Suihinotto
Onko vielä nykypäivänä naisia, jotka ei ota suihin? Vaikka miehesi nuolisi pillua, mutta sinä et vain pysty/halua.
Kommentit (41)
Ihan samaa voisi kääntää miehiin, miehen kuuluu nuolla pillua.
Perusasioita antaa miehelle suuhoitoa, itse otan aina loppuunasti. Vähintään kerran viikossa joskus useamminkin otan suihin. Mahtavaa kun mies nykii ja koriseen orgasminsa tullessa ja sperma pulppuaa kurkkuuni. N 28
Minua pelottaa sperman pikkuelävät. Luikertelevat tiehyeitä pitkin korviin, silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja peräaukkoa.
no eihän sitä nyt tartte kurkkuun asti työntää
MUTTA MIKSI SE ON MONIKOSSA KUN ON VAIN YKSI SUU?? MITÄ IHMETTÄ
Vierailija kirjoitti:
Perusasioita antaa miehelle suuhoitoa, itse otan aina loppuunasti. Vähintään kerran viikossa joskus useamminkin otan suihin. Mahtavaa kun mies nykii ja koriseen orgasminsa tullessa ja sperma pulppuaa kurkkuuni. N 28
Sinä olet ihana nainen N28
Vierailija kirjoitti:
Pelkään etten osaa
Älä pelkää, se onnistuu luonnostaan. Kullin imeminen on aivan luonnollista ja kuuluu seksiin. Miehelle se tuottaa parasta nautintoa.
Saako mistään ostaa peniksen näköiskaramelleja ja näköissuklaita? Mieluiten pitkiä ja paksuja.
Vierailija kirjoitti:
Saako mistään ostaa peniksen näköiskaramelleja ja näköissuklaita? Mieluiten pitkiä ja paksuja.
Olen ostanut Espanjasta isoja kullitikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan mies valitsee naisen, joka ei ota suihin. Onko teillä jonkinasteinen aivovamma?
On sulla kriteerit... oliko ehdokkaita rinnakkain ja heillä lappu otsassa että otan tai en ota?? Siitä valkkaamaan... Niin, omakin otti nuorempana, ei enää pariinkymmeneen vuoteen. Ensin väheni ja sit loppui. Ja nuollakkaan ei saa. Seksin määrä vähenee muutenkin joka vuosi, ensi vuonna ilmeisesti ei enää ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan mies valitsee naisen, joka ei ota suihin. Onko teillä jonkinasteinen aivovamma?
On sulla kriteerit... oliko ehdokkaita rinnakkain ja heillä lappu otsassa että otan tai en ota?? Siitä valkkaamaan... Niin, omakin otti nuorempana, ei enää pariinkymmeneen vuoteen. Ensin väheni ja sit loppui. Ja nuollakkaan ei saa. Seksin määrä vähenee muutenkin joka vuosi, ensi vuonna ilmeisesti ei enää ole ollenkaan.
Itsepähän olet puolisosi valinnut. Lisäksi olet itse valinnut, että haluat elää tuollaisen naisen kanssa. Voimia suhteeseen!
Peiton alla on niin hyvä hikihaju
Vierailija kirjoitti:
Ja miehän nuolen ja livon usein, muija kiljuu orkkujaan. Sit muija imee kullia ja ruiskinrojut kurkkuun ja nielee hekumoissaan. Myös nainnin päälle nuolen spermaista pillua ja nieleskelen omaa spermaa. Eläimellistä eikö totta.
Miko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepähän olet puolisosi valinnut. Lisäksi olet itse valinnut, että haluat elää tuollaisen naisen kanssa. Voimia suhteeseen!
Olen eri, mutta aloin tässä oikein pohtimaan, että mitäs jos olisinkin 30 vuotta sitten ollut tämän sankarin linjoilla ja kävellyt pois orastavasta rakkaussuhteesta ainoana kriteerinä suihinotto.
Voin ihan rehellisesti todeta, että olisinpa ollut aivan saatanan typerä. On lähdetty elämään yhteistä elämää kaikkine käänteineen, saatu maailmalle kolme lasta, perustettu koti, yhteinen yritys... Kaiken kaikkiaan on eletty täyttä, merkityksellistä elämää. Ja seksiä, sitä on piisannut. Ei suikkareita joo, mutta muuten kyllä. Aina. Ei ole ollut kuivia kausia, ei ole koskaan seksillä kiristetty toista, ei käyty kauppaa eikä ole tarvinnut tuntea häpeää omista haluistaan, vaan niitä on saanut näyttää.
Trollatahan aina voi kaikkea paskaa, mutta sehän on trollille vain oman aidon elämän korvike. Ehkä suikkaria mielekkäämpi kysymys pohdittavaksi olisi, että aikooko elää nettitrollin vai ihmisen elämää.
M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta aloin tässä oikein pohtimaan, että mitäs jos olisinkin 30 vuotta sitten ollut tämän sankarin linjoilla ja kävellyt pois orastavasta rakkaussuhteesta ainoana kriteerinä suihinotto.
Voin ihan rehellisesti todeta, että olisinpa ollut aivan saatanan typerä. On lähdetty elämään yhteistä elämää kaikkine käänteineen, saatu maailmalle kolme lasta, perustettu koti, yhteinen yritys... Kaiken kaikkiaan on eletty täyttä, merkityksellistä elämää. Ja seksiä, sitä on piisannut. Ei suikkareita joo, mutta muuten kyllä. Aina. Ei ole ollut kuivia kausia, ei ole koskaan seksillä kiristetty toista, ei käyty kauppaa eikä ole tarvinnut tuntea häpeää omista haluistaan, vaan niitä on saanut näyttää.
Trollatahan aina voi kaikkea paskaa, mutta sehän on trollille vain oman aidon elämän korvike. Ehkä suikkaria mielekkäämpi kysymys pohdittavaksi olisi, että aikooko elää nettitrollin vai ihmisen elämää.
M56
Mitä sitten valitat, jos asiat on kuitenkin ihan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
Mitä sitten valitat, jos asiat on kuitenkin ihan kunnossa.
Missä olen valittanut? Etkö ymmärtänyt sanoja "olen eri"?
Mulla sama tilanne. Vaimo otti suihin ensimmäiset 10-vuotta, mutta sen jälkeen on vuosikausia ollut ottamatta. Kertoi, että on ottanut suihin tarpeekseen koska tulee leukanivelet kipeiksi. Valittelee, että on liian suuri kalu suuhun imettäväksi. En voi muuta kuin tyytyä tulanteeseen, koska minäkään en vastavuoroisesti nuole häntä. Muilta osin meillä menee loistavasti, joten sen takia, että vaimo ei ota suihin, ei kannata erota.
M60
Tässä taloudessa ainakin sellainen nainen. Käyn sen tarpeen hoitamassa maksullisella tasaisin väliajoin.