Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hobby Hall:n Tutta ale.. Melkein kaikki mitä tilasin jäi tulematta!

07.05.2007 |

Suurelta huiputukselta tuntuu koko ale. Kun tilasin tuotteet kaikkea piti olla, muttei sitten ollutkaan. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä kolme on postitettu erikseen. Sähköposteihini ei ole vastattu. Ja rahoja en ole saanut " loppuneista" tuotteista takaisin. Ei kyllä huvita tilata enää toiste!!

Vierailija
2/24 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös laskut omissa kuorissaan jälkeenpäin. Olin vähän pettynyt siihen, etteivät college-puvut olleet college-kangasta, vaan t-paitatrikoota. Tytön puvussa housutkin olivat ohuet, pojalla vain paidat. Minusta se on kuitenkin vähän eri asia, kestävyyden kannaltakin, ja olisi pitänyt mainita. Eli edullinen hinta taisi selittyä sitten sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 24.4. 9.25 netissä. 2 tuotetta on tullut ja 7 vielä odotan. Kaikki oli silloin varastotuotteita. Taidan odottaa turhaan...

3 meiliä olen laittanut asiakaspalveluun. 1 vastattu, että ilmoitetaan myöh. mitä en saa. Tälläistä ilmoitusta en ole kuitenkaan vielä saanut. Lasku on tullut, jossa kerrotaan tilaukseni kokonaisuudessaan veloitetun Stockan-tililtä. Häh?! Jos kaikki on veloitettu jo nyt tililtä, niin kaikki pitäisi olla siis tulossa.

Luulen minäkin saavani toisten palauttamia tuotteita, koska näin kauan aikaa kulunut tilauksestani. Tilaukseni on jäänyt keräämättä, luulisin.

Tyhmää laittaa Tutta + hintaryhmä + koru ALET samaan aikaan ATK-muutosten kanssa, vai mitä?

Koot Tutta-tilauksessani 122 + 128.

Vierailija
4/24 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuja tulee tosiaan yhtä monta kuin toimitettuja pakettejakin.

Toimituskulut ovat kuitenkin vain yhdellä laskulla.

Esim. edellisen Hobby Hallin tilaukseni (ei Tutta Tuotteita) tuli

3:na erillisenä postiin toimitettuna pakettina + 1:na postiluukkuun

toimitettuna kirjeenä. Laskuja tuli 4 postiluukkuun, ja näistä vain

yhdessä oli toimituskulut.

Palautin yhden näistä em. paketeista viallisen tuotteen vuoksi,

ja soitin vielä perään, etten maksa tuotetta ennen kuin olen

saanut kunnollisen. Sain lisää maksuaikaa, ja nyt odottelen,

että saisin uuden tuotteen viallisen tilalle. Jos uutta tuotetta

ei tule, en luonnollisestikaan maksa sitä.

Leijonamamma69:

Ja nyt tulee sitten näköjään laskuja varmaankin 3 kappaletta... Täytyy vaan katsoa ettei tule maksettua 3 kertaa toimituskuluja...

Vierailija
5/24 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meileihini ei ole vastattu. Puhelimella en päässyt läpi. Todella sekavaa toimintaa!!

Vierailija
6/24 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme tilaamaan mieheni kanssa imurin. Maksoimme sen etukäteen. Nyt sitten kun kaksi viikkoa oli kulunut eikä mitään kuulunut tuli mitta täyteen. Luuri käteen ja kuuntelemaan tunniksi tiedotetta että ongelmia on ja palvelu paranee.

Järkyttävää.

Maileihin ei vastata, eikä puheluihin. Eli kuinka san yhdeyden. Kirjoitan tavallisen kirjeen?

Rahat olis kiva saada takas, että vois ostaa muaalta sen imurin, kun entinen on rikki.

Vierailija
7/24 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen (muualta tilatessa) on verkkopankki toiminut hyvin.. Siksi en osannut epäillä mitään.

Vierailija
8/24 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minäkin sain joka ikisen tilaamani vaatekappaleen erikseen pakattuna ja lähetettynä... Ärsyttävää, kun monta kertaa piti postistakin niitä hakea. Mutta kummallisinta Tutan vaatteissa oli tällä kertaa erikoisen pieni mitoitus. Yleensä Tutan vaatteet ovat hyvin vastanneet kokoaan tai olleet jopa reiluja; nyt oli päin vastoin... Poikani käyttää kokoa 90-92cm ja tilaamani 92cm college-puku oli jo liian pieni. :( Muut samanvalmistajan koko 92cm olevat vaatteet ovat hieman reiluja mutta jo käytössä. Tai oikeastaan setin housut vielä menee mutta paita oli erittäin kapea ja lyhyt. Ja tilaamastani kauluksellisesta paidasta lähtivät kaikki napit irti kauluksesta ja hihansuista keveysti vetämällä. Yleensä teen tämän vetämistestin ennen pesua, ettei tarvitse nappeja metsästää koneesta ja tästä paidasta kaikki napit ropisivat irti...

Vierailija
9/24 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 3 laskua tuli ja vain ensimmäisessä oli ne toimitukulut. En ole koskaan edes tajunnut että Hobbarista saa tälläkin tavoin(siis laskulla) mitään tilattua. Eipä sitten tarvitse odotella palautuksia jos kaikki tilattu ei saavukkaan perille...

Vierailija
10/24 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisivat edes ilmoittaa mitä haettava paketti sisältää tai edes että 1/8 osa tilauksesta on nyt noudettavissa postista, ettei tarvitsisi joka päivä postissa asioida. Meiltä on postiin matkaa enkä omista autoa, joten mieluusti hakisin kaikki kerralla. Myös se laskujen määrä on ärsyttävää ja laskut hankalasti luettavissa. Muutaman kerran on myös käynyt niin ettei tuotteita ole tullut vaikka tilausvahvistuksen niistä olen saanut. Sivuilla on joskus lukenut että Hobby Hallilla on oikeus rajoittaa aletuotteiden lähettämistä. Ilmeisesti olen sitten ostanut liikaa... Palautetta olen Hobby Hallille antanut ja ilmeisesti jotain parannuksia on tulossakin. Tutta-tuotteita odottelen.

Vierailija
11/24 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby hallissa ja paljon oli Tutta-tavaraa hyllyssä roikkumassa. Toki en tiedä oliko tuotteet juuri sinun tilaamiasi tai oikeaa kokoa, mutta kyllä tavaraa oli tarjouksessa.

Vierailija
12/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäivät saamatta ne kaksi neuletakkia, joiden takia tilauksen tein. Olen silti tyytyväinen, että tuli tilattua, vaikken vaatteita ole vielä hakenut. Täytyy vain tarkkailla, että palauttavat maksun noista maksetuista mutta ei-toimitetuista.

Olin kyllä tilanteesta hieman yllättynyt. Joidenkin tuotteiden kohdalla luki jo tilattaessa, että tuotetta ei enää ole. Oletin tietysti, että niitä, joiden kohdalla niin ei sanota, saa vielä tilattua. Ilmeisesti verkkokauppa ei toimi ihan reaaliajassa...

Vierailija
13/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuossa joulun jälkeen Hobby Hallista kaksi Reimatec-haalaria joista tuli minulle heti tilausvahvistus. Sain sitten Tammikuussa kirjeen että valitettavasti ne ovatkin loppuneet koska emme ole pystyneet päivittämään varastotilannetta suuren tilausmäärän vuoksi tarpeeksi nopeasti.

No laitoin ensin suht sävyisän sähköpostin että mielestäni minun pitäisi saada haalarit ja alennusmyynnitkin menivät ohi kun odotin saavani nuo tilaamani haalarit. Sieltä tuli vastaukseksi pahoittelu ja jatkossa olemme tarkempia tms.

No laitoin uudestaan sähköpostia ja vaadin saamaan haalarit koska olen tilausvahvistuksen saanut. Uhkailinpa vielä kuluttaja-asiamiehelläkin. ;) eipä mennyt kauaa kun tuli haalarit postissa.

Eli minun mielestäni se tilausvahvistus on sitova ja jos olet sellaisen saanut, myös tuote on saatava. Jos vaan viittii vaatia. =)

Vierailija
14/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin myös tutta vaatteita kahdelle pojalleni.Tuotteita oli varastossa ja tuli tilausvahvistus.Ensin tuli 3 pukua,seuraavana päivänä 1 puku.sitten seuraavana päivänä loput.Kaikki nekin pakattuna yksittäin että jokainen erillisenä pakettina.Nauratti vähän jo postissakin työntekijöitä.Kaikki kuitenkin tilattu yhtäaikaan netin kautta.Että tälläin meidän kohdalla,pukuihin olen kyllä ollut tyytyväinen.

Vierailija
15/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä kun asiasta mainitsit. Minulla on edelleen tallessa tilausvahvistus ja siinä kyseisten tuotteiden kohdalla lukee saatavuus: varastossa. Täytyy ottaa yhteyttä.

Vierailija
16/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein Tutta-tilaukseni reilu 2-3 viikkoa sitten. Sain tilausvahvistuksen, mutta mitään en ole vielä postitse saanut. Toimitusajan sanottiin olevan n. viikko. Mahtaako edes koskaan mitään niistä kuulua?

Vierailija
17/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammami:

No laitoin uudestaan sähköpostia ja vaadin saamaan haalarit koska olen tilausvahvistuksen saanut. Uhkailinpa vielä kuluttaja-asiamiehelläkin. ;) eipä mennyt kauaa kun tuli haalarit postissa.

Eli minun mielestäni se tilausvahvistus on sitova ja jos olet sellaisen saanut, myös tuote on saatava. Jos vaan viittii vaatia. =)

No huh huh. Melkoisia vaatimuksia. Eihän tilausvahvistus ole mitään muuta kuin vahvistus tekemästäsi tilauksesta. Taisi Hobby Hall vaan kyllästyä hankalaan asiakkaaseen ;)

Vierailija
18/24 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitse pitäisi tulla kirjallinen vahvistus, jos tuote onkin

päässyt loppumaan varastosta! Jos tuote ei ole kotipostissa

viikon sisällä tilauksesta, niin se ei tarkoita sitä, että tuote

ei tulisi ollenkaan.

Hobby Hallista tilattujen tuotteiden toimitusaika vaihtelee

paljonkin, ja ihan hyvin tilattujen tuotteiden saapuminen

voi kestää 2-3 viikkoa. Se ei ole siis lainkaan mahdotonta,

vaikka kyseessä olisi ihan normaali, ei-aletuotteiden tilaus.

Tuotteet tulevat myös yksi tai kaksi tai vain muutama kerrallaan

samassa paketissa. Kaikki tuotteet eivät siis välttämättä tule yhdellä

kertaa, vaikka tilaus on tehty kerralla. Sinänsä hassua, mutta

kaipa tähän toimintatapaan on joku järkevä selitys...

Itse olen vain kerran saanut Hobby Hallista tilauksen jälkeen

ilmoituksen, että tuote on loppunut, eikä sitä enää tulekaan.

Tosin olin jo alunperin tilannut tuotteen riskillä: sitä ei

ollut valmiiksi varastossa, mutta laitoin vain tilauksen

menemään ja toivoin, että tuotetta tulisi vielä myyntiin.

No, eipä enää tullut.

piparminttus:

Suurelta huiputukselta tuntuu koko ale. Kun tilasin tuotteet kaikkea piti olla, muttei sitten ollutkaan. Onko muilla samoja kokemuksia?

Vierailija
19/24 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kaikki tilaamani tutta tuotteet, mutta tuo postitustapa oli ihmeellinen. Lähes joka paita oli pakattu erikseen yhtenä päivänä laatikossa oli kaksi lähetystysä heiltä ja seuraavana päivänä tuli yksi paita ja taas seuraavana päivänä yksi paita. Ensimmäisten lähetysten jälkeen ihmettelin kun lähetysluettelossa ei mainittu, että muut olisivat loppuunmyyty, mutta vielä enemmän ihmettelin, että lähettävät paidat yksi kerrallaan.

Aiemmasta tilauksesta semmoisia kokemuksia, että jos joku tuote loppuunmyyty, niin sieltä on tullut erillinen kirje.

Vierailija
20/24 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin: 110cm collegepuvun

110cm hame+paita setin

110cm villatakin

92cm collegepuvun

92cm villatakin

Ensin tuli kirje että villatakit ovat loppuneet varastosta vaikka tilausvahvistuksessa kaikki oli tarjolla. Sitten tuli 110cm collegepuku ja hamesetti. Seuraavana päivänä 92cm collegepuku ja seuraavana päivänä 110cm villatakki. Eli enää puuttu tuo yksi villatakki joka varmaankin jää myös puuttumaan. Tylsää, mutta onneksi edes saatiin kaikki muut ,mutta on saanut postissa juosta...