Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan asioita, jotka ovat parempia kuin seksi?

Vierailija
03.04.2026 |

Mä aloitan:

-Joku tosi hyvä psykologinen trilleri kirjana tai tv:stä ja iso kulho irtokarkkeja.

-Saunominen pitkään ja rauhassa

- Nukkuminen pitkään ja rauhassa.

Nää asiat ainakin voittaa mulla mennen tullen seksin.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan käytetään asukaslukuun suhteutettuna maailman ENITEN rahaa OnlyFansiin, joten tämä on todella lölleröpölleröiden runkkueinareiden maa. Yhteydettömiä, runkkaavia reppanoita täynnä.

Vierailija
62/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta seksiä on ollut kun olen mm. syväkurkuttanut ja läpsinyt naista mutta silti jos masurboin ja kuvittelen sellaisen tilanteen vaikka jonkun sellaisen naisen kanssa  jonka näen vaikka kaupassa ja joka on mun makuun  pantavan näköinen niin samanlaisen tyydytyksen siitä saan.

No eihän toi ole ihme, että saat samanlaisen tyydytyksen masturboidessa, koska et ole edes kokenut hyvää seksiä vaan pelkkää masturbointia joko yksin tai toisella ihmisellä :D

Kirjoituksesi oikein huutaa sitä, ettet ole koskaan kokenut seksiä toisen ihmisen kanssa. Siis sitä, mitä se oikeasti on. Siinä voi olla syväkurkkua ja läpsyjä, usein onkin, mutta toi sun kuvailu paljastaa KAIKEN ja sen, että sinä et sitä ole koskaan muulla kuin masturbaation tasolla kokenut, joten on vain luonnollista, että kokemuksesi on sama yksin ja yhdessä. Poor boy! Sieluttoman robotin elämää, ja/tai vain vääriä ihmisiä. 

Syväkurkut ja läpsyt voisi hoitaa miesten kesken. 

Mm noiden vuoksi seksi ei ole listalla, vaan kaikki muu on seksiä parempaa. 

Miehet usen mollaavat "vaniljaseksiä", koska siinä nainen nauttii kun naista ei retuuteta ja kohdella väkivalloin. Argumentti on hyvin usein tasoa " oot frigidi joka harrastaa seksiä pimeässä ja peiton alla", jos et anna riepotella, hakata tai kuristaa ja runnoa kakkosta. Ylipäätään naisen rajat ja nautinto vtuttaa osaa miehistä (ja naisista jotka ovimattoilee miestä miellyttääkseen) . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadun seksin muistelu? Niinhän sitä sanotaan että aika kultaa muistot.

Vierailija
64/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan käytetään asukaslukuun suhteutettuna maailman ENITEN rahaa OnlyFansiin, joten tämä on todella lölleröpölleröiden runkkueinareiden maa. Yhteydettömiä, runkkaavia reppanoita täynnä.

Et huomaa mitään sisäistä ristiriitaa tuossa ajatuksessasi?

Vierailija
65/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et huomaa mitään sisäistä ristiriitaa tuossa ajatuksessasi?

Ei siinä ole mitään ristiriitaa. Yhteydetön ihminen runkkaa, eikä kykene muuhun edes toisen ihmisen kanssa. Jos yrittääkin, niin näkee naisen vain objektina jolle tehdä asioita kuten masturboidessa, ja siksi se kokemus tuntuukin samalta kuin masturboiminen.

Vierailija
66/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet joissa on jotain eroottisia elementtejä. Nuo voi olla ihan hirmuisen ilahduttavia, semmoista mitä voisi tapahtua oikeassa elämässäkin (tai olisi voinut tapahtua koska unessa voidaan olla menneisyydessä).

Tulevaisuuteen sijoittuvia seksiunia en muista nähneeni.

Vierailija
67/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseksuaalistuminen

Vierailija
68/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos mennään seksi-kategoriaan niin myös soolosekis päihittää seksin toisen ihmisen kanssa. Se on rumaa, likaista ja tautista. Pitää olla joku todella syvä itsetunto-ongelma jos pitää väen väkisin saada toinen ihminen hinkkaamaan omaa sukuelintä orgasmia tai pallien tyhjennystä varten.

Kuulostat häiriintyneeltä. Onko sulla jokin mt-diagnoosi, ehkä lääkitys siihen?

Ei seksiin kuulu liittyä tuollaista inhoa ja halveksintaa, ei ole tervettä.

Vierailija
69/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfanitus on niin miehille kuin naihillehhji ollut periaatteessa  turhaa siintä asti kun tekoälyllä on pystynyt ryhtyä luomaan eroottisia kuvia

Vierailija
70/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä vaan.

Vierailija
71/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta seksiä on ollut kun olen mm. syväkurkuttanut ja läpsinyt naista mutta silti jos masurboin ja kuvittelen sellaisen tilanteen vaikka jonkun sellaisen naisen kanssa  jonka näen vaikka kaupassa ja joka on mun makuun  pantavan näköinen niin samanlaisen tyydytyksen siitä saan.

No eihän toi ole ihme, että saat samanlaisen tyydytyksen masturboidessa, koska et ole edes kokenut hyvää seksiä vaan pelkkää masturbointia joko yksin tai toisella ihmisellä :D

Kirjoituksesi oikein huutaa sitä, ettet ole koskaan kokenut seksiä toisen ihmisen kanssa. Siis sitä, mitä se oikeasti on. Siinä voi olla syväkurkkua ja läpsyjä, usein onkin, mutta toi sun kuvailu paljastaa KAIKEN ja sen, että sinä et sitä ole koskaan muulla kuin masturbaation tasolla kokenut, joten on vain luonnollista, että kokemuksesi on sama yksin ja yhdessä. Poor boy! Sieluttoman robotin elämää, ja/tai vain vääriä ihmisiä. 

Syväkurkut ja läpsyt voisi hoitaa miesten kesken. 

Mm noiden vuoksi seksi ei ole listalla, vaan kaikki muu on seksiä parempaa. 

Miehet usen mollaavat "vaniljaseksiä", koska siinä nainen nauttii kun naista ei retuuteta ja kohdella väkivalloin. Argumentti on hyvin usein tasoa " oot frigidi joka harrastaa seksiä pimeässä ja peiton alla", jos et anna riepotella, hakata tai kuristaa ja runnoa kakkosta. Ylipäätään naisen rajat ja nautinto vtuttaa osaa miehistä (ja naisista jotka ovimattoilee miestä miellyttääkseen) . 

Niin. Ja sitten on edelleen niitä ihan tavallisia miehiä joita naisen nauttiminen ei haittaa yhtään, päinvastoin. Jos nyt kuitenkin muistettaisi näissä traumanpuruissa tämäkin puoli ettei mene ihan överiksi miesten mollaus. Tuo kun sattuu olemaan ihan kylmä feministinen agenda tällähetkellä.

Tavallaan pitäisi olla pervo mutta sitten ei kuitenkaan saisi. Tämä on nykyfeminismin kuva. Hetkittäin kipu on ihanaa ja alistetuksi tulemisesta kuuluu nauttia kunhan se tehdään tarkkojen sääntöjen mukaan sovitusti ja jopa jälkipuinnilla. Sitten toisaalla naiselta ei kysytä mitään, hän on vain elävä nukke.

Jos nämä ovat nykyseksin annetut vaihtoehdot niin eipä yllätä että yhä vähempää a) kiinnostaa b) yhä harvempi löytää seuraa tuhmiin ja ah niin likaisiin nautiskelusessioihinsa. Joihin kinutaankin nyt yhä avoimemmin seksityöläisiä tätä suorittamaan.

Kysytäänkö ihmiseltä enää mitä he itse haluavat? Ei ole kysytty pitkään aikaan. Mikä ei tarkoita etteikö tuosta mitä on malleina tarjolla voisi kieltäytyä. Kyllä voi ja monikin kieltäytyy.

Vierailija
72/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että buddhalaisten mielestä maan päällä voi kokea häivähdyksen nirvanasta mm. orgasmissa. Olen niin onnellinen nainen, että laukean useasti peräkkäin penetraatioseksissä miehen kanssa, enkä kyllä tiedä mitään hienompaa.

Vierailija
73/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on minulle täysin yhdentekevää mutta elämässä on paljon asioita mistä saan oikeasti nautintoa. Pelkästään hyvä ruoka on parempaa kuin hikisenä äheltäminen jonkun kanssa(vaikka saisi orgasmin)

En usko että olet kunnon seksiä saanut, mutta jos olet ja tunne on tuo, niin otan osaa

Vierailija
74/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä suklaa on parempaa.

No koska suklaa takaa nautinnon joka kerta, toisin kuin seksi. Toisaalta todella hyvä seksi hakkaa kyllä suklaat ja muut herkut 10-0. Siitä vaan nainen saa nauttia niin harvoin. Useimmat miehet on tumpeloita petipuuhissa ja keskittyy lähinnä itseensä.

Vierailija
75/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska suklaa takaa nautinnon joka kerta, toisin kuin seksi. Toisaalta todella hyvä seksi hakkaa kyllä suklaat ja muut herkut 10-0. Siitä vaan nainen saa nauttia niin harvoin. Useimmat miehet on tumpeloita petipuuhissa ja keskittyy lähinnä itseensä.

Mulle tulee kyllä suklaastakin usein olo, että olipa turhaa ja jälkikäteen mietittynä sama rouskuttaa porkkanaa niissä hetkissä kun tekee mieli syöpötellä jotain vaikka sarjaa katsoessa :D

Jos minulla on seksissä olo, etten saa siitä mitään eikä se tunnu hyvältä, niin lopetan sen. Toki ihmiset oppii usein kantapään kautta nuo seksin rajat, monella varmaan nuoruudesta kokemus tai kokemuksia, kun on antanut mennä loppuun asti vähän väkisten, kun "oon jo täällä niin sama antaa mennä". 

Vierailija
76/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jokin uusi myytti että peräreikäseksi olisi kaikista ihaninta. Kuulostaa ihan erään tahon propagandalta.

Vierailija
77/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saman, joka ei halua lapsia tähän maailmaan.  Mitä tahansa muuta kunhan ei vaan lapsia. Ihan mitä tahansa muuta.

Tapetaan se kansa noinkin. Jos ovat noin idiootteja.

Vierailija
78/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kyllä suklaastakin usein olo, että olipa turhaa ja jälkikäteen mietittynä sama rouskuttaa porkkanaa niissä hetkissä kun tekee mieli syöpötellä jotain vaikka sarjaa katsoessa :D

Jos minulla on seksissä olo, etten saa siitä mitään eikä se tunnu hyvältä, niin lopetan sen. Toki ihmiset oppii usein kantapään kautta nuo seksin rajat, monella varmaan nuoruudesta kokemus tai kokemuksia, kun on antanut mennä loppuun asti vähän väkisten, kun "oon jo täällä niin sama antaa mennä". 

Englannittaret kuulemma pitävät suklaata parempana kuin seksiä. Joko englantilaiset miehet ovat rakastajina ihan onnettomia, tai sitten englantilainen suklaa on ylimaallisen hyvää...

Vierailija
79/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onlyfanitus on niin miehille kuin naihillehhji ollut periaatteessa  turhaa siintä asti kun tekoälyllä on pystynyt ryhtyä luomaan eroottisia kuvia

Eikö joku maksa juuri siitä että todellinen elävä ihminen nöyryyttää maksusta itseään? Sanoisin että perusduuni on kovin harminto seksin kautta tapahtuvaan toisen esineellistämiseen ja alentamiseen. Onkin ällistyttävää miten vasemmisto ei näe tässä nöyryytysteollisuudessa minkäänlaista ongelmaa - joskus näkikin, silloin varmaan kun olivat vielä jokseenkin järjissään ainakin joidenkin asioiden suhteen.

Olisivatko alienit kaapanneet vasemmmiston? Niin käsittämätön tuokin kelkankääntäminen naisten oikeuksien, ihan perusihmisarvon suhteen on. Nyt naisen pahin vihollinen on potentiaalinen oma lapsi ja heteromies. Ei kalmanhajuinen pervokulttuuri ostajineen.

Vierailija
80/86 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannittaret kuulemma pitävät suklaata parempana kuin seksiä. Joko englantilaiset miehet ovat rakastajina ihan onnettomia, tai sitten englantilainen suklaa on ylimaallisen hyvää...

Mun makuun englantilainen suklaa ei ole ollenkaan hyvää, vaan keski-eurooppalainen suklaa on sitä mitä syön jos syön. Se on parasta.

Englantilaisista en pidä oikein missään muodossa - en heidän suklaasta, en ruoista, en elokuvista tai sarjoista, en ihmisten ulkonäöstä jne. No, joskus brittihuumori puree, ja englantilaisessa kirjallisuudessa on helmensä. Mun suvun puiseva osakin tulee sieltäpäin, ja minua vähän triggeröi ja toisaalta nauratti se niiden puisevuus jo lapsena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme