Mitähän puuhaavat raketissa nyt?
Kommentit (46)
Miten mun naisen vaistoni sanoo, että tässä on jotain...
He ovat Orion-kapselissa matkalla kohti Kuuta, ja lennon aikana he testaavat aluksen järjestelmiä. Tähän kuuluu erityisesti elossapito-, viestintä- ja navigointijärjestelmien sekä kapselin manuaalisen ohjauksen kokeilu.
Kyseessä on harjoituslento, jonka tarkoitus on valmistella myöhempiä Kuuhun suuntautuvia miehitettyjä lentoja. Miehistöön kuuluvat Reid, Victor, Christina ja Jeremy.
Minulle tulee mieleen vain pikkuoravien kuuraketti:
Hei Kuu-ukko, ei pidä sinun sureman
Saukki kiertää vain pari kierrosta
Ja jälleen palajaa
Vierailija kirjoitti:
Miten mun naisen vaistoni sanoo, että tässä on jotain...
Niin on ja minä koputan oveesi kahdesti , avaa ovi olen lemmen asialla..
Hyvä että sentään saatiin kuva maapallosta. Pitkään luultiin, että se on ellipsin muotoinen, mutta marmorikuulaltahan tuo näyttää. Iltasanomat julkaisi kuvan eilen. Upea näppäsy!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sentään saatiin kuva maapallosta. Pitkään luultiin, että se on ellipsin muotoinen, mutta marmorikuulaltahan tuo näyttää. Iltasanomat julkaisi kuvan eilen. Upea näppäsy!
Maa on litteä. Tässä on todiste.
Minä väitän että kuu on puolijyystö poke elokuvissa taikka kiinan sirppi.Voin käydä ensi viikolla kuussa jos mulla ei puhelin soi.
Jotain töiden näköistä ne teki kun katsoin liveä joku aika sitten.
Miksi kuusta ei tehdä Alien elokuvia?
Siellä on yksi nainen ja useampi mies joten taitaa olla melkoiset gangbangit menossa.
Mikä tapahtuu raketissa, jää rakettiin..
Trollaavat aikansa kuluksi? heheh
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäseksiä ja polttavat pilveä.
Ainakin runkkaavat...raketin näytöt tahmeana mälleistä..
Aika tulee pitkäksi sardiinipurkissa. Ristisanatehtäviä? Kivi, sakset paaperi? yms.
Vierailija kirjoitti:
Aika tulee pitkäksi sardiinipurkissa. Ristisanatehtäviä? Kivi, sakset paaperi? yms.
Yksi menee piiloon ja muut koittavat arvailla kuka heistä se piiloon mennyt oli.
Eikös ne joudu päivittäin kuntoilemaan? Koska painottomuudessa lähtee lihasmassaa ja luuntiheys muuttuu niin heillä on pakko kuntoilla että pysyvät kasassa sitten kun palaavat maan painovoimaan.