Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyväntekeväisyyttä harrastat? Mihin lahjoitat rahaa? Mihin yhdistyksiin kuulut?

Vierailija
04.04.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokaisesta sprlle lahjoitetusta eurosta menee n2 centtiä perille. en lahjoita välistä vetäjä koijareille mitään.

Lähde?

Vierailija
22/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerro itse.

Kuulun Syöpäyhdistyksen ja kahteen eläinsuojeluyhdistykseen. Lahjoitan satunnaisesti rahaa esim Amnestylle ja Unicefille. Teen vapaaehtoistyötä SPRlle ja avustajakeskukselle. Enemmänkin haluaisin tehdä, mutta ei ole enempää aikaa eikä kyllä rahaakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan Unicefille 30€/kk, lisäksi Pelastakaa lapset ry:lle ja Invalidiliitolle muutamia kertoja vuodessa n. 30€ kerrallaan. Olen suomen luonnonsuojeluliiton jäsen, joten maksan siis jäsenmaksua ja lahjoitan joskun myös luonnonsuojeluun. Puoliso lahjoittaa SPR:lle.  Ammattiliiton jäsen olen myös. Olen saanut sieltä neuvoja ja tukea palkka-asioissa ja hupia joskus edullisten teatteri-iltojen merkeissä.

Vierailija
24/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plan ja Greenpeace tosi pienillä summilla

Kuulun yhden sote-järjestön hallitukseen

Vierailija
25/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokaisesta sprlle lahjoitetusta eurosta menee n2 centtiä perille. en lahjoita välistä vetäjä koijareille mitään.

Lähde?

Siinä jo vähän osviittaa "pyyteettömästä" työstä....

https://www.is.fi

SPR:n johdon palkat ja palkkiot saivat tunteet kuumenemaan – ”Ihmetteleekö joku...”

28.9.2024 — Muun johtoryhmän palkkoihin ja palkkioihin käytettiin vuosikertomuksen mukaan vuonna 2023 noin 442 100 euroa. Tuloslaskelman mukaan SPR:n ...

Vierailija
26/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaopiston tytöille.

Vierailija
27/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainaan lähetän tuotteita säännöllisesti, mm. ruokaa, saippuoita, hammastahnaa, jalanlämmittimiä jne. Hopeen, Pelastakaa lapsille, Pelastusarmeijaan, lasten keräyksiin työpaikalla ja tietenkin veteraaneille, joita kunnioitan.

Syöpähoitovuosinani autoin vähävaraisia perheitä. 

Olen pienituloinen, mutta äiti opetti huolehtimaan muista.

Vierailija
28/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vajaamielinen antaa rahojaan pois

Vierailija
29/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräån pulloja. Aina kun palautan lidliin. Annan yhtä monta tölkkiä tai pulloa, kuin kasseja on 45-60 senttiä kerta. Kun kävelen kauppaan jos löydän matkalla yhden pullon. Laitan hyväntekeväisyyteen. Lidl lasten mielenterveys. S-market lions. Joka joulu olen varta vasten vienyt  pelastusarmeijan pataan kolikoita. Joulupuuro muutamalle. Sit on ollut prikka ruoka apu keräyksiä. Niihin olen ostanut sardiineita ja makaronia tai puuroa. Spr lahjoitukset lopetin kuullessani toimitusjohtajan palkkion.

Jos lasken yhtään. Alle satasen vuodessa lahjoitan.

Vierailija
30/33 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, kun pullorahat voi lahjoittaa lapsille tai eläinsuojeluun.

Vinkki deekuille.

Vierailija
31/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta kaikki.

Vierailija
32/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoita rahaa hyväntekeväisyyteen, elätän aikuisia lapsiani, siinä tarpeeksi hyväntekeväisyyttä. Kuulun ammattiliittoon. 

Vierailija
33/33 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lahjoita rahaa hyväntekeväisyyteen, elätän aikuisia lapsiani, siinä tarpeeksi hyväntekeväisyyttä. Kuulun ammattiliittoon. 

Niin sen verran harrastan hyväntekeväisyyttä, että vien hyväkuntoisia vaatteita ja kenkiä Pelastusarmeijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme