YH antaa enemmän
Vaimoni kanssa seksi on tylsää. Hän haluaa vain hetken sormeilua ja sitten päälle lyhyen yhdynnän lähetyssaarnaajassa. Ei muuta. Hyväksyn sen että hänelle riittää se. Minulle ei. En ole halunnut rikkoa muuten kukoistavaa parisuhdetamma vaan käyn vieraissa yhden yön reissuilla.
YH-äidit on parhaita. Kiimaisia, himokkaita ja haluavat naida oikein kunnolla. Pannaan joka aukkoon ja nuollaan joka sopukat. Voihkinta raikaa ja sperma lentää. Ihan toista kuin kotona.
En pidä itseäni petturina koska haluan yhdenillan YH:ilta vain seksiä. Kuienkin rakastan vaimoani ja yhteiseloamme.
Kommentit (30)
Yh äiti jos se mielessä laita kivalle komealle 48 miehelle viestiä kik uhkean
Osa antaa ilmasiks,osa ottaa maksun.
Vierailija kirjoitti:
Se oma vaimo kyllä on yleensä ihan yhtä halukas kuin se naapurin yh: kin!! Mutta osaamaton mies alkaa ajan kanssa vituttamaan niin paljon, että sen kanssa ei viitsi touhuta! Se halujen tappaja löytyy lähes aina sieltä peilistä. Tämä toki koskee molempia sukupuolia.
Niin, ei minun ole tarvinnut kotoa lähteä minnekkään. Aina saan vaimolta kun haluan. Nyt on ollut tahti pari kertaa päivässä. Vaimo ymmärtää, että mies pysyy kotona, kun ei pihtaa, ja minä ymmärrän kohdella häntä kunnioittavasti sängyssä ja sen ulkopuolella. Vaimolle myös orkut, ja esileikkiä koko päivän. Pientä koskettelua, kiehnaamista, ja halun näyttämistä. Joskus vähän roisimpiakin sanoja, ja kehuja. Näin on nyt menty yli 25 vuotta. Naitu keskimäärin 365X vuodessa. Nyt lapsien muutettua omilleen onkin sitten vähän enemmän vielä. Ollaan ihan kaksinhuoltajia oltu.
M48
Nää yyhoot on parhaita koska tekevät kaikki temput saadakseen miehen. Itsellä pelkästään hyviä muistoja.
Yh:t antaa aina ja hyvin, saavat harvoin ja luulevat että viimmeistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Nää yyhoot on parhaita koska tekevät kaikki temput saadakseen miehen. Itsellä pelkästään hyviä muistoja.
Jep. Yks keravalainen jäi kyl mieleen. 4v lapsen yh äippä. Yritti väkisin saada mut suhteeseen. Sitä kullin imemisen ja panemisen määrää ei voi sanoin kuvailla. Kaikki kävi ja heti alusta alkaen. Jos en itse keksinyt jotain uutta hän keksi. Välillä piti köyttää nainen pieneen tiukkaan pakettiin ja nussia perseeseen sieltä suuhun ym. Mikään ei ollu kiellettyä ja mitään rajoja ei ollu. Jos ei jaksanut panna niin syväkurkutus tuli vähintäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muka löydätte yyhoita jotka eivät ole kranttuja koska deittipalstat on täynnä sellaisia joita kiinnostaa enemmän lompakko kuin kulli.
Ei niitä netistä löydä vaan kapakista pe iltana. Silloin se voittaa kuka on autolla kuten minä. Sitten yöllä lipasto viedä naiset turvallisesti kotiinsa ja sen tietty viimeisenä jota meinaat nussia.aina toimii ja sit kun mällit on sisässä voi levätä hetken ja panna uudestaan.sit sanoo että on lähdettävä ku huomenna töihin
Jotkut leikkii yksinhuoltajaa ja
antaa
Ihan päälle?