Mihin naisista on kadonnut feminiinisyys?
Sellainen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia.
Naisista on tullut hirveän aggressiivisia ja päällekäyviä. Monet kuulostavat ihan miehiltä kun kuuntelee juttuja. Heteromiehenä haluan naisen, en toista miestä.
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta. Olen antelias, äidillinen, huolehtivainen ja lojaali niille jotka ovat ansainneet antelias, äidillisyyteni, huolehtivaisuuteni ja lojaalisuuteni. Pidän omieni puolta. Olen oikeudenmukainen. Tärkein ominaisuuteni on kuitenkin älykkyys, ei jonkun saatanan miesvässykän määrittelemä epämääräinen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia jolle en saa vastinetta.
Niin että jatka sinä vain käteenvetämistä.
Näin puhuu äidillinen ihminen!
No kyllä puhuu. Huono äiti mahdollistaa miehen perseilyn. Järkevä äiti heittää miehen pellolle jos miehestä on elämälle vain haittaa kun mies ajattelee vain itseään. Äidin pitää pitää huolta lapsista ja itsestään ja miehenkin pitäs pitää huolta lapsista ja itsestään eikä olla vain yksi energiasyöppö talossa joka vain vaatii itselleen asioita mutta ei anna mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cis-nainen täällä. Minulla on selvä kuukautiskierto joka vaikuttaa kaikkeen. Keskittymiskyky, fyysinen suorituskyky, seksihalut, tunne-elämä. Usein olen ottanut kolme päivää sairaslomaa kuukautiskipuihin.
Eikö se jo siinä poistuneessa ketjussa sovittu, että cis-etuliitteen käyttäjät ovat pa*kantärkeitä hyvesignaloijia, jotka vaarantavat naisten ja tyttöjen oikeudet, mitä?!
Kuulostaapa typerältä sopimukselta. Ehkä se ketju juuri siksi poistuikin.
Ei, kyllä asianmukainen loppusijoituspaikka kierrätysoppaan mukaan on sama, missä ydinjätteenkin. Syvällä betonissa. Miljoona seuraavaa vuotta.