Lidl myy liian isoja pakkauksia kanaa
Joutuu aina syömään sinkkuna sitten useaan kertaan samaa ruokaa.
Kommentit (21)
Lohifilekin on suurimmillaan 1,8kg. Onneksi meitä on 2 syöjää.
Etkö osaa tehdä kanasta kuin yhtä ruokaa?
Ostin Lidlin lohifileen, laitoin kaksi pala graaviin pakastimeen, yhden palan paistoin heti , yhden säilytin seuraavaksi päiväksi jääkaapissa ja yhden pakastin.Kun ostan ison määrän kanaa, niin valmistan sen uunissa kasvisten kera. Sen jälkeen pakastan annoksiin. Isoon uunivuokaan mahtuu noin 1,5kg kanaa ja saman verran kasviksia,.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitatte kanan ja broilerin!
puhekielessä sama asia, eipä taida varsinaista kanaa edes myynnissä olla
syökää kanaa
Pakkauksen voi avata ja ottaa siitä tarvitsemansa määrän. Niin tehdään limsa- ja kaljapakkauksillekin.
Ei pidä olla uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Lidlin lohifileen, laitoin kaksi pala graaviin pakastimeen, yhden palan paistoin heti , yhden säilytin seuraavaksi päiväksi jääkaapissa ja yhden pakastin.Kun ostan ison määrän kanaa, niin valmistan sen uunissa kasvisten kera. Sen jälkeen pakastan annoksiin. Isoon uunivuokaan mahtuu noin 1,5kg kanaa ja saman verran kasviksia,.
Maku kärsii kun pakastaa. - sivu
Lidlin Uuniboxi 1,5kg näyttää isolta, mutta melkein puolet painosta on luita. Kyllä sen yksi mies kolmessa päivässä syö ja rekkamies kahdessa päivässä.
Isot paketit tulee edullisemmaksi. Teen kyllä itse lähes kaiken syömäni ruuan, enkä osta juuri koskaan eineksiä tai käy ravintoloissa,yms syömässä. Töihin vien lounaaksi aina itsetehtyä kotiruokaa. Mutta niin paljoa, en ruuanlaitosta tykkää että joka päivä viitsisin yhden pienen annoksen ruokaa kokata. Eikä mulla ole edes aikaa joka päivä ruokaa laittaa. Teen siis aina isoja annoksia ja syön samaa ruokaa 3-4 päivää perätysten, tai pakasta annoksina pakkaseen..
Jaa no minä paistoin uunissa kaikki kerralla. Kaksi annosta jääkaappiin ja loput annospakasterasioissa pakastimeen.
Samoin teen possupaisteille ja naudanpaisteille.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitatte kanan ja broilerin!
Kaikki ymmärtää, että mistä tuotteesta on kyse kaupoissa myytävistä paketeista, joissa lukee kanankoipi, kananleike, kanansuikale tai kananfile.
Paitsi autisti ei ymmärrä.
Onnea vaan, onnistuit taas tärvelemään suomea uudella tavalla. Tapu tapu
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan, onnistuit taas tärvelemään suomea uudella tavalla. Tapu tapu
-autisti
Uskot että liidli myy kanaa?
Afrikkalaista rottaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Uskot että liidli myy kanaa?
Afrikkalaista rottaa se on.
aivan jokarakoon pitää tunkea tämä, siitä voisi alkaa sakottaa, yhteiskuntarauhan häiritsemistä
Vierailija kirjoitti:
Jaa no minä paistoin uunissa kaikki kerralla. Kaksi annosta jääkaappiin ja loput annospakasterasioissa pakastimeen.
Samoin teen possupaisteille ja naudanpaisteille.
Ettekö te pakastamista suosittelevat lue alkuosaa viesteistä? Ap kirjoitti, että EI OLE PAKASTINTA. ( taas luetun ymmärtäminne vai lukemisen laiskuus?)
Eikö sulla ole pakastinta?