Suihinotto
Onko vielä nykypäivänä naisia, jotka ei ota suihin? Vaikka miehesi nuolisi pillua, mutta sinä et vain pysty/halua.
Kommentit (41)
Yli 20 vuodessa yhden kerran ottanut. Joskus 5 sek ”palkintoimutus”. Nyt ei kohta 3 vuoteen ole käynyt lähelläkään suuta. Pimppiä nuolen omasta halusta useinkin
On. Tunnustaudun. Mutta olenkin aseksuaali, eli minulta "saa" seksiä vain raiskaamalla.
Voisiko naiset kertoa, miksi eivät ota suihin? Ymmärrän täysin, että jos hygienia ei ole kunnossa niin sillon ei huvita yhtään. Mutta juuri pesty, niin mikä siinä tulee ongelmaksi?
Miksi ihmeessä kukaan mies valitsee naisen, joka ei ota suihin. Onko teillä jonkinasteinen aivovamma?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naiset kertoa, miksi eivät ota suihin? Ymmärrän täysin, että jos hygienia ei ole kunnossa niin sillon ei huvita yhtään. Mutta juuri pesty, niin mikä siinä tulee ongelmaksi?
Juuri pestyssä ei ole uroksen tuoksua. Mikään hikikulli ei tietenkään saa suuhoitoa, mutta puhtaana housuihin laitettu on paras. Muutenhan koko homma on kuin peukalon imemistä.
Vierailija kirjoitti:
Tunge itse itsellesi halko kurkkuun ja pidä se siellä vaikka oksentaisit ja leuat meinais mennä sijoiltaan. Ja siitäkö pitäisi vielä nauttia?
Hienoa, että Mestarikin on ehtinyt pääsiäiskiireiltään tekemään palstalle tekemään aloituksia hänelle tärkeistä aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunge itse itsellesi halko kurkkuun ja pidä se siellä vaikka oksentaisit ja leuat meinais mennä sijoiltaan. Ja siitäkö pitäisi vielä nauttia?
Tämä. Nykyinen partneri on niin iso, että jo terskan saaminen suuhun meinaa saada leuat sijoiltaan. Ei ole mukava ottaa suihin, kun ei pysty tekemään sitä kunnolla. Silti teen, jos erikseen pyytää ja joskus voin kiusoitella ennen seksiä omatoimisesti. Loppuun asti en hoida, ei pysty.
Eksältä en ottanut suihin kuin hyvin harvoin, koska en saanut mitään vastineeksi, ja ei kiinnostanut uhrata niskoja toisen nautinnon vuoksi saamatta ite mitään muuta kuin niskakipuja. Välissä oli yksi seksipartneri, jolta otin mielellään suihin, eli riippuu ihan miehestä. Nykyiselle tarjoaisin mielellään, jos ei menisi leuat sijoiltaan ja tulisi niskakipuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta, että kaikki naiset ei hallitse suihinottoa ja sinä olet yksi heistä.
Muistan kun sain ensimmäisen suohinoton, tuntui niin hyvältä ja kiihottavalta.. Parasta ikinä.
Aika ihmeellisiä asenteita naisilla. Vähintään oksennus tulee ja leuat menevät sijoiltaan
Asioitahan voi tehdä toisen miellyttämiseksi, eikä se nyt välttämättä itsestä tunnu aina niin kivalta. Ei se naisen nuoleminenkaan nyt niin helppoa ole, jokainen voi kokeilla olla vartin suu auki ja kieli ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan mies valitsee naisen, joka ei ota suihin. Onko teillä jonkinasteinen aivovamma?
Oma tyttöystäväni otti kunnolla suihin kun tavattiin opiskeluaikoina. Sitten se loppui ja ennen pitkää muukin seksi loppui.
Ihmiset muuttuvat ihan ilman sitä aivovammaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin varusteltu kumppani sulla, jos halko löytyy housuista!
minulla uusi miesystävä mut sitä ei tunnu kiinnostavan koko asia?itse olisin innoissani ja haluaisin oppia enemmän…
On, ainakin vaimo kuuluu tuohon.