Onko jollain sen valtakunnallisen lääkäripäivystyksen numeroa? Kiire!!
Kommentit (13)
se varmaan ON pk-seudulta :D
t. espoolainen, terveysneuvonnan ahkera asiakas
tosin kännykästä pitää soittaa " varanumeroon" , mutta sama 10023 se vaan Turustakin on.
Ikinä en ole joutunut jonottamaan kauempaa kuin minuutin.
t. se espoolainen
soittaa mistä vaan kunhan muistaa laittaa suuntanumeron eteen:)
Turusta soitettaessa on pitänyt odottaa yli tunti useita kertoja. Läpi kyllä pääsee, mutta vain automaattiin.
On pitänyt näppäillä oma puhelinnumero ja sitten automaatti antaa ajan, johon mennessä soitetaan takaisin.
Vierailija:
Ikinä en ole joutunut jonottamaan kauempaa kuin minuutin.t. se espoolainen
Huonolla tuurilla saatat joutua odottamaan 10- minuuttia mutta yleensä puhutaan alle 5 minuutin odotuksesta. Turun 10023 on Turussa ja pk-seudun 10023 eri firma.
Puhelinneuvonta meiltä 10023, lisäksi matkapuhelinsoittajille on luettelossa kaksi omaa numeroa, joissa Turun suunta. Erikseen ei mainita, mikä suunta pitäisi 10023:n eteen laittaa, eli onko Helsingissä keskitetysti vai alueittain omansa (vrt. taksipäivystys).
Olen siis yrittänyt matkapuhelimesta kerran numeroon 02 10023, ei toiminut. Olisihan tuossa tosiaan mainittu, jos erikseen Helsingin suunta pitäisi laittaa. :)
ja Keravan asukkaille. Ja mahdollisesti joitakin muitakin kuntia joita ei tule mieleen. Kännykästä sama nro. Palvelua tuottaa kunnille yksityinen firma. Turussa ja Treellä mun tietääkseni kunta tuottaa palvelun, toteutuksesta en sen enempää tiedä.
T. Terkkari Hkistä
kun täytyy niin kauan odotella sitä soittoa. Kumma juttu.
Vierailija:
ja Keravan asukkaille. Ja mahdollisesti joitakin muitakin kuntia joita ei tule mieleen. Kännykästä sama nro. Palvelua tuottaa kunnille yksityinen firma. Turussa ja Treellä mun tietääkseni kunta tuottaa palvelun, toteutuksesta en sen enempää tiedä.
T. Terkkari Hkistä
Katso kaupunkisi nettisivuilta oma päivystävä lääkäri ja soita sinne.