Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet täysin kyllästyneet naisiin ja deittailuun: mistä johtuu?

Vierailija
04.04.2026 |

Jenkeissä jo naiset joukolla ihmettelevät miksi miehet loistavat poissaolollaan esim. sinkkutapahtumissa. Eikö seksi enää kelpaa vai mikä on? 

Kommentit (328)

Vierailija
241/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kilpailussa häviää heti jos ei ole ulkoisesti komea ja omaa hienoa luonnetta ja kelvollista elämnähallintaa. Minulle kävi todella raskaaksi vuosikymmenet ottaa vastaan torjumista naisilta ja se toisen ihmisen kaipuu ja yksinäisyys alkoi lopulta viedä mielenterveyttä. Ne on muutamat miehet jotka naisia pyörittää.

Ja aivan noita kaikkia mainitsemiasi asioita voi mies itsessään parantaa. Naiset ovat kiinnostuneita miehistä, jotka haluavat kehittää itseään.

Ulkonäkö

käy salilla tai liiku säännöllisesti 

pidä perushygienia kunnossa (suihku, deodorantti, puhtaat vaatteet)

käy parturissa säännöllisesti, valitse itselle sopiva hiustyyli

huolehdi ihosta, kosmetologi auttaa tarvittaessa

hampaat kuntoon 

panosta istuviin vaatteisiin ja hanki kiva tyyli

hyvä ryhti ja kehon kieli 

terveelliset elämäntavat (näkyy suoraan ulkonäössä)

Luonne / sosiaaliset taidot

peruskäytöstavat

kysy kysymyksiä ja osoita kiinnostusta toista kohtaan

kehitä huumorintajua

harjoittele small talkia

tee elämässä kiinnostavia asioita, joista voi keskustella

vältä negatiivisuutta ja jatkuvaa valittamista

pidä lupaukset ja ole luotettava

Elämänhallinta

pidä asunto siistinä ja perusasiat kunnossa

hoida raha-asiat

hanki tai kehitä työ-/opiskelutilannetta

luo rutiinit (uni, ruoka, liikunta)

vähennä liiallista alkoholia tai muuta haitallista

aseta tavoitteita ja etene niitä kohti pienin askelin

opettele stressinhallintaa

rakenna sosiaalista elämää 

hae apua jos mielenterveys sakkaa 

lue kirjoja ja kehitä itseäsi

Noista mitään ei vaadita naisilta.

Mies, jolle kelpaa kuka tahansa nainen, on valtava red flag. Se kertoo siitä, ettei hän oikeasti valitse kumppania yhteensopivuuden, arvojen tai aidon kiinnostuksen perusteella, vaan lähinnä sen mukaan, kuka sattuu olemaan saatavilla. Ei kukaan täysjärkinen nainen halua tuollaista miestä, joka ei yhtään pohdi sitä, onko kumppani oikeasti hänelle sopiva, tai joka ei näe juuri tätä naista erityisenä. 

Suuri osa miehistä tajuaa vasta oman tyttären saadessaan myös naisten olevan ihmisiä. Yksilöitä. Mitään aitoa suhdetta ei himolle rakenneta.

Tämähän pätee myös naisiin, kun saavat ensimmäisen poikansa. Kumma homma, että niillä miehilläkin voi olla tunteita ja ihan loogiset syytkin niihin tunteisiin ja outoa tehdä miespuoliselle ihmiselle jotain mistä ei itse hyödy millään tavalla. 

Vierailija
242/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kilpailussa häviää heti jos ei ole ulkoisesti komea ja omaa hienoa luonnetta ja kelvollista elämnähallintaa. Minulle kävi todella raskaaksi vuosikymmenet ottaa vastaan torjumista naisilta ja se toisen ihmisen kaipuu ja yksinäisyys alkoi lopulta viedä mielenterveyttä. Ne on muutamat miehet jotka naisia pyörittää.

Ja aivan noita kaikkia mainitsemiasi asioita voi mies itsessään parantaa. Naiset ovat kiinnostuneita miehistä, jotka haluavat kehittää itseään.

Ulkonäkö

hampaat kuntoon 

peruskäytöstavat

kehitä huumorintajua

harjoittele small talkia

Elämänhallinta

hoida raha-asiat

No sehän kertoo enemmän siitä, että naiset valitsevat kumppanin huomattavasti fiksummin perustein. Ei se ole mikään ylpeyden aihe, jos ottaa kenet tahansa ilman mitään kriteerejä, pikemminkin se on merkki typeryydestä.

Ja kyllä useimmille miehille naisen ulkonäkö tuntuu olevan todella tärkeä. Luonteella ja yhteisellä arvomaailmalla ei taas monelle miehelle tunnu olevan yhtä paljon väliä, mikä on sinänsä varsin hullua, koska juuri ne asiat ratkaisevat, toimiiko suhde oikeasti pitkällä aikavälillä.

Lisäksi ne miehet, jotka oikeasti ovat tavoiteltuja, ovat yleensä hyvinkin tarkkoja siitä, kenet ottavat kumppaniksi. Ja yleensä se menee niin, että mitä enemmän panostat omaan kehitykseen ja elämään, sitä enemmän odotat sitä myös toiselta. Ei kukaan, joka kehittää itseään ja jolla menee elämässä hyvin, valitse kumppania täysin sattumalta.

Vai koska olet nähnyt Hollywood-tähden pultsarimuijan kanssa?

Tämä juuri. Jos sulla itselläsi on paljon tarjottavaa suhteeseen, olipa kyse henkisestä kypsyydestä, elämäntilanteesta, arvoista, tunneälystä tai siitä, että pidät huolta itsestäsi, voit olla äärimmäisen valikoiva kumppanin suhteen. Ja nimenomaan kannattaakin olla tarkka sen suhteen, kenen kanssa ryhdyt parisuhteeseen, koska sillä on suora vaikutus sun arkeen, hyvinvointiin ja siihen, mihin suuntaan elämäsi kehittyy. Tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin: kun olet kaikin puolin varteenotettava kumppaniehdokas, sinulla on varaa valita.

Ja jos ei ole varaa valita eli ei ole hyvä ehdokas itsekään, kannattaa pysyä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut kantasuomalaisen miehen kanssa. Enkä edes suudellut kantasuomalaista miestä. Neitsyyteni annoin maahanmuuttajalle, joka oli hottis ja hyvä sängyssä.

Suomimiehet hei, olette paskoneet oman maineenne parisuhdemarkkinoilla aivan totaalisesti.

N48, puoliso kanadalainen

Vierailija
244/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö

hampaat kuntoon 

peruskäytöstavat

kehitä huumorintajua

harjoittele small talkia

Elämänhallinta

hoida raha-asiat

Mies, jolle kelpaa kuka tahansa nainen, on valtava red flag. Se kertoo siitä, ettei hän oikeasti valitse kumppania yhteensopivuuden, arvojen tai aidon kiinnostuksen perusteella, vaan lähinnä sen mukaan, kuka sattuu olemaan saatavilla. Ei kukaan täysjärkinen nainen halua tuollaista miestä, joka ei yhtään pohdi sitä, onko kumppani oikeasti hänelle sopiva, tai joka ei näe juuri tätä naista erityisenä. 

Suuri osa miehistä tajuaa vasta oman tyttären saadessaan myös naisten olevan ihmisiä. Yksilöitä. Mitään aitoa suhdetta ei himolle rakenneta.

Tämähän pätee myös naisiin, kun saavat ensimmäisen poikansa. Kumma homma, että niillä miehilläkin voi olla tunteita ja ihan loogiset syytkin niihin tunteisiin ja outoa tehdä miespuoliselle ihmiselle jotain mistä ei itse hyödy millään tavalla. 

Täyttä paskaa. En ikinä tule tekemään lapsia, mutta jo pikkutytöstä saakka pidin miehistä, jotka ilmaisivat tunteitaan kuin normaalit ihmiset sen sijaan, että hautoivat niitä sisällään kunnes purkivat ne väkivaltaisesti syyttömiin. Toki näillä ruutitynnyreilläkin on syynsä, miksi ovat sellaisia kuin ovat, mutta ei sellaisten lähellä ole turvallista olla. Onneksi aikuisena saa valita seuransa täysin itse eikä tarvitse tällaisia pelätä saman katon alla.

Vierailija
245/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut kantasuomalaisen miehen kanssa. Enkä edes suudellut kantasuomalaista miestä. Neitsyyteni annoin maahanmuuttajalle, joka oli hottis ja hyvä sängyssä.

Suomimiehet hei, olette paskoneet oman maineenne parisuhdemarkkinoilla aivan totaalisesti.

N48, puoliso kanadalainen

Oikeasti kenellekään miehelle kelpaamaton MT-potilas. Et sinä muuten täällä kirjoittelisi :D

Vierailija
246/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille hyviä vinkkejä:

Ulkonäkö

käy pilateksessa tai liiku säännöllisesti 

käy kampaajalla säännöllisesti, valitse itselle sopiva hiustyyli, värjää hiukset

huolehdi ihosta, ajele kainalo-, häpy- ja säärikarvat, kosmetologi auttaa tarvittaessa

hampaat kuntoon 

panosta vartaloasi korostaviin vaatteisiin ja hanki kiva tyyli

Käytä meikkiä hillitysti

peruskäytöstavat

kehitä huumorintajua

harjoittele small talkia

vältä negatiivisuutta ja jatkuvaa nalkuttamista

Elämänhallinta

pidä asunto siistinä ja perusasiat kunnossa, älä täytä asuntoa ylimääräisellä tilpehöörillä

hoida raha-asiat, älä oleta miehen maksavan kaiken 

vähennä liiallista alkoholia tai muuta haitallista, kuten somen käyttöä

Joka ikinen noista kohdista pätee tuolla listalla itseeni, ja siksi odotan mieheltä samaa. Välillä käytän vartaloa korostavia vaatteita, joskus en ja jos sinulla on ymmärrystä muodin, ymmärrät että myös väljempi asu voi näyttää kivalta ja että kaikkiin tilanteisiin ei kireät vaatteet sovi vaan pukeudutaan tilanteen mukaan. Ja jos mies haluaa naisen ajavan häpyalueen sileäksi, niin hän on varmaan valmis tekemään saman itsekin?

T. N29

Vierailija
247/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin netissä naiset on rasittavia. Jos näyttää edes perusnätiltä niin vaatimukset on pilvissä. Pitää olla pitkä ja komea ja viedä jalat alta heti ja aloittaa juttu niin että erottuu ensi viestillä jo eli näkee paljon vaivaa vaikkei tiedä leidistä mitään. Naisella ei ehkä kuvaa itsestä mutta sanoo että kuvattomien turha edes yrittää yms. Eli nainen lepää laakereilla eikä tee mitään mutta miehen pitää olla 10/10 ja nähdä vaivaa kuin nainen olisi miss Suomi.

Slaavilaisissa maissa 10/10 miehellä on työpaikka ja on apinaa komeampi. Näin tällaisen videoklipin instassa. 

Oma huomio on että kun meidän työpaikalla oli Itä-Eurooppalaisia keikkaduunaireita niin heillä oli poikkeuksetta todella nättejä naisia kun näyttivät niitä somessa. Miehet itse eivät olleet yhtään komeita ja näyttivät enemmän linnakundeilta. Sellaisenkin huomion tein että heillä lähes poikkeuksetta oli todella surkea hammashygieniä. Paljon reikiä ja mustia hampaita. Tuli vaan vakuuttuneemmaksi siitä että ehkä meillä täällä Suomessa naiset todellakin ovat hyvin nirsoja.

Varmaan riippuu alasta. Korkeakoulutetuissa asiantuntijatöissä olen itse ollut tekemisissä slaavien kanssa ja he ovat kyllä ihan normaalihygieenisiä ja länsimaisten standardien mukaan ihan komeita miehiä. Se on kyllä totta, että naiskauneutta slaaveissa arvostetaan todella paljon ja siihen panostetaan.

Vierailija
248/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää tehdä kymmenkertainen työ saadakseen kymmenesosan siitä mitä vuosikymmeniä sitten. Naiset ovat muuttuneet yhtä aikaa kaiken vaativiksi että susipaskoiksi. Ja todennäköisesti näillä on sellainen yhteys että kun luulee voivansa vaatia mitä vain niin naisilla tulee tunne että mitenkään ei tarvitse panostaa siihen että itse olisi hyvä nainen miehelle.

Etkö huomaa mitään ristiriitaa tuossa paasauksessasi? Että naiset on muka sysipaskoja mutta kuitenkin sun on aivan pakko saada sellainen ja olet yrittänytkin kun muka tiedät sen vaativan jonkun kohtuuttoman suuren panostuksen. Mitä se panostus on, tätä et tietenkään avaa, koska se paljastaisi sen ettet ole laiskuuttasi kehittänyt itseäsi edes henkisesti. Kohtuuton vaatimus on siis se että olisit edes ihmisiksi.

Totuus on se että moni mies ei täytä edes niitä minimivaatimuksia (esim. että ei hakkaa), ja liian moni jotka täyttää luulee että se pelkästään riittää naisen saamiseen. Kun taas naisista suurinosa täyttää kunnollisen ihmisen minimivaatimukset +sitä ekstraa (esim. erityisen miellyttävä luonne, hyvät tunnetaidot).

Vierailija
249/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa olla huomattavasti miesta kenhompi kaikilla osa alueilla ilman että se tyrehdyttää hänen vientiään ja mahdollisuuksia saada parisuhde tai perhe. Mies muuttuu näkymättömäksi naisille jo melko pienistä ominaisuuksista ja se on todella epäreilua. 

Ihan kelvotonkin nainen kelpaa paljon muuhunkin kuin vain reijäksi mitä naiset täällä yrittää väittää.

Minkäs sille tekee, ettei miehillä ole mitään kriteerejä. Tyhmiä ovat.

Kyllä minäkin olisin pirun nirso jos minulla olisi vientiä kuten ihan normaalilla nasella on. Jos alkaisin kasata kriteerejä naiselle, niin vähäinen vientini tipuisi nollaan. Se on tosiasia jonka kanssa useat miehet joutuu elämään.

Vierailija
250/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommostelu on kivempaa ;). 

Ja turvallisempaa

Vierailija
251/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ovat jakorasioita. Klamydia pesät olkoon keskenään

Vierailija
252/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä varmaan iski realiteetit naamalle sen verran että kypsyin hetkessä deittailuun. Ikävä juttu on vain se että se tapahtui vasta keski-iässä eikä paljon aiemmin se, että pääsi kunnolla naisten kanssa etenemään kun sitä ennen on päässä pyöritellyt kaikenlaisia ihme turhia haaveiluja. Havaitsin että itse olen parisuhteeseen kelvoton kun tottunut elämään vain yksikseni, eikä ne kohdalleni sattuneet naisetkaan olleet mielenterveydeltään mistään vakaimmasta päästä niin että olisi voinut kuvitella loppuelämää heidän kanssa.

Vierailija
253/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wöö nussitaan kymmeniä tai satoja miehiä miksi kukaan ei halua sitoutua

Vierailija
254/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa olla huomattavasti miesta kenhompi kaikilla osa alueilla ilman että se tyrehdyttää hänen vientiään ja mahdollisuuksia saada parisuhde tai perhe. Mies muuttuu näkymättömäksi naisille jo melko pienistä ominaisuuksista ja se on todella epäreilua. 

Ihan kelvotonkin nainen kelpaa paljon muuhunkin kuin vain reijäksi mitä naiset täällä yrittää väittää.

Minkäs sille tekee, ettei miehillä ole mitään kriteerejä. Tyhmiä ovat.

Kyllä minäkin olisin pirun nirso jos minulla olisi vientiä kuten ihan normaalilla nasella on. Jos alkaisin kasata kriteerejä naiselle, niin vähäinen vientini tipuisi nollaan. Se on tosiasia jonka kanssa useat miehet joutuu elämään.

Sun vaihtoehdot on joko kehittää itseäsi, laskea kriteerejäsi tai olla sinkkuna. 

Vierailija
255/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asensin tinderin puhelimeen, ja sain kolme tykkäystä. Yksi sairaalloisen ylipainoinen suomalainen nainen, yksi transseksuaali ja yksi thaimimmi. 

Tämä kertoi minulle hyvin, mitkä mahdollisuudet minulla on ikinä löytää vaimoa. Minä luovutan. Käytän jatkossa aikani työhön, harrastuksiin ja ystäviin. 

Edelleen siellä on yli 70 % käyttäjistä miehiä. Mutta masennu ja luovuta toki tuollaisen perusteella.

Viennin vähyys Tinderissä heijastelee sitä samaa myös oikeassa elämässä.

Juuri näin. Jos et saa yhtään tykkäyksiä Tinderin, niin tuskin olet myöskään IRL puolella mikään hitti vastakkaisen sukupuolen silmissä.

Vierailija
256/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan 20% nuorimmista ja komeimmista miehistä kannattaa deittailla Suomessa. Silloin on realistinen mahdollisuus onnistua. Muiden miesten kannattaa keskittyä vain rahan hankkimiseen, ja matkustaa Aasiaan.

