Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää nykyajan tapa on vastata pelkällä sydämellä onnitteluihin tai jonkun juhlapyhien toivotuksiin?

Vierailija
03.04.2026 |

Onko kiitos jotenkin liikaa?  Tai että kiitos samoin?  

Nyt pienen ajan sisällä yleistynyt tämmönen. 

Ihan kuin ihmisillä ei olisi mitään käytöstapoja enää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se tarkoittaa lämpimiä ajatuksia ja kiitollisuutta. 

Vierailija
2/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kyllästynyt näihin älylaitteiden kommunikointeihin ja yleensäkin ihmisten käytöstapoihin.  Millaisiksi luolaihmisiksi tässä vielä taannutaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan se tarkoittaa itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä.  Kiitos ei ole kirosana niin kuin lauletaan. 

Kun ei vastata sanallisesti halutaan pitää etäisyyttä ja tietty pinnallisuus.  Toista pidetään objektina, ei niinkään subjektina, joka olisi myös tunteva ja ajatteleva olento. 

Vierailija
4/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä tekstiviesti vai joku Facebook-viesti? 

Vierailija
5/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä loukkaannut tekstistä. Siks

Vierailija
6/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin kyllästynyt näihin älylaitteiden kommunikointeihin ja yleensäkin ihmisten käytöstapoihin.  Millaisiksi luolaihmisiksi tässä vielä taannutaan? 

Jos saman asian pystyy ilmaisemaan yhdellä painalluksella, niin miksi pitäisi kirjoittaa pitkiä kiitospuheita. Sosiaalisessa mediassa niitä onnitteluja voi hyvin tulla vaikkapa 50 tai 100, niin siihenhän kuluu puoli päivää, jos kaikille jotain vastaa. Itselläni on muutakin tekemistä. 

Vierailija
7/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan se tarkoittaa itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä.  Kiitos ei ole kirosana niin kuin lauletaan. 

Kun ei vastata sanallisesti halutaan pitää etäisyyttä ja tietty pinnallisuus.  Toista pidetään objektina, ei niinkään subjektina, joka olisi myös tunteva ja ajatteleva olento. 

Ehkä sinä et ole niin merkittävä ihminen kuin itse luulet. Anna kun arvaan, sulla ei ole puolisoa, eikä muuta elämää kuin kytätä, mitä muut sinulle vastaavat. Niillä muilla on muutakin elämää.

Vierailija
8/8 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa joku muu kuin sydän. Sydän kuuluu rakkaussuhteisiin. Tai lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän