Jälleen yksi mies menetetty
Kyllä näin on käynyt. Pari viikkoa sitten vaimon ystävätär kävi kylässä suomalaisen miehen kanssa. Mies on mukava ja varakas, mutta luultavasti vähän liian lyhyt, ettei ole kelvannut suomalaisille naisille. Niinpä hänelläkin on nyt aasialainen naisystävä. Toivottavasti menevät naimisiin ja saavat kauniita, sekä fiksuja lapsia.
Mitä ajatuksia herättää mammoissa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo katkeraksi tekee ja nyt suren ja soimaan itseäni loppuelämäni kun en ottanut lyhyttä kunnollista miestä ja se lähti aasialaisen matkaan.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo katkeraksi tekee ja nyt suren ja soimaan itseäni loppuelämäni kun en ottanut lyhyttä kunnollista miestä ja se lähti aasialaisen matkaan.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Itse asiassa tuo kuulostaisi painajaiselta. En jaksaisi "nauttia ihmisten seurasta" enkä kaipaa "yhteisen elämän kokemusta" vaikka olisi kuinka läheisiä. Niin me ollaan erilaisia, onko sitä vaikea ymmärtäö ja hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin?
On, oikein hyvin. Mitenkäs sinulla?
Voihan siitäkin katkeroitua kun ei itse suomalaiselle kelvannut? Vai mikä muu tarkoitus tällä avauksella on? Jotenkin tulee tunne että purat sillä omaa kokemustasi. Jos sinulla nyt on vaimo, niin miksi et keskity häneen vaan kirjoittelet vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin?
On, oikein hyvin. Mitenkäs sinulla?
Voihan siitäkin katkeroitua kun ei itse suomalaiselle kelvannut? Vai mikä muu tarkoitus tällä avauksella on? Jotenkin tulee tunne että purat sillä omaa kokemustasi. Jos sinulla nyt on vaimo, niin miksi et keskity häneen vaan kirjoittelet vauvapalstalla?
Minä olen aina "kelvannut" kaikenmaalaisille naisille, missä olen seikkaillut. Tuo sana kelpaaminen on aika koominen, koska en vielä tähän päivään mennessä ole nähnyt sen käyttäjässä naista, jolla olisi varaa nirsoilla miesvalinnan suhteen. Jonkinlaista itselleen valehtelua, että kun yksikään mies ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta, niin käännetään asia niin, ettei se ja se mies ole muka kelvannut.
Aloitus on tehty kieli poskessa ja on saanut idean palstamammojen kommenteista aivan tavallisia hyviä miehiä kohtaan.
P.S. Jos mammoilla koko päivä kuluu palstalla, niin kaikki eivät kuitenkaan toimi samoin. Aika monenlaista puuhaa syntyy päivän mittaan, kun on nuori vaimo ja nuoria lapsia. Onkos sinulla yhtään omaista tai ystävää, jonka kanssa voisit tehdä jotain järkevää palstailun sijaan?
0/5, yritä käyttää vähän enemmän yritystä seuraavaan provoosi.
Postaa miehen kuva, niin osataan arvioida tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
0/5, yritä käyttää vähän enemmän yritystä seuraavaan provoosi.
Sehän tässä hauskaa onkin, kun itse suhtaudutte miehiin niin ylimielisesti (vaikka teillä ei todellakaan ole siihen varaa) ja sitten hermostutte siitäkin, kun mies tietämättään on tehnyt juuri niin, kuin olette tyrkyttäneetkin, että on hommannut aasialaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Postaa miehen kuva, niin osataan arvioida tarkemmin!
Tehkääs mammat sivusto, jossa on paljon kuvia. Mukaan myös pituus ja paino.
En tiedä ainoatakaan suomalaista miestä, jolla on aasialainen nainen, etteikö aikaisemmin ole ollut kimpassa suomalaisen naisen kanssa. Voisiko tuo olla enemmän suomalaisten naisten ominaisuus, etteivät saa kuin kehitysmaalaisia miehiä?