Hyvä hoito on ollut.

Vierailija
4/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin korkeatasoinen hoito. Aina on päässyt hoitoon.

Vierailija
5/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen päässyt esim. Syöpäkeskukseen aina nopeasti. Silmäklinikkaa tosin pitää hätyyttää.

Eikö siellä silmäpuolella ole riittävästi lääkäreitä vai miksi? Luulisi syövän olevan yleisempi ja enempiä lääkärimääriä vaativa Suomessa.

Vierailija
6/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin erittäin nopeasti syöpädiagnoosin jälkeen HUS:n erinomaiseen hoitoon noin viisi vuotta sitten ja olen hoidon jälkeen edelleen/vieläkin terveen miehen kirjoissa.

Silmäklinikalle jouduin koronan takia odottamaan vuoden, mutta kyse ei ollut henkeä tai edes täyttä näkökykyä vaarantavasta vaivasta.

Vierailija
7/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin erittäin nopeasti syöpädiagnoosin jälkeen HUS:n erinomaiseen hoitoon noin viisi vuotta sitten ja olen hoidon jälkeen edelleen/vieläkin terveen miehen kirjoissa.

Silmäklinikalle jouduin koronan takia odottamaan vuoden, mutta kyse ei ollut henkeä tai edes täyttä näkökykyä vaarantavasta vaivasta.

Tuntuu kyllä hullulta että koronan takia vuosi meni odottaessa. Mutta hyvä että paranit.

Vierailija
8/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpuolella harkkarit tekee vääriä diagnooseja, ja siitä se oma hoito voi viivästyä, ennen kuin pääsee valmistuneelle lääkärille.

Vierailija
9/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä silmäpuolella ole riittävästi lääkäreitä vai miksi? Luulisi syövän olevan yleisempi ja enempiä lääkärimääriä vaativa Suomessa.

En tiedä miksi ne istuvat siellä sormi perseessä ja odottavat että potilas ottaa itse yhteyttä päästäkseen puolen vuoden kaihileikkausjonoon. Kun jaksoin soittaa (en ole mummoikäinen vaan työelämässä), sain leikkausajan heti.

Syöpäkeskuksessa on isoja poliklinikoita ja liukuhihnameininki, ja sitten on pienempiä. Minun syöpäni on harvinaisempi ja pääsen joka kerta saman lääkärin vastaanotolle. Uskallan myös lähestyä matalalla kynnyksellä, koska saamani hoito on uusi eikä sen kaikkia haittavaikutuksia ole vielä raportoitu. Potilas siis opettaa lääkäriä.

Vierailija
10/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäpuolella harkkarit tekee vääriä diagnooseja, ja siitä se oma hoito voi viivästyä, ennen kuin pääsee valmistuneelle lääkärille.

Tämä! Ja sitten ne suuttuvat kun potilas tekee kantelun väärästä diagnoosista.

Vierailija
11/11 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän magneettikuvaukseen odotin 8 kk. Koko sen ajan vedin hermosärkyyn kaikkia mahdollisia särkylääkkeitä, kyllä oli "nopea" hoitoon pääsy hussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi