Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viisikymppiset miehet jo ihan yleisesti haluttomia ja erektiohäiriöisiä?

Vierailija
05.04.2026 |

Olen jonkin verran miestäni nuorempi ja olen aika yllättynyt siitä, miten nopeasti meillä on väljähtynyt hommat nimenomaan miehen puolelta. Vaikuttaa siltä että melkein mikä tahansa muu on hänestä mielenkiintoisempaa. Ja jos ei ole jotain muuta tähdellistä tekemistä niin sitten väsyttää tai päätä särkee.

Kommentit (263)

Vierailija
181/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä ei. Itse olisin mielelläni seksittömässä parisuhteessa, mutta en löydä sellaista miestä. Pitää varmaan etsiä vielä vanhempia. 

Miksi pitää sitten olla parisuhteessa ollenkaan? Eikö olisi helpompaa yrittää panostaa ystävyyssuhteisiin? Vai onko ongelma se että ystävä ei vaihda autosi renkaita tai pistä lamppua kattoon? 

Vierailija
182/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet syö noita pillereitä todella paljon. Homma toimii niin, että joku saa esim  työterveydestä ylisuuren reseptin. Siinä riittää jaettavaksi isommallekin porukalle. Kukaan ei tietenkään kerro vaimoille mitään.

Miksi ihmeessä haluaisin nappulat noin hankalasti kun oman reseptin saa viidessä minuutissa?

Ei kaikki kehtaa reseptiä hakea ja sitten joillekin nuo pillerit on vain harvoja "erityistilanteita" varten. Yleisesti, jos miehen posket kuumottaa naidessa niin pillerin voimalla ollaan liikenteessä.

Vähemmän sitä kehtaamista tuntemattomalle lääkärille puhumisessa tarvitaan, kuin piiputtavan kullin mainostamisessa kaveripiirille. Huhuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

M53

Vierailija
184/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet syö noita pillereitä todella paljon. Homma toimii niin, että joku saa esim  työterveydestä ylisuuren reseptin. Siinä riittää jaettavaksi isommallekin porukalle. Kukaan ei tietenkään kerro vaimoille mitään.

Miksi ihmeessä haluaisin nappulat noin hankalasti kun oman reseptin saa viidessä minuutissa?

Ei kaikki kehtaa reseptiä hakea ja sitten joillekin nuo pillerit on vain harvoja "erityistilanteita" varten. Yleisesti, jos miehen posket kuumottaa naidessa niin pillerin voimalla ollaan liikenteessä.

Aikuinen mies joka ei uskalla puhua luottamuksellisessa tilanteessa lääkärille? Ei noin pahoja pelkureita olekaan.

Joskus olisi helpompi puhua jos lääkäri vaikka tarkastuksessa kysyisi itse asiasta. Asia on joskus vaikea itse ottaa puheeksi vaikka nuorelle naislääkärille.

Vierailija
185/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä ei. Itse olisin mielelläni seksittömässä parisuhteessa, mutta en löydä sellaista miestä. Pitää varmaan etsiä vielä vanhempia. 

Miksi pitää sitten olla parisuhteessa ollenkaan? Eikö olisi helpompaa yrittää panostaa ystävyyssuhteisiin? Vai onko ongelma se että ystävä ei vaihda autosi renkaita tai pistä lamppua kattoon? 

Kyllä tuotakin vastavuoroisissa ystävyyssuhteissa harrastetaan. Parisuhde voi olla myös platoninen rakkaussuhde. Se perustuu kiintymykseen ja myös romanttiseen suhteeseen ilman seksiä. Itse en kaipaa edes tunnepuolen suhdetta, mutta saatanpa hyvinkin etsiä vähän vanhempana paikkaa kommuunista, jossa tosiaan palveluksia vaihdellaan, laitetaan yhdessä ruokaa jne.

Vierailija
186/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluja oli, kykyä ei, ei seissyt. 

Vierailija
187/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies joka ei uskalla puhua luottamuksellisessa tilanteessa lääkärille? Ei noin pahoja pelkureita olekaan.

