Minkä ikäisenä lapselle laukku?
Minkä ikäisenä sinä antaisit lapsellesi koulukassiksi kalliin laukun? Minulla on nelosluokkalainen lapsi, joka kovasti haluaisi Loungchampin synttärilahjaksi mutta en oikein tiedä koska lapseni on vielä tosi nuori. Heidän luokallaan kuulemma monella on jo Loungchampeja. Tiedätkö mitä kannattaa tehdä? Entä mitä lapselleni kannattaisi sanoa?
Kommentit (35)
Paskainen Kånken kyllä välttää aikuisikään asti. Lakkiaisiin tai amiksen valmistujaisiin voitte sitten ostaa jonkun vähän paremman laukun jos on varaa.
Sain lapsena joka vuosi uuden muodikkasn repun. Omille lapsille olen ostanut hyvän ergonomisen repun jolla kulkevat monta vuotta. Maailma hukkuu tavaraan muutenkin.
Käsilaukuissa pitäisi olla ikäraja. Ne eivät vaan ole alle 15-vuotiaille hyväksi.
Taisin olla jotakin 40 vuotias kun omalle lapselle annoin varsinaisen laukun.
Vierailija kirjoitti:
Sain lapsena joka vuosi uuden muodikkasn repun. Omille lapsille olen ostanut hyvän ergonomisen repun jolla kulkevat monta vuotta. Maailma hukkuu tavaraan muutenkin.
Teet oikein🌲🌎
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukuissa pitäisi olla ikäraja. Ne eivät vaan ole alle 15-vuotiaille hyväksi.
Ainakin näyttää tyhmältä kun tytöt kulkee laukkuineen ja ripsienpidennyksineen. Parikymppiset on myös hauskoja tätitrensseineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin näyttää tyhmältä kun tytöt kulkee laukkuineen ja ripsienpidennyksineen. Parikymppiset on myös hauskoja tätitrensseineen.
Jep. Kyllä minustakin se vähän hupsulta näyttää.😂😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kyllä minustakin se vähän hupsulta näyttää.😂😄
Öhö öhö. Se on hupsu jolla on tupsu.
Entä kurikset, käyttääkö teidän lapset vielä kutosluokalla?
Yläkouluikäiselle antaisin. Alakoulussa täytyy vielä repun kelvata, vaikka tiedän että juuri tuo kyseinen kaikki on suosittu myös alakouluikäisten keskuudessa.
Kerro sille että Loungchamp on tätimuotia
Sama täällä. Leikin vauvaa vielä 10- vuotiaanakin.