Juhana Vartiainen vertasi työttömiä rikkaruohoihin -tyypillinen ilkeä ja hyväosainen kokkari
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Pitkäai,aistyöttömät on haisevia paskakasoja.
Niinkö? Olen akateeminen, mallin töitä tehnyt pitkäaikaistyötön. Joka irtisanottiin kun työpaikat annettiin virolaisille. Enää ei työpaikkoja löydy meille suomalaisille.
Nythän paljon tuoreita työttömiä joilla takana silti pitkä ura, jotka voivat siis ihan faktapohjalta todeta Juhanan valehtelijaksi ja teeskentelijäksi.
Samanlainen valehtelija kuin ne 90-luvun laman tyypit.
Rikkaruoho on hyödyllinen kasvi, joka sikiää hankalaankin paikkaan. Se kitketään vain hoidetuilla alueilta pois. Rikkaruoho ja paska. On luonnostaan tarpeellisia.
Juhana taas ei. Yritetään jalostaa hyvää saadaan sairastunutta Juhanaa täynnä tauteja.
Hän on ollut aina lihapatojen äärellä ja vauras. Ei sellainen ymmärrä todellista yhteiskunnan tilaa ja osaa asettua muiden asemaan.
Keväällä 2027 laitan puumerkin äänestyspaperiin ja äänestän pois nämä kokoomuksen rikkaruohot Eduskunnasta. Tee sinäkin sama teko.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli pitkään demari. Enpä ihmettele sitä, sitäkään, yhtään.
Ei poliitikoilla ole mitään arvoja, ajavat lähinnä omaa etuaan ja takki kääntyy sen mukaan mistä hyötyvät eniten milläkin hetkellä.
Vartiaisen ihmiskäsitys on tommoinen. Itse on elättipossu verorahoillamme. Ei jatkoon myöskään perskok.
Toivottavasti yksikään joka on joskus ollut tai on tätä nykyä työtön, ei äänestä kokoomusta.
Koska pääsiäinen on kärsimysjuhla, muistelen erityisesti tänään Juhana Vartiaisen vanhoja sanomisia orjantappurakruunu päässäni.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yksikään joka on joskus ollut tai on tätä nykyä työtön, ei äänestä kokoomusta.
Minä olin ysärillä köyhä varusmies, opiskelija ja työtön vuosikausia. Eipä silloin vallassaolleet demaritkaan juuri olleet ahdingostani kiinnostuneita. Tärkeämpää oli turvata liittoihin ja kassoihin kuuluneiden laiskapulleiden keski-ikäisten ja eläkeläisten edut.
Edellisen johdosta minusta ei koskaan tullut iloista veronmaksajaa.
Enemmän pidän häntä kyllä sosialistina kuin tyypillisenä konservatiivisena kokoomuslaisena. Oma etu edellä menee ennen kaikkea.
Ilkeä, hyvin häijy - kuvottava - ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Olen akateeminen, mallin töitä tehnyt pitkäaikaistyötön. Joka irtisanottiin kun työpaikat annettiin virolaisille. Enää ei työpaikkoja löydy meille suomalaisille.
Mitkä akateemiset työpaikat annettiin virolaisille?
Vartiainen on ollut osaltaan edistämässä positiivista syrjintää Helsingissä eli suomeksihan se tarkoittaa ulkkarien suosimista pääkaupungin työhönotossa.
Tämän, tämänkin, hän teki siksi, että saisi lisää kierroksia ja syitä kotoperäisten työttömien solvaamiseen?
Todella säälittävä hemmo, jos hän osoittautuu näin alhaiseksi lieroksi. Ja pyydän lieroilta anteeksi tätä vertauskuvaa. Se loukkaa niitä ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut aina lihapatojen äärellä ja vauras. Ei sellainen ymmärrä todellista yhteiskunnan tilaa ja osaa asettua muiden asemaan.
Hän on häiriintynyt per vo. Tuollaiset täytyisi poistaa yhteiskunnasta.
Luulin juhanavartiaista talouden asiantuntijaksi. Mutta ei sitten näköjään, jos ymmärrys ei riitä käsittämään miksi markkinataloudessa on työttömiä, ja miksi se on välttämätöntä. Toki sosialismissa voi olla täystyöllisyys, se on sen systeemin hyvä puoli. Jostain syystä sosialismi kuitenkin kaatui 70 vuoden kokeilun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Suu tukkoon, h u o r a vain olet
Samaa muistelin. Demari oli ja käänsi takkinsa.
Mitähän seuraavaksi? - Pidähän Hjallis huolta, ettei "käänny" ;)
Hän oli pitkään demari. Enpä ihmettele sitä, sitäkään, yhtään.