Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** Toukokuun inssiläiset ***

07.05.2007 |

Toiveikkaasti aloitan pinon toukokuun inssiläisille, jos vaikka tällä kertaa saatais vähän enemmänkin noita plussia! :)

Meillä siis toka inssi suunnitteilla. Ollaan 31-vuotiaita selittämättömästi lapsettomia ja ekaa lasta kovasti toivotaan!

Tänään kp 2 ja eka ultra takana. Lääkityksenä samat kiun edellisessä kierrossa eli Puregon 50IU kp 5 alkaen (sit Pregnyl irrotukseen ja Luget loppukiertoon). Seuraava ultra ensi viikon keskiviikkona kp 11.

Tulkaas mukaan vanhat ja uudet inssiläiset, ainakin huhtikuun pinossa teidän kanssanne oli oikein mukavaa elää tätä piinaavan jännittävää aikaa! :)

Killa

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkas edellinen viesti ennen alkuaan...

Tänään olin väestöliitossa kp 11 ultrassa ja munasolu oli täysikokoinen...illalla tein ovistestin ja plussaa näytti, joten huomen aamuna pistän Pregnylin ja inssi tehdään torstaina. Ehdin siis kahteen inssiin toukokuussa (1. ja viimeinen päivä tätä kuuta)

Tää onkin vika inssi...kesän jälkeen sit kokeillaan suoraan koeputkihedelmöitystä ellei tää auta. Nopeaa toimintaa Väestöliitolta!

Palaan siis pinoonne piinailemaan tuota pikaa...

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Nonna

Vierailija
22/82 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään puhdas nega.

Minäpä soitan tänään sinne taysiin ja kyselen tosta kesätauosta!

Koska teillä on alkanut menkat lugejen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain syystä näemmä jättänyt Rouwan inssipäivän merkkaamatta!

Suzan73 30.4. -> plussa

Nonna 1.5. -> nega

Toukomaa 3.5.

Rouwa 16.5. -> nega

Killa 19.5.

Hellikki 19.5

Miikuli 23.05

Ankkis 24.5.

Nonna 31.5.

Heinä77

Pahoittelut kovasti negasta, Rouwa! :( Mulla viimeksi meno muutama päivä Lugejen lopettamisesta ennen kuin menkat alkoi.

Killa pp 11 (ja ihan normit menkkaoireet... :/)

Vierailija
24/82 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis inssi tiistaina 29. pvä kp 16. Maanantai aamuna tein negan ovulaatiotestistä, no illalla se olikin jo positiivinen ja inssi tiistaina klo 11. Tällöin ultrassa havaittiin follikkelin jo puhjenneen. Limis oli alarajoilla 8 mm. Aikaisemmin olen valitellut, että inssi tehty liian aikaisin. Tulikohan nyt liian myöhään? On se niin vaikeaa. Luget aloitin eilen illalla ja odotellaan kaikkia mahdollisia sivuoireita. Yritän olla asenteella pessimisti ei pety, mutta se on aika hankalaa kaikesta huolimatta.

Vierailija
25/82 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... pp 12 eikä mitään uutta länsirintamalla. Ei vielä oikein oireita suuntaan tai toiseen, joten oletan suurella asiantuntemuksella, ettei tärpännyt, mutta luget ovat pidentäneet kiertoa. Sen verran pessimistinen tosiaan olen onnistumisen suhteen, että aion testata vasta maanantaina, ellei täti kaarra kylään ennen sitä.

Pahoittelut Rouwalle negasta.

Nonna tosiaan on nopee -vau! Mitäs sitä turhia tupeksimaan. Toivottavasti nyt tärppäisi.

Ja Heinäkin on ehtinyt inssiin, joten ymmärtääkseni koko porukka on nyt käynyt läpi saman ruljanssin. Voi kun mahdollisimman moni meistä pääsisi Suzanin seuraan o-puolelle... Peukut pystyssä kaikille!

Vierailija
26/82 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit menkkaoireet ja tänään uutena tuhruttelu alkanut... :( No säästän testaamisen lauantaiksi kuitenkin, niin ei tarvi sitä negaa itkeä töissä huomenna.

Aion tosiaan testata lauantaina, jotta voin lopettaa luget, jotka viimeksi viivytti menkkoja, jotta pääsisi seuraavaan kiertoon mahdollisimman nopeasti. Kai se on kuitenkin " pakko" vielä se yksi (kolmas) inssi tehdä, kun mies haluaa ennen IVF:iä...

Hellikille huiskutus! Koita sinä ottaa se plussa, kun mä näköjään en osaa! :)

Ja tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille! Palaillaan viimeistään kun on testattu (se kurja nega...)!

Killa pp 12

Vierailija
27/82 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin...inssi on nyt sitten takanapäin. Sovitusta ajasta poiketen, se tehtiinkin jo keskiviikkona. Aika oli lääkärin mukaan erinomainen ja näinollen mieskin pääsi työmatkalleen eilen torstaina ilman viivytyksiä ja mä pääsen töissä tänään lasten kanssa retkelle Suomenlinnaan.

Luget aloitan huomenna ja sit vaan piinaillaan...Hassua olla toista kierrosta tässä pinossa :)

Nonna, pp 2 (lasketaanko keskiviikko nollaksi?)

Vierailija
28/82 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkamaiseen tyyliin, mikäli tämä menee kuten viime inssikierrossa, niin huomenna alkais tuhruilu ja sitten olenkin jo negasta aika varma.

Nonna, kyllä sulla on tänään pp2

Anna pp8

Vierailija
29/82 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pp 13 ja pientä tuhruttelua havaittavissa :( Voi vitsit Killa, kyllä mä olisin meille vähän positiivisemmat piinailuhetket suonut.

Käännämme taas huomenaamulla auton nokan kohti möksää, joten siellä on hyvä puusavotassa riehua ja viime niitiksi saunan lauteilla rutistaa hien mukana tämä pettymys pois... Mulla ei siis ole testejä kotona, joten ennen maanantaita ei ollut aikomuskaan testata, mutta eipä niitä tikkuja taida tarvitakaan.

Näillä näkymin kesä luomuillaan (hah!) ja syksyllä jatketaan hoitoja. Kesäkuussa käyn kuitenkin vielä tähystyttämässä tuubit, jottei se vika siellä olisi.

Lopuille toukokuisille peukut on tanakasti pystyssä -kai tähän pinoon edes pari plussaa saadaan? Äläkä Ankkis vielä menetä toivoasi, sulla on vielä päiviä piinailtavana.

Hyvää viikonloppua kaikille -palaillaan!

hellikki

Vierailija
30/82 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellikki ja Ankkis, huonolta siis näyttää sielläkin! Itse ole ollut taipuvainen viljelemään sanontaa " niin kauan kuin ei ole tätiä, on toivoa" , mutta tiedän ettei se paljoa lohduta!

Eikä lohduta siis täälläkään, kun tuhrutelu sen kun pahenee, joten luultavasti huomenna kääntyy taas uusi kierto aluilleen... :( Aika paskat fiilikset, kun toiveet ehtivät jo nousta kun ajoituskin oli olevinaan niin hyvä.

Mä varailin, jo ensi viikolle ajan lääkäriin, kai se sitten alkuperäisen suunnitelman mukaan tehdään se 3. inssi heti perään... Vähän tuntuu että tekisi mieli pitää lomaa näistä hoidoista, mutta en taida lopulta kuitenkaan malttaa. Vielä sen yhden inssi ehtisi ennen lomia tehdä ja sitten miettiä syksyllä IVF:ää.

Killa pp 13

Vierailija
31/82 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt lähinnä olla ajattelematta koko piinailua, mutta kyllä se on lugejen kanssa vähän vaikeaa. Mun laskujen mukaan seuraava kierto jääkin sitten VL:n kesätauon takia väliin.

Vierailija
32/82 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, mutta elämäni ekan haamuviivan sain tänään raskaustestiin vastoin kaikkia odotuksia! Testasin aamulla ihan vaan piruuttani, kun neljättä päivää tuhruttelee, mutta menkat ei vaan ala. Piti sitten hakea testejä lisää apteekista ja testasin vielä kahdella eri testillä, ja haamun sain niihinkin!

En silti usko, että tämä kestäisi: olen täysin oireeton. Ei menkka- eikä raskausoireitakaan. Edellisessä inssissä just näin täti tuli pp 16, kun oireet olivat hävinneet jo aikaa sitten.

Hassua, mutta vähän lohduttaa se, että kyllä mä siihen uskon että hedelmöittyminen on tapahtunut, kun kerran haamuplussan sain. Epäilen vaan, että kyseessä on kemiallinen raskaus, joten toivottavasti meidän ongelmat ei sitten ole kiinnittymisessä... :/ Ehdin lopettaa luget jo pari päivää sitten, kun tuhruttelu alkoi ja nyt hädissäni aloitin ne uudelleen, toivottavasti se ei aiheuta ongelmia!

Testaan huomenna (ja varmaan ylihuomenna ja sitä seuraavana jne..) ja toivon, että viiva vahvistuisi, eikä katoaisi tai menkat alkaisi!

Miten piinailukamu, Hellikki?! Tilannetiedotusta odotellaan!

Ankkis: mitenkä siellä?! Älä vielä muuten luovu toivosta: mulla meni nyt melkolailla samoin oireet ym kuin edellisessä inssissä, mutta niin vaan haamua pukkaa ja se jo lohduttaa, vaikka en tosiaan toiveikas olekaan!

Mutta kuten sanottua, katsotaan kuinka käy!

Älkääkä mielellään onnitelko vielä, jooko?! Mä haluan ensin sen selvän plussan, etten nuolaise ennen kuin tipahtaa...

Killa pp 15

Vierailija
33/82 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava lukea sun plussauutisia näin sunnuntai-illan kunniaksi.

Mulla ei viimeksi kun olin raskaana ollut mitään oireita ennenkuin rv6 alkoi kuvotus, jota osasinkin odotella. Siksi tämä alavatsajomotus on mun mielestä lähinnä huono enne.

Lugejahan määrätään myös alkuraskauden tukemiseen ja mun lääkäri sanoi ekan inssin yhteydessä, että niitä voi hyvin käyttää, jos on raskaana, että ei niistä mitään haittaa ole.

Vierailija
34/82 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin luin sun viestin kunnolla loppuun!

Toivottavasti viiva vahvistuu nopeasti, itse olen testannut ihan puhtaan negan kp30 kun kuukautiset olivat jo muutaman päivän myöhässä ja raskaana olin kuitenkin ihan onnellisesti loppuun asti.

Vierailija
35/82 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään, Ankkis! :) En vaan uskalla vielä ajatellakaan olevani raskaana. Tai oikeastaan viime yönä pyöriessäni unettomana, että kai mä heikosti raskaana voin olla, kun kerran 3 testiä näytti haamua.

Vaan keskenhän tää menee, jos on koskaan oikein alkanutkaan. Tänä aamuna acon 10:ssä eilistä hei-kompi haamu (ihan silmin nähtävissä kyllä), mutta perdictorissa selvääkin selvempi nega. :/

Kävin tossa äsken yksityisellä verikokeessa, kun VL:oon en ois tänään ehtinyt, joten vastaus olisi mennyt joka tapauksessa keskiviikolle (eivät tutki niitä näytteitä kuin ma, ke ja pe). Periaatteessa tuolta eivät kuulemma saisi vastausta sieltä labrasta kertoa, vaan vain lähettävät kotiin paperilla. Kiva labrahoitaja antoi kuitenkin numeron johon voi soittaa ja selittää tilanteen, niin he luultavasti tuon hcg-arvon voivat antaa vaikka eivät sitä käy tulkitsemaan! :)

Muuten tänne ei ihmeempää, kuin oireettomuutta lievää tuhruttelua ja ajoittaista pientä menkkakipua lukuunottamatta.

Missäs Hellikin kuulumiset?!

Huomasin o-puolelta Toukomaan plussanneen, ONNEA!

Suzan73 30.4. -> plussa

Nonna 1.5. -> nega

Toukomaa 3.5. -> plussa

Rouwa 16.5. -> nega

Killa 19.5.

Hellikki 19.5

Miikuli 23.05

Ankkis 24.5.

Heinä77 29.5.

Nonna-80 30.5.

Meniköhän tuo listan päivitys nyt oikein, kamalalla kiireellä sitä väänsin?! Korjatkaa, jos virheitä!

Killa pp 16

Vierailija
36/82 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihan hengitystä pidätellään kun jänskättää niin älysti puolestasi! Tsemppiä!

Jessis

Vierailija
37/82 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILLA, ihana piiniskaiffarini, peukut ja varpaat on tanakasti pystyssä, että alkanut raskaus jatkuisi onnellisesti. Pidä kiinni siitä plussasta!

Täällä takana mökkiviikonloppu ja tunteetkin tasaantuneet. Pettymys oli kova, kun tajusi piinailun vaihtuvan uudeksi kierroksi, mutta ylös on taas kammettu -en vielä mainostaisi, että entistäkin vahvempana ja sisuuntuneena, mutta suunta on ylös kuitenkin.

Kesä-heinäkuu nautitaan lomasta ja toisistamme, samoin rakkaasta karvakasasta, jonka jo hetken pelästyin menettäväni viikonlopun aikana (pitkä tarina...). Hoidot jatkuvat elokuussa, ellemme mekin sitten kesällä entistä vahvemmin ala kallistua adoption suuntaan. Jättäydyn varmaankin loivasti takavasemmalle, vaikka eiköhän kuulumiset tule luettua jatkossakin päivittäin.

Ihanaa kesäkuuta kaikille!

hellikki (pp16/kp1)

Vierailija
38/82 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiluksi viikoksi. Kaipa tässä jossain välissä ehkä pitää jotain testatakin, lugepäiviä on vielä muutama jäljellä.

Hellikki pahoittelut :(

Killa, toivon sinulle kaikkea parasta mahdollista.

Vierailija
39/82 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan muistanut tänne raportoida, kun niin moneen paikkaan olen kirjoitellut, joten lyhyesti tämän kierroksen saalis:

pp 15 heikko, mutta selvä plussa

pp 16 heikompi, mutta selvä plussa ja veritestissä hcg surkeat 19

pp 17 enää juuri ja juuri erotettavissa oleva plussaviiva testissä

Huonoa siis tiesi täydellinen oireettomuus, kun vain kemiallisen raskauden sain aikaan. Yritän kovin ajatella positiivisesti, että sentään munasolu hedelmöittyi, joten ehkä me ei ihan toivottomia olla...

Nyt lopetan klinikan ohjeen mukaan luget ja odottelen kunnon vuotoa (edelleen tuhruttelee). Kunnon vuodon alettua, voin mennä muutaman päivän kulutua veritestiin. Hcg pitää olla nollilla ennen uutta hoitoa, joten seuraava kierto jää väkisinkin välistä, samoin seuraava klinikan kesäloman vuoksi.

Suzan73 30.4. -> plussa

Nonna 1.5. -> nega

Toukomaa 3.5. -> plussa

Rouwa 16.5. -> nega

Killa 19.5. -> plussa, joka muuttuu negaksi

Hellikki 19.5 -> nega

Miikuli 23.05

Ankkis 24.5.

Heinä77 29.5.

Nonna-80 30.5.

On meillä tuossa sentä vielä piinailijoita! Älkää luopuko toivosta! Mun toiveet inssin suhteen satakertaistui, kun sillä melkein onnistuttiin!

Killa

Vierailija
40/82 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmi... toivotaan parempaa onnea ens kerralla. Tullaan tänne piinailemaan sitten elokuulla yhdessä. Kun mullakin siirtyi seuraava inssi elo- tai syyskuulle.. Mutta hei, siis toivoa on!!! Mahtavaa! Ja onhan täällä niitäkin, jotka on jo saaneet lapsen ymmärtääkseni insseillä, ja ovat nyt toisella kierroksella. Siis ei tämä nyt ihan mahdoton hoitomuoto ole. Ja itseäni kyllä hirvittää ihan kamalasti se punktio (ivf), joka ilmeisesti on sitten syksyllä edessä..

Paljon aurinkoa ja jaksuja sinulle ja meille kaikille!

miikuli