Ei Herra Jumala mua rupes säälittään ihmiset joilla ei ole viilennystä asunnossaan. Kesän 2026 +35 helteet tulossa ja taas saa lukea hikisis
Palleista.
Meillä kesät talvet 22 astetta asunnossa.
Säälin teitä.
Kommentit (58)
No on teillä kylmää, jos talvisin on vain 22 astetta. Hrrrrrr!
Mutta tähän asiaan tuskin tarvitsee jumalaa sekoittaa, koska ilmastoinnit taitaa olla ihmisten asia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ilmastointi tai ilmalämpöpumppu ole nykyään joka kämpässä.
Ei tosiaankaan ole. Sisälämpötila pysyy tiiviisti +28.
minkä merkkistä kiinan ihmettä yrität kaupustella. yksityis henkilöä ei kiinnosta naapurin lämpötila.
Voi hyvä luoja sentään. Paetkaa kun vielä voitte. Herraisä sentään. Sus siunakkoon.
Voisit ap tarttua tuumasta toimeen ja ryhtyä lahjoittamaan vähävaraisille ilmalämpöpumppuja, jos niin säälittää ja huolettaa muiden puolesta. 😉
Onneksi altaaseen saa viileää vettä. Tuntuu kivalta helteellä juoda kaljaa ja kellua ilman huolen häivää:)
Millainen viilennyslaite sopii vuokra-asuntoon, jonka yhdestäkään ikkunasta ei saa poistoilmaputkea ulos?
Kysyn ihan tosissani.
Vierailija kirjoitti:
No on teillä kylmää, jos talvisin on vain 22 astetta. Hrrrrrr!
Mutta tähän asiaan tuskin tarvitsee jumalaa sekoittaa, koska ilmastoinnit taitaa olla ihmisten asia.
Oot säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen viilennyslaite sopii vuokra-asuntoon, jonka yhdestäkään ikkunasta ei saa poistoilmaputkea ulos?
Kysyn ihan tosissani.
Vaihda asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
minkä merkkistä kiinan ihmettä yrität kaupustella. yksityis henkilöä ei kiinnosta naapurin lämpötila.
-
Säälin sua.
-
Hukkaan menee sun sääli. Mulle riittää muutama tuuletin kotona. Pimennysverhot on myös kiinni aina ikkunoissa. Hyvin olen pärjännyt tähän asti ja tulen jatkossakin pärjäämään eikä ole tarvinnut kotona kärsiä helteistä. Jos tuulettimet eivät riittäisi niin ostaisin ilmalämpöpumpun mutta ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Voisit ap tarttua tuumasta toimeen ja ryhtyä lahjoittamaan vähävaraisille ilmalämpöpumppuja, jos niin säälittää ja huolettaa muiden puolesta. 😉
Joka vuosi on mahdollista säästää mutta ei käy. Kerää vaikka pulloja.
🤣 Kuis monta kevättä ja kesää olet ap tuutannut tätäkin copypastetustasi? 5? 10?
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ihan tosissani.
Säälittävyyden huippu olet.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ihan tosissani.
Ei sellaista oikein taida olla.
Vierailija kirjoitti:
🤣 Kuis monta kevättä ja kesää olet ap tuutannut tätäkin copypastetustasi? 5? 10?
Säälin sua todella, todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi on mahdollista säästää mutta ei käy. Kerää vaikka pulloja.
Ei asia minua koske, ap:han se on tässä tehnyt huolissaan aloituksen!
Eiköhän ilmastointi tai ilmalämpöpumppu ole nykyään joka kämpässä.