Jälleen yksi mies menetetty
Kyllä näin on käynyt. Pari viikkoa sitten vaimon ystävätär kävi kylässä suomalaisen miehen kanssa. Mies on mukava ja varakas, mutta luultavasti vähän liian lyhyt, ettei ole kelvannut suomalaisille naisille. Niinpä hänelläkin on nyt aasialainen naisystävä. Toivottavasti menevät naimisiin ja saavat kauniita, sekä fiksuja lapsia.
Mitä ajatuksia herättää mammoissa?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin menetetty? Hän löysi vaimon.
Voit jatkossakin olla miehen poikaystävä. Vaimosi tietää jo teistä.
Sinulla on omituinen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo katkeraksi tekee ja nyt suren ja soimaan itseäni loppuelämäni kun en ottanut lyhyttä kunnollista miestä ja se lähti aasialaisen matkaan.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Tuo oli hyvä teksti, mutta ei sitä ymmärrä, kuin ne joilla on mahtavia lapsia ja hyvä perhe muutenkin. On mukavaa, kun lapset kömpivät illalla tai aamulla viereen. Harvempi 50v mies saa sellaista enää kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ne naiset hakevat parempaa elintasoa kuin kotimaassaan. Rakkaudella heidän puoleltaan ei ole mitään tekemistä."
Niinhän kaikki naiset yleensäkin ovat paremman elintason perään. Suomalainen nainen hyvin hyvin harvoin osaa rakastaa.
Sanoiko äitisi näin? :(
Itse asiassa äitini varoitti kyllä kun olin nuori poika, että valitse tarkkaan millaisen naisen nait. Ja kyllähän mä muutaman siipeilijän olen joutunut hylkäämään matkan varrella.
Sun ongelma on se, että et saa kumppania millään. Koko ikäsi oot kerjännyt pillua, mutta ilman oot jäänyt
Kyllä ainakin kiinalaiset ja korealaiset osaavat olla aika suorasukaisia, jopa pahasuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo katkeraksi tekee ja nyt suren ja soimaan itseäni loppuelämäni kun en ottanut lyhyttä kunnollista miestä ja se lähti aasialaisen matkaan.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Tuo oli hyvä teksti, mutta ei sitä ymmärrä, kuin ne joilla on mahtavia lapsia ja hyvä perhe muutenkin. On mukavaa, kun lapset kömpivät illalla tai aamulla viereen. Harvempi 50v mies saa sellaista enää kokea.
Me oltaisiin tosi hämmästyneitä, kun yli parikymppiset pojat kömpisivät iskän viereen aamulla tai illalla.
Miten menetetty? Hyvinhän hänellä vaikuttaa menevän, kun on löytänyt puolison rinnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tulevaisuus on miehillä, jotka ei halua omia lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Telkkarissa tuli tässä muutama vuosi sit ohjelma näistä vaimoista Suomessa. En muista miten toimittaja kysymyksen asetteli, kyse oli kuitenkin ylipainosta ja hyvästä rasvaisesta ruuasta, mutta tämä vaimo vastasi, " kuoelvatpahan nopeammin".
Miehellä oli siis kanta-astuja vaimonaan? Nämä idän ihmeethän on aika hoikkia ja kasvissyöjiä ihan kaikki. Eihän siellä rarvaa ruokaan laitetakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat todella herttaisia ja toivonkin että mies ja uusi nainen saavat hyvän elämän ja monta lasta. Kyllä suomalaisen verikin pitäisi sekoittaa että häipyisi nämä hullut nuoret, joilla ei yhtään sivistystä ole. Erityisesti tällä palstalla huomaa kuin surkeita osa on.
tiemiesnuorten käytös tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat todella herttaisia ja toivonkin että mies ja uusi nainen saavat hyvän elämän ja monta lasta. Kyllä suomalaisen verikin pitäisi sekoittaa että häipyisi nämä hullut nuoret, joilla ei yhtään sivistystä ole. Erityisesti tällä palstalla huomaa kuin surkeita osa on.
Aasialaisilla naisilla on ihanasti ulkonevat sisemmät häpyhuulet, reunoistaan pigmentoituneet.
Ilmeisesti siis menetin jotain mitä en halunnutkaan. Jaahas.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis menetin jotain mitä en halunnutkaan. Jaahas.
Millaiselle vulvalle sinun peniksesi erektoituu terhakkaimmin?
No ihan päällimmäisenä herää huoli mt-palveluiden alasajosta ja siitä miten ap:n kaltaiset saataisiin hoitoon.
Kyllä näin on käynyt. Pari viikkoa sitten vaimon ystävätär kävi kylässä suomalaisen miehen kanssa. Mies on mukava ja varakas, mutta luultavasti vähän liian lyhyt, ettei ole kelvannut suomalaisille naisille. Niinpä hänelläkin on nyt aasialainen naisystävä. Toivottavasti menevät naimisiin ja saavat kauniita, sekä fiksuja lapsia.
Mitä helvettiä tässä lukee, vai onko minulla joku ongelma lukutaidossa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tässä lukee, vai onko minulla joku ongelma lukutaidossa?
Spessu ei ole kovin lahjakas kirjoittaja, joten ulosanti on koukeroista, mutta tarinat ovat onneksi aina samoja. Tässä suomalainen mies ei lyhyytensä vuoksi kelvannut suomalaisille naisille, joten haki puolison Aasiasta, ja tämä pariskunta oli kylässä ap:n ja tämän aasialaisen mielikuvitusvaimon luona. Ei lähtenyt niille raiteille että olisi ehtinyt haukkumaan suomalaiset naiset, mutta uusi päivä, vanhat kujeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ne naiset hakevat parempaa elintasoa kuin kotimaassaan. Rakkaudella heidän puoleltaan ei ole mitään tekemistä."
Niinhän kaikki naiset yleensäkin ovat paremman elintason perään. Suomalainen nainen hyvin hyvin harvoin osaa rakastaa.
Itse asiassa äitini varoitti kyllä kun olin nuori poika, että valitse tarkkaan millaisen naisen nait. Ja kyllähän mä muutaman siipeilijän olen joutunut hylkäämään matkan varrella.
Sun ongelma on se, että et saa kumppania millään. Koko ikäsi oot kerjännyt pillua, mutta ilman oot jäänyt
Vanahapiika peilailee taas omaa katkeraa elämäänsä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanahapiika peilailee taas omaa katkeraa elämäänsä.
eri
Kyllä me kaikki terveet olemme nussineet elämämme aika tuhansia kertoja, tämä koskee miehiä sekä naisia. Osa on jopa rakastellut.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Onneksi mun kulta ei oo mikään jättihujoppi 😍
Jättihujopit on parhaita, mun mies on yli 3m. pitkä ja painaa n.250kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tulevaisuus on miehillä, jotka ei halua omia lapsia?
Monet ulkoiluttavat nuorta aasialaista vaimoaan.