Poikani on löytänyt satujen maailman!
Olen niin iloinen :)
Vihdoin poika jaksaa kuunnella satukirjoja ja selata niitä ihan ajan kanssa. On tykännyt aiemminkin katsella, mutta kirja on yleensä käyty läpi noin 30 sekunnissa ja ei ole maltettu kuunnella yhtään.
Ilmeisesti vasta nyt oli aika kypsä :) Toivottavasti satujen maailma jaksaa kiehtoa pitkään!
Millaisia kirjoja muiden kolmevuotiaat tykkäävät kuunnella?
Kommentit (4)
Nyt pian 4v vesseli kyseessä.
Meidän all time suosikiksi on noussut ehdottomasti Veeti Villeimmillään kirja :D Veeti villasiasta perheineen.
Muita ooooooikein suosittuja on sitten Rasmus Nalle ja punainen auto, Pekka Töpöhäntä löytää ystävän, Riku,Roope ja Ringo värien maailmassa (hmm,en ole varma nimestä...) ja sitten nää SIIRI-kirjat missä seikkailee Siiri ja kolme Ottoa (tämä on yksi kirjoista nimeltäänkin...) ja sitten tietty LEHMÄ kirjat joista Lehmä rakentaa majan on äidistäkin hauska :)
Poika kuuntelee mielellään myös joitain Mauri Kunnaksen kirjoja,ainakin Herra Hakkaraista ja Ujoa Elvistä...
meillä on kanssa juuri 3vuotta täyttänyt poika siis.
Siriin lisäksi poika tykkää Minttu-kirjoista, Cars-elokuvan kirjoista, Paddington sirkuksessa kirjasta (muut paddigtonit ei kyllä kelpaa??) ja joistain Disneys-kirjoista,ainakin Pepi-koirasta ja Dumposta
Täytyy myöntää, että itseänikin jo hirvitti. Eikö suutarin lapsi saakaan kenkiä, kun ei kirjahullun äidin lasta sadut kiinnosta.
Tunnustan samaan hengenvetoon senkin, että minulla lienee kasvamista, jos poika ei juuri innostukaan lukemisesta. Me miehen kanssa luetaan paljon, mutta minä olen se vähän fanaattisempi sen asian suhteen...
Siiri-kirjat, lehmä-kirjat, oikeastaan monenlaiset kirjat kelpaavat.