Mulla oli 36 vuotta vanhempi mies
Sellaista se oli ennen vanhaan.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. 🤭 Itse en joudu tyytymään isäni ikäisiin vaan nuorempiin miehiin.
Eli joudut tyytymään isääsi nuorempiin miehiin? Jos isä olisi nuori, jollain voisi olla isäänsä vanhempikin mies. Spekulointia vaan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako sataa kertaa olet tämän stoorin täällä jo kertonut? Miksi sä haluat jauhaa vanhoista asioista aina vain uudestaan ja uudestaan?
Mä kirjoitan sitä kirjaani, niin siinä on toki tämäkin asia.
Niin, mutta miksi sä kirjoitat siitä tänne?
Vierailija kirjoitti:
Noin iso ikäero ei kyllä ole kiva juttu
On se seksisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako sataa kertaa olet tämän stoorin täällä jo kertonut? Miksi sä haluat jauhaa vanhoista asioista aina vain uudestaan ja uudestaan?
Tulee se siinä kirjassa kuitenkin julki ja tietysti ihmiset jotka mut livenä tuntee niin muistaa asian. Ei kai sitä piilotella tarvitse. Monet puhuu existään.
Ja onhan se tärkeää että naisilla on oma ammatti ja työ, niin elämä on erilaista.ap
Oli ..joo olipa kerran on nimeni mun ja en muista kuka painoi kerran nappulaa jostain kumman syystä se ei jaksaa mua kiinnostaa...........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee se siinä kirjassa kuitenkin julki ja tietysti ihmiset jotka mut livenä tuntee niin muistaa asian. Ei kai sitä piilotella tarvitse. Monet puhuu existään.
Sä olet jauhanut siitä jo vuosikausia, joten kenelle se olisi uutinen? Mähän kysyn sulta vain sitä, että miksi sä tänne siitä jatkuvasti kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet jauhanut siitä jo vuosikausia, joten kenelle se olisi uutinen? Mähän kysyn sulta vain sitä, että miksi sä tänne siitä jatkuvasti kirjoitat?
Miksi se sinua haittaa? Osa mun elämää.
Leidit mä pyydän antakaa vaarille sitä billua että talvisodassa jäätynyt kikkuli vihdoinkin sulaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hähää, mulla on 11 vuotta nuorempi mies.
N60
Eihän tuo vielä mitään. Yhdellä kollegalla on 25 vuotta nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Hilipatihippappaa ja kullia pyllyyn!
T. Irma
Oi Irma kaipaan lemmen lääkintää lauloi Irwin aikoinaan.
Tätäkään asiaa ei olisi tapahtunut jos olisin pärjännyt opiskeluissa ja olisin saanut töitä.ap
Vierailija kirjoitti:
Tätäkään asiaa ei olisi tapahtunut jos olisin pärjännyt opiskeluissa ja olisin saanut töitä.ap
Ei siitä silti tarvitse jatkuvasti jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä siitä saan jauhaa. Se jätti minuun ikuiset arvet.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä siitä saan jauhaa. Se jätti minuun ikuiset arvet.ap
Jauha sitten siihen kirjaasi, älä tänne. Sä oot niin vtun uuvuttava uuvatti 🥱🥱🥱