Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset ajattelette 50-vuotiaasta miehestä, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?

Vierailija
05.04.2026 |

Kysymys otsikossa.

Olen itse kokematon keski-ikäinen mies. 

Naisilta loppuu kiinnostus jatkaa tutustumista, kun olen kertonut, etten ole koskaan seurustellut. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava.    

Vierailija
22/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käy Thaimaasta hakemasta akkaa?

Mitä pahaa se Thaimaan akka on tehnyt?

Ei mitään, mutta jos varaa on niin turha tällä palstalla on marista, aasiaan vaan hakenaan akka, mars mars

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään sen ihmeempää, kun prosentuaalisestikin Suomessa on vähän enemmän miehiä kuin naisia, niin pakostikin osa jää yksin (eivätkä esim. samasta sukupuolesta kiinnostuneet sekoita pakkaa kuin hyvin vähän).

Itse tulen todennäköisesti aikanaan olemaan ihan samassa tilanteessa (50v ikisinkku), niin minun silmissäni tuo on ihan "tavallista".

Ikisinkku N35

Vierailija
24/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska edes jonkinlainen parisuhde jossain vaiheessa elämää on aika normisettiä, saattaisin ajatella, että miksiköhän tällä henkilöllä ei ole koskaan sellaista ollut.

Syitä on sitten lukuisia. Voi olla ns. pelimies, eli ei ole kykyä tai halua sitoutua, mutta naiset kiinnostavat pinnallisella tasolla. Voi olla aseksuaali. Voi olla "jämähtänyt" siihen pariutumattomuuteen, ja romanttinen tutustuminen on aina vain vaikeampaa, mitä kauemmin on ilman. Voi olla todella ujo. Voi pelätä naisia, tai odottaa jotain sellaista, mitä ei ole olemassakaan. Voi olla hiukan aloitekyvytön. Voi olla keskittynyt töihinsä. Voi elellä jossain peräkylillä, jossa naista ei juuri tule vastaan. Voi olla homo, joka ei myönnä taipumustaan tai halua sitä toteuttaa. Voi olla joskus rakastunut yksipuolisesti, eikä päässyt tästä yli.

Vierailija
25/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ihan kaikkea kertoa. Pieni valehtelu on silloin paikallaan, kannattaa kehittää valmiiksi joku tarina.

Vierailija
26/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan loisto-yksilö. Naisten mielestä mies on sitä parempi mitä kokemattomampi on.

Vierailija
27/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska edes jonkinlainen parisuhde jossain vaiheessa elämää on aika normisettiä, saattaisin ajatella, että miksiköhän tällä henkilöllä ei ole koskaan sellaista ollut.

Syitä on sitten lukuisia. Voi olla ns. pelimies, eli ei ole kykyä tai halua sitoutua, mutta naiset kiinnostavat pinnallisella tasolla. Voi olla aseksuaali. Voi olla "jämähtänyt" siihen pariutumattomuuteen, ja romanttinen tutustuminen on aina vain vaikeampaa, mitä kauemmin on ilman. Voi olla todella ujo. Voi pelätä naisia, tai odottaa jotain sellaista, mitä ei ole olemassakaan. Voi olla hiukan aloitekyvytön. Voi olla keskittynyt töihinsä. Voi elellä jossain peräkylillä, jossa naista ei juuri tule vastaan. Voi olla homo, joka ei myönnä taipumustaan tai halua sitä toteuttaa. Voi olla joskus rakastunut yksipuolisesti, eikä päässyt tästä yli.

Ja voi myös olla, että on ihan tyytyväinen tähän eikä halua muuta.

Syitä voi olla niin paljon, että niitä on tavallaan turha liikaa miettiä.

Jos hän olisi mukava tyyppi ja tutustuisin häneen hyvin, saattaisin joskus kysyä. Sittenpä tietäisin.

Vierailija
28/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettamus, että parisuhde tekee miehen!🤡

Vierailija
29/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin liian ronkeli, kunnes kukaan ei enää huolinut.

Siihen päälle heikot sosiaaliset taidot, niin se on oikeastaan aika helppo päätyä tuohon.

Mutta parempi näin, kuin että olisi valinnut jonkun huonon. Yksin olo on aliarvostettua.

Vierailija
30/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan loisto-yksilö. Naisten mielestä mies on sitä parempi mitä kokemattomampi on.

En tiedä tuosta, mutta sellainen mies on tietysti paras, jolla ei ole valmiiksi kaunaa naisia kohtaan. Eli sellainen, jolla on takanaan hyviä parisuhteita ja hyvä suhde äitiinsä.

Vierailija
31/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ollut koskaan seurustellut kun me menimme yhteen. Täysin kokematon hän ei ollut, oli pariin kertaan harrastanut seksiä. Hän oli tuolloin 57. 
Hän on ihana mies, rakastaja ja ystävä. 

Vierailija
32/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v vanhapoika työpaikaltani haki muutama vuosi sitten Thaimaasta itselleen vaimon, 18v tyttösen. Kului alle vuosi ja tyttö, tai siis nainen tuli raskaaksi.  Saivat pojan. 

Mies on epäkohtelias, naisia vihaava ja alistava sika, jonka harrastukset ovat kaljan juonti, lätkän ja futiksen seuraaminen ja musiikin kuuntelu. 

Että enpä tiedä, onko kaikkia tarkoitettu parisuhteeseen. 

Vierailija
33/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele erityisesti mitään, mutta eipä mulla mitään mielenkiintoa alkaa opettaa parisuhteen saloja kenellekään. Next. En tule koskaan tietämään, mitä menetin tai en menettänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä