Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin naisista on kadonnut feminiinisyys?

Vierailija
03.04.2026 |

Sellainen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia. 

Naisista on tullut hirveän aggressiivisia ja päällekäyviä. Monet kuulostavat ihan miehiltä kun kuuntelee juttuja. Heteromiehenä haluan naisen, en toista miestä. 

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne jääkaapin taakse putosi, enkä saa sitä millään pois (kaappi liian raskas yksin siirtää). Jos sen jotenkin onnistuisi sieltä onkimaan ja samalla parit kissan lelut..

Mä autan siirtämään jääkaappia. Otetaan ne lelut pois sieltä ja siivotaan samalla pölyt. En mä muuten tarjoaisi apua, mutta olen kissaihminen. Kadonneet lelut pitää saada takaisin käyttöön. Kadonneen feminiinisyyden metsästys on minulle yhdentekevää. Jos sovitaan, että kumpikaan meistä "ei huomannut mitään" ja tungetaan se feminiinisyys seuraavaksi patterin taakse olohuoneeseen.   :D

Terveisin, 
nainen ja kolme kissaa

Minä ja kissa kiitämme 😊 Se feminiinisyys voidaan vetää vaikka vessasta alas, tai lajitella asianmukaisesti, veikkaisin biojätettä. 

T: nainen ja kissa

Ei, kyllä asianmukainen loppusijoituspaikka kierrätysoppaan  mukaan on sama, missä ydinjätteenkin. Syvällä betonissa. Miljoona seuraavaa vuotta. 

Vierailija
322/323 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta. Olen antelias, äidillinen, huolehtivainen ja lojaali niille jotka ovat ansainneet antelias, äidillisyyteni, huolehtivaisuuteni ja lojaalisuuteni. Pidän omieni puolta. Olen oikeudenmukainen. Tärkein ominaisuuteni on kuitenkin älykkyys, ei jonkun saatanan miesvässykän määrittelemä epämääräinen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia jolle en saa vastinetta.

Niin että jatka sinä vain käteenvetämistä.

Näin puhuu äidillinen ihminen! 

No kyllä puhuu. Huono äiti mahdollistaa miehen perseilyn. Järkevä äiti heittää miehen pellolle jos miehestä on elämälle vain haittaa kun mies ajattelee vain itseään. Äidin pitää pitää huolta lapsista ja itsestään ja miehenkin pitäs pitää huolta lapsista ja itsestään eikä olla vain yksi energiasyöppö talossa joka vain vaatii itselleen asioita mutta ei anna mitään takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cis-nainen täällä. Minulla on selvä kuukautiskierto joka vaikuttaa kaikkeen. Keskittymiskyky, fyysinen suorituskyky, seksihalut, tunne-elämä. Usein olen ottanut kolme päivää sairaslomaa kuukautiskipuihin. 

Eikö se jo siinä poistuneessa ketjussa sovittu, että cis-etuliitteen käyttäjät ovat pa*kantärkeitä hyvesignaloijia, jotka vaarantavat naisten ja tyttöjen oikeudet, mitä?!

Kuulostaapa typerältä sopimukselta. Ehkä se ketju juuri siksi poistuikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi