Onko viisikymppiset miehet jo ihan yleisesti haluttomia ja erektiohäiriöisiä?
Olen jonkin verran miestäni nuorempi ja olen aika yllättynyt siitä, miten nopeasti meillä on väljähtynyt hommat nimenomaan miehen puolelta. Vaikuttaa siltä että melkein mikä tahansa muu on hänestä mielenkiintoisempaa. Ja jos ei ole jotain muuta tähdellistä tekemistä niin sitten väsyttää tai päätä särkee.
Kommentit (258)
Ehkä ne häiriöt voivat johtua ap sinusta itsestäsi, lisäksi eiväthän naiset sitä arvostaneet, mutta liikunnan määrä tuossa iässä on mittari erektioon. Hauska ettei naiselle miehen liikunnallisuudella ollut merkitystä, mutta kuitenkin puhuvat erektiohäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se näin taitaa olla kun tässä itsekin viittä kymppiä lähestyn ja ei kyllä erikoisemmin enää jaksa kiinnostaa puuhailu naisten (tai miestenkään, homokorttilaisille tiedoksi) kanssa parisuhde/seksimielessä. Mutta eikö se näin ollut naisillakin että vanhemmiten ei enää nämä touhut kiinnosta ja itsekseen viihtyy aina vaan paremmin.
Ei kyllä ole kaikki ihan kunnossa terveyden kanssa jos kohta viisikymppistä ei kiinnosta.
Olen eri mutta omalla kohdallani tunnistanut tuon suuntaiset tuntemukset. Olen siis samoissa ikäryhmissä. Perusterve ja värähtääkin mutta ei tuo hydrauliikkatoiminta enää oikein kiinnosta, paremman sanan puutteessa todettuna. Seksi ei ole koskaan ollut korkealla vieteissäni ja samaan aikaan mielenkiinto on ollut kohdistunut kaikenlaisiin muihin asioihin tässä ympäröivässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 63v. ja halut on melkein yhtä isot kuin nuorena. Minulla taas vaihdevuodet pilasi emättimen ja halut katosi kokonaan. Toivoisin että mieheltäkin katoaisi, mutta ei taida kadota.
Käy apteekissa ja osta vagefemiä tai vagisan emätinvoidetta. Turha jäädä kärvistelemään.
On, mutta niin on onneksi suurin osa meistä naisistakin. Itse ajattelin, ettei enää parisuhde ole vaihtoehto, koska seksi ei ole vaihdevuosien jälkeen kiinnostanut lainkaan. Enkä halua tähän "apua", olen tyytyväinen ilman seksiä, tyytyväisempi kuin koskaan. Mutta löysin mukavan miehen, jota ei myös enää seksi kiinnosta, joten ei tarvinnutkaan viettää loppuikää ilman parisuhdetta.
Tällä reseptillä saat vipinää miehen housuihin:
Laita uuni päälle 200c. Kuori punajuuret. Pilko ne ohuiksi veneiksi. Laita uunivuokaan, johon laitat desin pari vettä. Anna olla uunissa noin tunti. Valmiit punajuuret on rouskuvia.
Mies oli sitä mieltä, että ne oli ne punajuuret, jotka auttoi...
Mun kokemuksella hyvin yleisiä 50+ miehillä. Eron jälkeen deittailut näitä vanhempia koska tykkäisin muuten, mutta koska en aio olla ilman seksiä niin jutut jäänyt siihen. Monikaan ei kehtaa mennä lääkäriin vaikka haluja olis. Vissiin liian iso kynnys monelle. Harmi, joutuu treffailla sitte oman ikäsiä tai nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä lakkas oma muija kiinnostamasta, vähän myöhemmin muutkin ykslahkeiset.
Ei ole elämistä haitannut.
M59
Olisit mennyt lääkäriin. Vai tuletko silloin kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyvä teidän mennä seksuaalineuvontaan vaikka yhdessä?
Ihan niinkuin suomalainen mies tuollaiseen suostuisi. Ennemmin hyväksyy vaikka sen että vaimo nostaa kytkintä kuin että puhuisi asioistaan jossain.
Saati että nyt muuttaisi elämäntapojaan terveellisemmäksi joka auttaisi jo heti jaksamiseen ja erektiovaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sildenafil ei ole kallis lääke.
TK:ssa ,tai mitä ne ikinä onkaan nykysin, saa reseptin helposti jos tarvii.
Mutta käytännössä biologiset kyvyt on menneet jo kun ko lääkkeitä täytyy käyttää.
Tuo on täysin väärä käsitys.
Vaikeudet voi johtua hyvin moninaisista syistä.
Miten tällainen m-vihaketju saa olla täällä koko päivän??
Kääntäkääpä sukupuoliroolit toisin päin, ja miettikään että montako sekuntia olisi mennyt poistumiseen!!
Kyllä olen havainnut että pienoisrautatieharrastus on kaapannut mielenkiintoni täysin, myös seksuaalisessa mielessä. M51
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen havainnut että pienoisrautatieharrastus on kaapannut mielenkiintoni täysin, myös seksuaalisessa mielessä. M51
Miten toteutat seksuaalisuuttasi pinoisrautateiden parissa? Ihan uteliaisuuttani kyselen.
#M-VIHA NÄKYVÄKSI.
KÄÄNTÄKÄÄ SUKUPUOLIROOLIT TOISIN PÄIN, JA MIETTIKÄÄ ETTÄ KAUANKO OLISI MENNYT POISTATTAMISEEN!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toteutat seksuaalisuuttasi pinoisrautateiden parissa? Ihan uteliaisuuttani kyselen.
Noh tunnelit ja tikkarit, tiedäthän. M51
#M-VIHA NÄKYVÄKSI.
KÄÄNTÄKÄÄ SUKUPUOLIROOLIT TOISIN PÄIN, JA MIETTIKÄÄ ETTÄ KAUANKO OLISI MENNYT POISTATTAMISEEN!!
TOINEN VASTAAVA KETJU SUKUPUOLIROOLIT TOISIN PÄIN POISTUI JUURI ALLE 5 MINUUTISSA
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksella hyvin yleisiä 50+ miehillä. Eron jälkeen deittailut näitä vanhempia koska tykkäisin muuten, mutta koska en aio olla ilman seksiä niin jutut jäänyt siihen. Monikaan ei kehtaa mennä lääkäriin vaikka haluja olis. Vissiin liian iso kynnys monelle. Harmi, joutuu treffailla sitte oman ikäsiä tai nuorempia.
Naisen ikä ja BMI ovat hyvin merkittävässä asemassa, kun pitäisi ryhtyä seksiä harrastamaan. Ja naiset eivät ota hu8mioon, että kaikki miehet eivät kykene täysin tunteettomaan seksiin. Itsellä on kyllä aina seissyt, mutta en ole nauttinut täysin ventovieraan naisen kanssa.
Tutkimusten mukaan päinvastoin naiset kyllästyvät seksiin saman miehen kanssa, mutta siihenkin menee ehkä vuosi tai pari. Sen jälkeen naisen pitää löytää muuta motivaatiota olla sen miehen kanssa. Mies taas ei kyllästy seksiin saman naisen kanssa. Keskimäärin menee näin. Olen tästä kommentoinut aiemminkin ja silloin jotkut suuttuivat, mutta ei voi mitään.