Joskus olisi helpompi puhua jos lääkäri vaikka tarkastuksessa kysyisi itse asiasta. Asia on joskus vaikea itse ottaa puheeksi vaikka nuorelle naislääkärille.

Miksi on? Kuvitellaanko siinä, että nuori naislääkäri voisi olla äijänrähjästä kiinnostunut/olisi huvittunut faktasta ettei muna toimi?

Vierailija
188/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille tulee erektiohäitiö aina sinun kanssasi. Kumma juttu.

Vierailija
189/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin. Luuleeko, että lääkäri on kiinnostunut sinusta? - sivulta 

Vierailija
190/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ere oli kumppanilla jo nuorena.

Vierailija
191/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene sitten vanhalle mieslääkärille jos se on helpompi. Ja laita varauksen esitietoihin "erektio-ongelmat". Noin, nyt ei tarvitse edes suuta aukaista ja asia hoituu.

Tai jos tuokin ahdistaa niin sitten nettichattilääkäri jolle voi vain kirjoittaa.

Vierailija
192/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene sitten vanhalle mieslääkärille jos se on helpompi. Ja laita varauksen esitietoihin "erektio-ongelmat". Noin, nyt ei tarvitse edes suuta aukaista ja asia hoituu.

Tai jos tuokin ahdistaa niin sitten nettichattilääkäri jolle voi vain kirjoittaa.

Minä tein noin. Työnsi sormet perseeseen ja kokeili eturauhasen. Sitten mietittiin viertsasuihkua,  ja lopuksi totesi että mulkkuun lisää tukea pillereillä. Se oli siinä.

Vierailija
193/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Ovat "haluttomia" vain omien samanikäisten rupsahtaneiden ja lihavien suomiakkavaimojensa kanssa. Se on ihan ymmärrettävää. Nuoren ja timmin kanssa seksi on upeaa eikä mistään ongelmista puhettakaan. Mutta se oma läski ja ryppyinen puoliso, joka aamusta iltaan nalkuttaa ja kitisee, ei vaan enää kiinnosta. 

Vierailija
194/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla seksihalut kasvaa vanhetessa ja miehellä vähenee. Siinä mielessä he lähestyvät toisiaan. 

Täysin väärin. Tätä on tutkittu Suomessa vuosikymmenten ajan, ja silti te vanhat ja haluttomat naiset hoette tuota myyttiä. Miksi? Ottaako se oma haluttomuus niin koville, että täytyy yrittää valehdella mustaa valkoiseksi? 

"Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä harvemmin sekä naiset että miehet tuntevat seksuaalista halua. Silti kuusikymppisetkin miehet tuntevat seksuaalista halua useammin kuin nuorinkaan naisikäryhmä."

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Vierailija
195/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo kuin tatti ja olen 50 vuotias. Mutta olenkin elänyt terveellisesti, ei koskaan tupakkia polttanut enkä viinaa juonut. Olutta joskus. Urheillut olen lapsesta saakka. Aina seisoo naisen kanssa tähän asti. Ei tarvii kun vähän pussailla naisen kanssa niin mulla alkaa stondaa oon ollut niin herkkä aina.

Vierailija
196/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi helppo naisen lyödä asialla vyön alle kun naisella riittää vaan se että on se reikä eikä tarvi tehdä mitään.

Vierailija
197/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole. M52

Vierailija
198/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi helppo naisen lyödä asialla vyön alle kun naisella riittää vaan se että on se reikä eikä tarvi tehdä mitään.

Arvaa paransiko haluja naisen kanssa kun sain kuulla miten edellisillä miehillä ollut kovempi muna. Kyllä veltostui vaan lisää eikä huvittanut edes sinistä nappia ottaa vaikka kiivaasti painosti römpsä valuvana.

Vierailija
199/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kyvyttömyys jo itsessään on naiselle isku vyön alle. Ei tarvitse kuin tulla tänne lukemaan kommentteja siitä että miksi se mies on kyvytön niin kaikki pelot saavat vahvistuksen. 

Vierailija
200/263 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi höpönassu, kyllä huomaa että sinulla ei siitä reiästä juuri kokemusta ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi