Mihin naisista on kadonnut feminiinisyys?
Sellainen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia.
Naisista on tullut hirveän aggressiivisia ja päällekäyviä. Monet kuulostavat ihan miehiltä kun kuuntelee juttuja. Heteromiehenä haluan naisen, en toista miestä.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ja jos minä haluan naisen niin ryhdyn lesboksi. Et varmasti itsekään elätä, huolehdi tai ole herrasmis vaan vingut kuin miesvauva ja kerjäät huomiota kuin lapsi, plus haluat varmaan imettääkin kuten miehet nykyään. Joten nauti transsukupuolisuudestasi keskenäsi ja jätä naiset rauhaan
jopas feministihuora kiihtyi.
Incel-rattopoika ei muita sanoja keksi..olisko Ylis oikea paikka sulle?
ei ole, olen nainen, vaikka sitähän et varmaan meinaa uskoa että nainenkin voi olla eri mieltä. on muuten naisvihaa jos ei halua uskoa että naisellakin saa olla eriäviä mielipiteitä ;)
kumma muuten että tuo incelkortti vedetään aina esiin kun muutakaan ei keksitä. oletko itse kenties femcel?
Ole vakkka ransu,who cares
ainakaan en ole mies enkä incel, mitä väität, eli ilmeisesti kuitenkin oletit mieheksi ;)
Kuka nainen huorittelee toisia mielipiteiden perusteella?
minä, koska mielipiteesi oli täyttä potaskaa ja huonosti ilmaistu. lisäksi huononnat kaikkien naisten asemaa aivan kuin se ei olisi jo valmiinsi huono.
Oeltko reflektoinut omia mielipiteitäsi incel - h o r a t s u? Olet ä ä l i ö,joka häpäisee naisten maineen ja oman äänensä kehittymättömillä ja s*vinistisilla mielipiteillään.
håpäiset ihan itse oman maineesi
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ihmisiä. Heissä on kilttejä, empaattisia, mukavia, inhottavia, epäluotettavia ja agressiivisia jne.
NAISET OVAT IHMISIÄ!
Petoja ja perkeleitä ne on, ei ihmisiä.
minä olen feminiininen nainen, ja sekös maskuliinisia naisia ärsyttää ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ja jos minä haluan naisen niin ryhdyn lesboksi. Et varmasti itsekään elätä, huolehdi tai ole herrasmis vaan vingut kuin miesvauva ja kerjäät huomiota kuin lapsi, plus haluat varmaan imettääkin kuten miehet nykyään. Joten nauti transsukupuolisuudestasi keskenäsi ja jätä naiset rauhaan
jopas feministihuora kiihtyi.
Incelin itkupotku raivari,pitäiskö vaihtaa sun vaipat ja mennä kuolaten tutimaan?
Ei raivopääfeministi muita sanoja keksi
Miten on mahdollista, että niin moni ajattelee, että pitäisi olla feminiininen miesten takia tai että se olisi ainoa syy tai motivaatio olla naisellinen? Minun mielestäni feminiinisyys on ihanaa ja ihan ilman miehiäkin (ja ehkä ennen kaikkea ilman miehiä).