Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen yksi mies menetetty

Vierailija
05.04.2026 |

Kyllä näin on käynyt. Pari viikkoa sitten vaimon ystävätär kävi kylässä suomalaisen miehen kanssa. Mies on mukava ja varakas, mutta luultavasti vähän liian lyhyt, ettei ole kelvannut suomalaisille naisille. Niinpä hänelläkin on nyt aasialainen naisystävä. Toivottavasti menevät naimisiin ja saavat kauniita, sekä fiksuja lapsia.

Mitä ajatuksia herättää mammoissa?

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienelle miehelle olisi tärkeää löytää pitkä nainen, että hänen poikiensa ei tarvitsisi olla pieniä miehiä. Aasiasta ei taida löytyä, mutta ehkä jostain muusta kehittyvästä maasta kuten Venäjältä tai Yhdysvalloista? Onnea etsintään!

"Yhtenäistä "aasialaista keskipituutta" ei ole, mutta yleisesti ottaen se on noin 155–160 cm.

Suomalaisten naisten keskipituus on Suomessa noin 163–166 cm."

Eipä tuo pituusero ole paljoakaan. Leveysero sitten onkin melkoinen, veikkaisin.

Suomalaisen naisen keskipituus on 167-168 cm eli ovat aasialaisia kanssasisariaan näköjään ainakin 10 cm pidempiä. 

Minä olen 172 cm ja kaksi sisartani 177 cm ja 178 cm. Olen meidän sisarusparveni lyhyin. 😆

Suomalainen nainen on THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttiä pitkä

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000010269823.html

18-29-vuotiaiden naisten joukossakin keskipituus on vain 164,8cm. Eli ei ole suomalaiset naiset noin pitkiä kuin väität.

Vierailija
142/149 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienelle miehelle olisi tärkeää löytää pitkä nainen, että hänen poikiensa ei tarvitsisi olla pieniä miehiä. Aasiasta ei taida löytyä, mutta ehkä jostain muusta kehittyvästä maasta kuten Venäjältä tai Yhdysvalloista? Onnea etsintään!

"Yhtenäistä "aasialaista keskipituutta" ei ole, mutta yleisesti ottaen se on noin 155–160 cm.

Eipä tuo pituusero ole paljoakaan. Leveysero sitten onkin melkoinen, veikkaisin.

Suomalaisen naisen keskipituus on 167-168 cm eli ovat aasialaisia kanssasisariaan näköjään ainakin 10 cm pidempiä. 

Minä olen 172 cm ja kaksi sisartani 177 cm ja 178 cm. Olen meidän sisarusparveni lyhyin. 😆

Miksi valehtelet?

Suomalaisten naisten keskipituus vaihtelee hieman sen mukaan, mitä ikäryhmää ja lähdettä tarkastellaan. Tässä ajantasainen yhteenveto luotettavista suomalaisista ja kansainvälisistä tilastoista:

Virallinen THL:n FinTerveys 2017 -tutkimus (mitattu data)

Kaikki naiset 18+ vuotta: 163,2 cm (luottamusväli 162,9–163,6 cm)

Naiset 18–64 vuotta: 164,4 cm.

Nuoret naiset 18–29 vuotta: 164,8 cm.

Tämä on kattavin suomalainen mitattu tutkimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttiä pitkä

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000010269823.html

18-29-vuotiaiden naisten joukossakin keskipituus on vain 164,8cm. Eli ei ole suomalaiset naiset noin pitkiä kuin väität.

Tutkimusten mukaan jatkuvalla syötöllä netissä mätänevät naiset valehtelevat n. 98% jutuistaan.

Vierailija
144/149 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo katkeraksi tekee ja nyt suren ja soimaan itseäni loppuelämäni kun en ottanut lyhyttä kunnollista miestä ja se lähti aasialaisen matkaan. 

Lyhyys on aika suhteellista. Keskustelin aamulla vaimon kanssa ja hån ei ollut uskoa korviaan, kun kerroin, että suomalaisille naisille ei tahdo millään kelvata alle 180cm mies. Naisen omalla pituudella ei ole väliä ja usein mitä lyhyempi tantta, niin sen isomman miehen perään on.

Mulle kyllä "kelpaisi" hyvin alle 180 senttinen mies. Parikymppisenä olinkin korviani myöten ihastunut lempeään, 173 senttiseen komistukseen. 

Sen sijaan passiivista miestä en halua. Enkä isoa, siis leveää miestä. Pituudelle sinänsä ihan sama. 

Vierailija
145/149 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vain jos mies löysi itselleen naisseuraa, ei ole minulta pois jos nainen on ulkomailta. Toivoisin kaikkien suomalaisista naisista valittajien etsivän seuraa muualta.

Vierailija
146/149 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva vain jos mies löysi itselleen naisseuraa, ei ole minulta pois jos nainen on ulkomailta. Toivoisin kaikkien suomalaisista naisista valittajien etsivän seuraa muualta.

Tää. En muutenkaan tajua, miksi ihmeessä kumppanin olisi pakko olla suomalainen? :D Ei minua ainakaan häiritse tippaakaan, jos jollain miehellä on ei-suomalainen nainen. Olisipa tylsää, jos vain suomalaisista pitäisi valita seuransa. 

Vierailija
147/149 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisissa naisissa on näpsäköitä typyköitä.

Vierailija
148/149 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Suomalaisten naisten keskipituus vaihtelee hieman sen mukaan, mitä ikäryhmää ja lähdettä tarkastellaan. Tässä ajantasainen yhteenveto luotettavista suomalaisista ja kansainvälisistä tilastoista:

Virallinen THL:n FinTerveys 2017 -tutkimus (mitattu data)

Kaikki naiset 18+ vuotta: 163,2 cm (luottamusväli 162,9–163,6 cm)

Naiset 18–64 vuotta: 164,4 cm.

Nuoret naiset 18–29 vuotta: 164,8 cm.

Tämä on kattavin suomalainen mitattu tutkimus.

Mitä valehtelemista tuossa on? Olen minäkin 174 cm pitkä ja moni ystävistäni on minuakin pitempiä.

Vierailija
149/149 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä pituudesta jankkaajia oikein sikiää? Olen itse 167cm ja naisia olisi vaikka joka päivälle eri 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan