Kuinka moni "vela" on käynyt lapsettomuushoidoissa?
Tiedän äkkiseltään jopa neljä naista/pariskuntaa, jotka esittävät olevansa vapaaehtoisesti lapsettomia, mutta oikeasti ovat turhaan käyneet rankkoja lapsettomuushoitoja.
Toisaalta ymmärrän, että haluavat jotenkin suojella itseään, mutta sitten kun tällainen oikeasti vela puhuu lasten ja äiti-ihmisten rasittavuudesta tms, niin pahoittavat mielensä. Mistäpä sitä toinen osaa puheitaan varoa, kun itse valehtelevat?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Olin itse vela, mutta muutin mieleni, kun tapasin nykyisen mieheni. Olin jo lähes 40v, kun saimme vauvan. Elämäni ihanin ja upein kokemus! Nyt jos saisin elää uudelleen, niin alottaisin aikaisemmin ja tekisin monta lasta. MIKÄÄN tässä maailmassa ei ole lähellekkään verrattavissa siihen tunteeseen, että on äiti!
- Noh ikävä kyllä minullekin on käynyt niin, että kun yritin käännyttää sukulaistani, ettei tee samaa virhettä kuin minä, niin alkoi itkemään ja todellakin selvisi, ettå eivät vain pysty saamaan lapsia. En ymmärrä minäkään, miksi oli.pimittänyt tämän.
Lainaamasi on spammiposti, hän postaa tuon saman joka paikkaan aina. Mutta yleensäkin... Miksi ihmeessä yrittäisit käännyttää velaa? Olen vela, en halua lapsia, en ole edes kokeillut saanko lapsia, koska en halua niitä. Miksi haluaisit, että kukaan, joka ei halua lapsia tulisi vanhemmaksi? Vanhempi, joka ei pidä lapsistaan ei ole kovin kiva juttu lapselle. Täällä on jo liikaa Miloja ja Vilja Eerikoita. Ehkä ihminen itse tietää kuitenkin paremmin kuin sinä. Painostuksesi on ollut täysin tarpeetonta, vaikka hän olisi ollut vapaaehoisesti lapseton. Ei vanhemman pitäisi olla luonteeltaan painostaja, sellainen ei ole hyvä luonteenpiirre kenellekään.
Olet aivan oikeassa, ei kenenkään pitäisi velaa yrittää käännyttää äidiksi, koska vela ei ole äitiyteen kykenevä, kypsä aikuinen ihminen, joka pystyisi tai haluaisi kantaa vastuun lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Ja nyt minäkin vasta käsitin "lainaamasi viesti oli spämmi". Aivan. Joku sius laittaa samaa litaniaa useaan ketjuun.
Ja nyt vasta käsitin senkin, että minähän tosiaan olin ensimmäiseen vastaukseeni lainannut juuri tuota litaniaa, kun luulin, että jiku juuri nyt innoissaan kirjoitti.
Ja kun tosiaan joku kirjoitti minulle, että "lainaamasi viesti on spämmi" niin luulin, että hän tarkoittaa sitä minun kirjoittamaani viestiä, (että käännyin itse velasta perheelliseksi ja koitin käännyttää sukulaistakin), niin ihmettelin, että ei se ollut lainattua, vaan lma kokemus.
Sekavaa, mutta minä siis ymmärsin väärin.
Mutta nyt olet kartalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Olin itse vela, mutta muutin mieleni, kun tapasin nykyisen mieheni. Olin jo lähes 40v, kun saimme vauvan. Elämäni ihanin ja upein kokemus! Nyt jos saisin elää uudelleen, niin alottaisin aikaisemmin ja tekisin monta lasta. MIKÄÄN tässä maailmassa ei ole lähellekkään verrattavissa siihen tunteeseen, että on äiti!
- Noh ikävä kyllä minullekin on käynyt niin, että kun yritin käännyttää sukulaistani, ettei tee samaa virhettä kuin minä, niin alkoi itkemään ja todellakin selvisi, ettå eivät vain pysty saamaan lapsia. En ymmärrä minäkään, miksi oli.pimittänyt tämän.
Lainaamasi on spammiposti, hän postaa tuon saman joka paikkaan aina. Mutta yleensäkin... Miksi ihmeessä yrittäisit käännyttää velaa? Olen vela, en halua lapsia, en ole edes kokeillut saanko lapsia, koska en halua niitä. Miksi haluaisit, että kukaan, joka ei halua lapsia tulisi vanhemmaksi? Vanhempi, joka ei pidä lapsistaan ei ole kovin kiva juttu lapselle. Täällä on jo liikaa Miloja ja Vilja Eerikoita. Ehkä ihminen itse tietää kuitenkin paremmin kuin sinä. Painostuksesi on ollut täysin tarpeetonta, vaikka hän olisi ollut vapaaehoisesti lapseton. Ei vanhemman pitäisi olla luonteeltaan painostaja, sellainen ei ole hyvä luonteenpiirre kenellekään.
En tmmärrä, en minä ole lainannut mitään. Jos tarkoitat sitä pitkää viestiä"lapsettomuus on luonnotonta" tjsp, niin se ei ollut minun lähettämäni.
Minä siis kerroin vain OMAN kokemukseni ENTISENÄ velana! Siis minäkin ihan aidosti uskoin 38 vuotta, että en halua lapsia, kunnes mieleni muuttui!
En olisi millään uskonut vielä 10 vuotta sitten, että joskus haluan omia lapsia.
Äiti mun lempiväri on oranssi, haluan oranssin takin.
Voi lapsikulta, niin minäkin lapsena luulin, mutta lempivärini onkin violetti, tässä sinulle violetti takki.
Äiti rakastan hevosia, haluan aloittaa ratsastuksen
Voi lapsikulta, niin minäkin lapsena luulin, mutta tykkäänkin käärmeistä, tässä sinulle käärme.
Äiti haen yhteishaussa medianomiksi
Voi lapsikulta, niin minäkin nuorena luulin haluavani medianomiksi, mutta minusta tulikin medidiootti ja niin olet lapseni sinäkin.
Typerä teksti.
Eivät kaikki vapaaehtoisesti lapsettomat ole ikuisesti samaa mieltä. Mieli voi muuttua, kun kohtaa sen oikean, tai biologinen kello alkaa tikittämään. Siinä kohtaa voi sterilointi harmittaa. Kaksi miestä tunnen, jotka ovat purkaneet vasektomian, mutta nainen ei saa kohtua takaisin, jos poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, ei kenenkään pitäisi velaa yrittää käännyttää äidiksi, koska vela ei ole äitiyteen kykenevä, kypsä aikuinen ihminen, joka pystyisi tai haluaisi kantaa vastuun lapsesta.
VEDÄ ITSES KIIKKUUN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JANKUTI, JANKUTI
Lainaamasi oli ensimmäinen viestini tässä ketjussa, enkä ole viimeaikoina osallistunut muihin vastaaviin ketjuihin. Sekoitatkohan minut johonkin toiseen?
En sekoita. Olet spämmännyt saman jutun monta kertaa aiemminkin. Sulla on dementia jos et muista.
Sinä et voi tietää kenen kanssa puhut. Lopeta syyllistäminen. Sä olet naurettava.
T. eri
Ei helvetti mikä ääliö oletkaan.
Ihan sama onko vela vai äityli. Kyse siitä, ettei pidä valehdella!
Sinä et voi tietää kenen kanssa puhut. Lopeta syyllistäminen. Sä olet naurettava.
T. eri