Olen naisellinen nainen joka tuntee vetoa naisiin
Olen naisellinen nainen joka tuntee vetoa naisiin. Voin kertoa, että vaikeaa on!
Kommentit (30)
Mikä siinä on niin vaikeaa? Sopivan kumppanin löytäminen??
Täällä sama! Ihan parasta! -Naisellinen bi nainen 46-v-
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa? Sopivan kumppanin löytäminen??
Ei vaan pystyisi avautumaan siitä työkavereille tai suvulle. Tosin musta tuntuu että olen epäilyksen alla ilman kertomattakin. Se normi on kuitenkin vaan niin vahvana olemassa että tuntuu helpommalta olla rikkomatta sitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 45-vuotias kohtalotoveri! Olen 14 vuotta ollut parisuhteessa miehen kanssa, ja rakastan häntä. Nainen on kuitenkin mielestäni ylivoimaisesti kauniimpi sukupuoli, ja tykkään katsella ihanaa naiskauneutta kaupungilla kuljeskellessani ja netistä. Kerran olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, suhde kesti neljä vuotta. En kaipaa parisuhdetta tai seksiä naisen kanssa, koska rakastan ja kunnioitan nykyistä puolisoani, mutta katseleminen ja päiväunelmointi on vaan niin ihanaa!
Ihanaa, että olet löytänyt miehen, jota oikeasti rakastat. Minäkin toivon välillä sellaisen löytäväni, mutta jotenkin miehet tuntuvat aina enemmänkin kavereilta ja on vaikea kuvitella eroottista läheisyyttä heidän kanssaan. Naisen vartalo on jotenkin aina ollut mun silmissä kiehtova. Olen myös elänyt läpi monia intensiivisiä ystävyyssuhteita naisten kanssa.
Ap
Olen samaa mieltä naisen vartalosta. Se on ihanan muodokas, pehmeä ja herkkä. Ja naisen kasvot ovat usein sirommat, kuin miehen. Toivon, että löydät itsellesi naisen, jonka kanssa voitte tutkia toistenne vartaloita, pitää hyvänä ja ehkä ihastua tai jopa rakastua.
Se 45-vuotias
Ihastuisin varmasti johonkin ihanaan, jos sellainen tulisi vastaan.
Ap
Rohkeutta, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa Jumalan Sanaa jatkuvasti jotta puhdistuisitte mieleltänne ja sydämeltänne luonnottomista himoistanne,tai helvetti kutsuu kun kuolette.
Millä ruokitte mieltänne,sellaisia teistä tulee,
Moraalittomia tai puhtaita sydämeltänne.
Aivan itsestään kiinni.
Sillä kukaan ei synny homoksi tai lesboksi tai muuten häiriintyneeksi mieleltään.
Tuo on syntiä.
Sen vuoksi ihmiset ovat niin moraalittomia,koska he eivät lue Jumalan Sanaa,eikä kiinnosta Jumalan tahto.
Saattaa kaduttaa kuolemansa kynnyksellä,kun on myöhäistä enää muuttaa elämäänsä.
En oikein ymmärrä, miten suhde miehen kanssa olisi autuaammaksi tekevä. Mun miessuhteet on aina olleet tavalla tai toisella riistäviä, joten en käsitä, miksi se olisi parempi kuin suhde naisen kanssa. Mikä jumala on sitä mieltä, että joudun kadotukseen naisen kanssa, kun Hän kaikkitietävänä tietänee sen, miten hel vetillistä oli elämäni hetero suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt keski-iässä on helpottanut sen suhteen, ettei joudu jatkuvasti miesten epätoivotun huomion kohteeksi. Välillä erehdyn tuijottamaan liikaa jotain naista. Kamalaa kun ei edelleenkään täysin hallitse itseään.
Ap
Mitä toiselta peniksettömältä naiselta voi saada.
Mene eheytyshoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt keski-iässä on helpottanut sen suhteen, ettei joudu jatkuvasti miesten epätoivotun huomion kohteeksi. Välillä erehdyn tuijottamaan liikaa jotain naista. Kamalaa kun ei edelleenkään täysin hallitse itseään.
Ap
Mitä toiselta peniksettömältä naiselta voi saada.
Mene eheytyshoitoon.
Mene sinä järveen
Jos on erehtynyt tuijottamaan vaikka vaan huomaamattaan liikaa jotain naista, siitä voi tulla ongelmia. Sitten joutuukin vältellyksi ja dissatuksi. Mulla on myös se, että vaikka nainen ihastuttaa ja sen vartalo olisi kaunis, niin jostain syystä naisen alapäät ei kiinnosta.
Ap