Aurinkolasit pilvisellä säällä
Miksi niin monet +-30v miehet käyttävät aurinkolaseja vaikka on hämärää tai pilvinen sää?
Kommentit (63)
Polttoleikkaus- ja muita kaasupillihommia voi tehdä pilviselläkin säällä
Monet naisetkin.
Silmät vetistelee kirkkaassa valossa, plus silmien suojeleminen auringolta on muutenkin terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Polttoleikkaus- ja muita kaasupillihommia voi tehdä pilviselläkin säällä
Ei aurinkolaseissa, amisapina
Minulla on migreeni ja silmät on valoherkät niin käytän aina aurinkolaseja ulkona ellei ole oikeasti pimeää
N
Koska niillä on punaiset juopon sian silmät ja hirmuinen darra
Ne luulee ettei niitä tunnisteta pellelasit päässä
No kun ne on niiiin cooolit.
Varma maailman miehen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ne luulee ettei niitä tunnisteta pellelasit päässä
Sinut tunnistettiin heti sellaiseksi, jonka mielestä maskitkin on väärin, kun ihmisiä ei tunnisteta.
Moni alle keski-ikäinen pitää aurinkolaseja sisälläkin, vaikka kaupassa. Ja turha lässyttää mistään valoherkkyydestä, kun useimmiten kyse on siitä että luulevat näyttävänsä cooleilta tai kovilta tyypeiltä. Sen näkee ilmeestä, eleistä ja habituksesta että siitä on kyse. Mulla on teille sanottavaa; näytätte saakelin typeriltä. Tämä siis useimmiten. Toki joskus haevoin on kyse muustakin. Kuten vaikkapa siitä, että mukaan on tarttunut vain aurinkolasit vahvuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Moni alle keski-ikäinen pitää aurinkolaseja sisälläkin, vaikka kaupassa. Ja turha lässyttää mistään valoherkkyydestä, kun useimmiten kyse on siitä että luulevat näyttävänsä cooleilta tai kovilta tyypeiltä. Sen näkee ilmeestä, eleistä ja habituksesta että siitä on kyse. Mulla on teille sanottavaa; näytätte saakelin typeriltä. Tämä siis useimmiten. Toki joskus haevoin on kyse muustakin. Kuten vaikkapa siitä, että mukaan on tarttunut vain aurinkolasit vahvuuksilla.
Sinä taas luulet tietäväsi mitä muut ajattelevat. Se vasta onkin saakelin typerää.
Eikö ole varaa aurinkolaseihin, vai mistä moinen alemmuuskompleksi?
Silmälaseissa on himmenevät linssit ja ne himmenee myös pilvisellä säällä.
Sen kerran kun sain silmätulehduksen niin ainakin olen harkinnut käyttäväni. Nytkin on pilvistä, mutta kirkasta. Kesällä aurinkolasit suojaavat myös ötököiden lentämistä silmiin.
Tulipa vaan mieleen miten linssini tummenevat pilviselläkin säällä aikalailla eli UV silloinkin voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aurinkolasit vahvuuksilla. Aina ei tavalliset lasit ole edes mukana tai ei jaksa vaihtaa, kun menee esim. kauppaan. Kun linssit on hyvät, niin itseä ei mitenkään häiritse mennä ”aurinkolasit päässä” sisälle, ja välillä se yksinkertaisesti on unohtunut.
Vierailija kirjoitti:
😂 Olet aivan loistava esimerkki ihmisestä jolla ei ole minkäänlaista itsereflektiokykyä
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta mitä ajattelet. Minulla on omat syyni aurinkolasien käytölle enkä onneksi ole teikäläisille tilivelvollinen.
Käytän aurinkolaseja silloin kun häikäisee eli hyvin usein, saa olla todella paksua pilveä auringon edessä että ei tarvitse kävellä silmät kiinni (jos ei ole aurinkolasit mukana, kävelen välillä silmät kiinni). Olen jo keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa vaan mieleen miten linssini tummenevat pilviselläkin säällä aikalailla eli UV silloinkin voimissaan.
Kun on tottunut käyttämään aurinkolaseja, kesäaikaan niitä tarvitsee pilviselläkin säällä. Ei pimeimmän ukkoskuuron aikana, mutta normaalilla pilvisellä säällä kyllä. Varsinkin autossa sen aina huomaa.
Jos silmillä ei ole mitään yhteistoimintaa, niin ne ovat erittäin valoherkät. Minulla vasen +3, oikea -0,5 ja karsastus 22 astetta. Ajokortti on, ihme kyllä.