Mitä minä yli kolmekymppinen nainen niillä nuorimmilla miehillä teen? Jos olisin sinkku, etsisin ikäistäni ja kaltaistani seuraa sellaisista miehistä jotka haluaa parisuhteeseen. Ihan päästäsi revit noita prosentteja ja julistat niitä totuutena. Todellisessa maailmassa suurin osa miehistä saa parisuhteen ja perheenkin, jos haluaa.

Vierailija
257/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on niinpäin, että miehet eivät enää kiinosta, koska en halua olla kenenkään ilmainen siivooja, tiskaaja tms. samalla kun miehellä on kivaa ja mies on se joka saa omaisuutta itselleen samalla kun itse elän köyhyydessä. Ei kiitos. Keskityn nyt itseeni ja omaan uraan tms. 

tämäpä just!! Miehillä on rahaa, töitä, hauskanpito, verkostoja ja elämänsisältöä. Nainen on vain sitten kotona köyhänä ja kävelevänä tiskikoneena.

Mä muuten vain ihmettelen aina kuinka yksinäisiä me naiset ollaan.

Vierailija
258/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on niinpäin, että miehet eivät enää kiinosta, koska en halua olla kenenkään ilmainen siivooja, tiskaaja tms. samalla kun miehellä on kivaa ja mies on se joka saa omaisuutta itselleen samalla kun itse elän köyhyydessä. Ei kiitos. Keskityn nyt itseeni ja omaan uraan tms. 

Tässä yksi syy lisää. Miesten kokemuksia käsittelevä ketju ja silti on pakko tulla pätemään "Näin naisena MINÄ MINÄ MINÄ..."

Vierailija
259/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet eivät mene sinkkutapahtumiin, koska siellä pitäisi osata olla sosiaalinen ja keskustella. Moni mies tuntuu toivovan, että nainen järjestyy ihan vain sillä, että deittisovelluksessa ilmoittaa olemassaolostaan. Ja näitä ilmoittautujiahan riittää. Eivät miehet vaikuta kyllästyneiltä naisiin - deittailuun ehkä, kun eivät saa tulosta, koska ovat sosiaalisesti niin kyvyttömiä: eivät osaa kertoa itsestään, eivät oikeasti kiinnostu vastapuolesta ihmisenä, eivät osaa keskustella, eivät osaa osoittaa kiinnostusta toisen asioita kohtaan, eivät omaa sosiaalisia taitoja, eivät osaa flirttailla, jne."

Kerran elämässäni ole käynyt pikadeittitapahtumassa ja ainoastaan yksi mies kahdestakymmenestä osasi ylläpitää mielenkiintoista keskustelua. Muiden sosiaaliset taidot olivat aivan olemattomia, esim. yksi mies vietti koko sen ajan, jonka oli kanssani haukkumalla eksäänsä sen sijaan, että olisi yrittänyt tutustua minuun.

Vierailija
260/328 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miesten taholta (ja naisten) kauniiksi kehuttu, ja että on "hana luonne". Monta miestä on silti ghostannut yhtäkkiä tapaillessa... on feidattu myös tapaamisia. Eli miehen saaminen ei ole helppoa. Kyllästyin jatkuvaan rikkoutumiseen joten lopetin täysin deittailun -nyt kahteen vuoteen en ole ajatellut koko toisen sukupuolen olemassaoloa. 

Yrität liian kysyttyjä miehiä. Aika ilmiselvä johtopäätös, mutta sanotaan nyt ääneen kun et vissiin ole tajunnut.

Aivan supetavallisia duunarimiehiä. Ei komeita ja haluttuja, en halua kilpailla miehestä.

Jos ne sinut ghostaa niin valinnanvaraa heillä tuntuu olevan, ja joku heidän mielestään heille parempi on tarjolla.

Ei niillä mitään valinnanvaraa aina ole, ghostata tai jättää voi muistakin syistä kuin siksi että tulijoita olisi jonoksi asti. Minutkin on tuollainen tavismies jättänyt lyhyen suhteen jälkeen ja käsittääkseni ei ole uutta parisuhdetta enää syntynyt. Mies jopa pyysi takaisin kun oltiin oltu pari vuotta erossa, en lähtenyt. Eiköhän ne omat sitoutumisongelmat ja muut elämän haasteet ole suurin osa syistä miksi ihan hyväkin ehdokas ei itselle tunnu oikealta. Tämän olen vierestä seuranneena monesti todennut.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä