Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin naisista on kadonnut feminiinisyys?

Vierailija
03.04.2026 |

Sellainen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia. 

Naisista on tullut hirveän aggressiivisia ja päällekäyviä. Monet kuulostavat ihan miehiltä kun kuuntelee juttuja. Heteromiehenä haluan naisen, en toista miestä. 

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi olla erityisen lempeitä, pehmeitä ja vastaanottavaisia, kun sillä tavalla tulee kävellyksi tosi helposti yli?

Vierailija
22/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin on. Mutta niitäkin naisia tylytetty toisten naisten /miesten toimesta ja voi suojella itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tämä jatkuvassa selviytymismoodissa eläminen on tehnyt kovaksi ja epäfeminiiseksi. Totaaliyksinäisenä ja turvaverkottomana hoidan kaiken itse ja pelkään pahimman tapahtumista. Eipä siinä ehdi miettiä naisellisuutta ja ketä varten se edes olisi. Joskus käytän mekkoja, siinä se. Haluaako joku ritari tulla pelastamaan? Bonusta jos tuot mukanasi ihanan välittämän suvun. 

Siis välittävän suvun

Höpsis, nykyään yhtä lailla kuin mies myös miehen suku imee naisesta verta ja r aiskaa tätä. Sinulla on asiat hyvin jos saat elellä itseksesi.

Ilmiannettu

Vierailija
24/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet itse on käyttäytyneet naisia kohtaan niin ettei naisilla ole enää halua olla feminiininen. 

Naisellinen nainen ilmeisesti houkuttaa joitakin miehiä käyttäytymään huonosti naista kohtaan. 

Vierailija
25/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Olen antelias, äidillinen, huolehtivainen ja lojaali niille jotka ovat ansainneet antelias, äidillisyyteni, huolehtivaisuuteni ja lojaalisuuteni. Pidän omieni puolta. Olen oikeudenmukainen. Tärkein ominaisuuteni on kuitenkin älykkyys, ei jonkun saatanan miesvässykän määrittelemä epämääräinen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia jolle en saa vastinetta.

Niin että jatka sinä vain käteenvetämistä.

Vierailija
26/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi vastaanottaa?

Vierailija
27/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet itse on käyttäytyneet naisia kohtaan niin ettei naisilla ole enää halua olla feminiininen. 

Naisellinen nainen ilmeisesti houkuttaa joitakin miehiä käyttäytymään huonosti naista kohtaan. 

Juuri tämä, ja itse miehet vingutte ja olette tottuneet 50/50 suhteeseen? Haluatte että nainen hoitaa kaiken, kodin, työn,lapset, varaa miehelleen hammaslääkäri ajan tämän puolesta jne..mitäs nainen saa tästä asetelmasta? Ei mitään.

Vierailija
28/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta. Olen antelias, äidillinen, huolehtivainen ja lojaali niille jotka ovat ansainneet antelias, äidillisyyteni, huolehtivaisuuteni ja lojaalisuuteni. Pidän omieni puolta. Olen oikeudenmukainen. Tärkein ominaisuuteni on kuitenkin älykkyys, ei jonkun saatanan miesvässykän määrittelemä epämääräinen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia jolle en saa vastinetta.

Ihmettelen samaa. Kuvaamasi asiat kuuluvat läheisiin ihmissuhteisiin (sukupuolesta huolimatta), ja sen lisäksi sukupuolesta huolimatta pitäisi yleisesti olla perusmukava kanssaihmisille. 

Ap tuntuu haikailevan jotain ihmeellistä pehmeyttä kaikkia miehiä kohtaan, avuttomuutta pitää puoliaan ja hoitaa yksin "miehisiä asioita"

Vierailija
29/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset asiat kannattaa keskustella kotona ihan kahden kesken, ap. Vaimosikin varmasti arvostaisi enemmän kuin riepotella vauvalla parisuhdetta.

Vierailija
30/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi vastaanottaa miesten juttuja, kun te miehet ette itsekään jaksa niitä kuunnella? Ette te äijäporukoissakaan jaksa hehkuttaa toistenne tavallisten asioiden tekemistä, niin miksi naisena pitäisi olla ihailemassa jotain miestä siitä että tämä on käynyt parturissa tai lukenut kirjan alusta loppuun?

Vierailija
31/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarjoaisin sitä arvokasta "feminiinistä energiaa" miehelle, joka ei ole miehekäs? Miehekäs mies on komea, älykäs, rikas, avokätinen (provider man), lempeä, rakastava ja luotettava. Hän suojelee naista kaikelta pahalta (stressaava työelämä, stressaava parisuhde, terveyshuolet, rahahuolet, väkivalta) ja tekee naisen elämästä niin helppoa, että nainen alkaa kukoistaa. Hänen feminiininen energiansa saa kasvaa täyteen mittaan VAIN silloin, kun mies on maskuliininen ja suojelee naista.

Jos nainen ei kukoista, vika on miehessä. Aivan sama jos huonekasvi ei kasva. Silloin vika on kasvuympäristössä (valon määrä, kosteus, sopiva maaperä, ravinteet). 

Vierailija
32/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa. Kuvaamasi asiat kuuluvat läheisiin ihmissuhteisiin (sukupuolesta huolimatta), ja sen lisäksi sukupuolesta huolimatta pitäisi yleisesti olla perusmukava kanssaihmisille. 

Ap tuntuu haikailevan jotain ihmeellistä pehmeyttä kaikkia miehiä kohtaan, avuttomuutta pitää puoliaan ja hoitaa yksin "miehisiä asioita"

Johtaja -äiti kertoo maskuliinienergiasta.

Feminiininen energia nojaa feminiiniin, ei maskuliiniin eli suorittavaan puoleen.

Vierailija
33/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen pehmeä vastaanottava nainen jaksaisi yksin hoitaa kodin ja lasten asiat kun sinä et kuitenkaan kantaisi omaa osaasi vastuusta?

Vierailija
34/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarjoaisin sitä arvokasta "feminiinistä energiaa" miehelle, joka ei ole miehekäs? Miehekäs mies on komea, älykäs, rikas, avokätinen (provider man), lempeä, rakastava ja luotettava. Hän suojelee naista kaikelta pahalta (stressaava työelämä, stressaava parisuhde, terveyshuolet, rahahuolet, väkivalta) ja tekee naisen elämästä niin helppoa, että nainen alkaa kukoistaa. Hänen feminiininen energiansa saa kasvaa täyteen mittaan VAIN silloin, kun mies on maskuliininen ja suojelee naista.

Jos nainen ei kukoista, vika on miehessä. Aivan sama jos huonekasvi ei kasva. Silloin vika on kasvuympäristössä (valon määrä, kosteus, sopiva maaperä, ravinteet). 

Näin juuri. Ole ensin mies naiselliselle naiselle äläkä vaadi siihen jotain vipua. Jos nainen on akkamaisen miehen kanssa, lopputulos on maskuliinienenergiassa elävä nainen.

Vierailija
35/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten pitäisi olla erityisen lempeitä, pehmeitä ja vastaanottavaisia, kun sillä tavalla tulee kävellyksi tosi helposti yli?

No just siksi, että miehet pääsee höynäyttämään. Eihän se onnistu jos ajattelet itse etkä vastaanota!

Vierailija
36/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lempeä, pehmeä vastaanottavainen energia. 

Sehän riippuu ihan miehestä itsestään, voiko nainen olla tuollainen. Toki osa ei varmaan muutenkaan ole, tai ole koskaan, mutta usein on vain kemioista ja dynamiikasta kiinni. Ja jos mies paljastaa lusmupiirteitä, niin naisen feminiinisyys häntä kohtaan kuolee. 

Vierailija
37/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa aina käy niin, että mies hankkii itselleen äitiä/piikaa/talouskonetta, joka hoitaa huushollin niin että mies saa harrastaa aikaa vieviä juttuja ja tulla siivottuun kotiin valmiiseen pöytään ja pukemaan puhtaat vaatteet päälleen. Nainen oman työnsä ja kotihommien lisäksi ei ehdi tekemään muuta. Oletus kuitenkin on että naisen pitäisi olla laitettu, hoikka ja valmis petipalvelukseen.

Kiitos, mutta mieluummin olen oma itseni ja ilman miestä.

Vierailija
38/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsestäsi maskuliinisempi niin naiset alkavat vaikuttaa feminiinisemmiltä. Vika ei ole naisissa, jos sulta on kadonnut testot, lihakset, rohkeus ja johtamiskyky. 

Vierailija
39/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi olla lempeä ja tehdä aina niin kuin mies käskee?

Vierailija
40/145 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on möreäääninen kimpale lihaa ja läskiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan