Nukkuisitteko käytetyissä lakanoissa?
Tästä on alkanut tulla ongelma. Kun olen käymässä lapsuudenkodissani, äiti ehdottaa, että nukkuisin lakanoissa, joita on jo käytetty muutama yö. Yleensä joku sisaruksistani puolisoineen on käynyt ja äiti ei sitten halua/jaksa vaihtaa lakanoita. Minun on vaikea sanoa, että haluaisin puhtaat. En halua olla vaivaksi, äitini osaa myös mennä marttyyriksi ja se on raskasta.
Mikä neuvoksi?
Kommentit (28)
Riippuu kuka niissä on nukkunut viimeksi. Ihanan suloinen parikymppinen neito vai vanha poikamies kusisissa pyjamanhousuissa T:M59
Entäs jos tarjoudut itse vaihtamaan/pesemään vuodevaatteet?
Jos et saa omia lakanoita otettua mukaan niin ota likaiset lakanat pois ja pese ne ja laita kuivumaan. Ota uudet puhtaat lakanat kaapista ja pese ne aamulla ennen lähtöä. Miksi se edellinen vieras on jättänyt likaiset lakanat sänkyyn vanhan äidin pestäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuka niissä on nukkunut viimeksi. Ihanan suloinen parikymppinen neito vai vanha poikamies kusisissa pyjamanhousuissa T:M59
Provohan tämä on, mutta totta toinen puoli. Onhan sillä merkitystä kuka niissä on nukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis kumman kusisia pyjamahousuja mieluummin haistelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kumman kusisia pyjamahousuja mieluummin haistelet?
Mitäpä luulet?
Nukkuisin ulkovaatteilla peiton päällä ja huppu suojaksi tyynyyn
Kyllä minua ainakin haittaa. Siinä silakanperkaamon hajussa ei saa nukuttua Erkkikään.