Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa

Vierailija
03.04.2026 |

Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?

No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.

Riippuu iästä. Finsex-tutkimuksessa alle 30v:t juurikaan eivät hae seuraa vastakkaisesta sukupuolesta kuin Tinderin kaltaisista sovelluksista ja hyvin pieni osa esim. kaverijuhlista.

Jos olet yli 50v niin kapakasta tai työpaikalta voi löytyä joskin tässäkin ikäluokassa kolmasosa haki seuraa vain äpeistä.

Sairasta, että uusi normaali on sovelluksesta ihmisen etsiminen. Tämä on niin käsittämätöntä. Mitä niinkun, oikea ihminen livenä edessäsi kertoo pikkuisen enemmän kuin joku alakulmasta otettu kuva ja "ota selvää" -kommentti. Tuhansia näitä saa selata ja sitten mies sanoo 2 viikon viestittelyn jälkeen,  ettei pystykään kohtaamaan tunteitaan ym.  Tämä on normaalia? Voivittu, aivan sairasta puhelimen sisällä elämistä ja ryppäissä tuntemattomille päille viikkotolkulla tsättäilyä.

Eihän ne edes puhu siellä, vaan biosta huolimatta vaiks siel olis että etsii kumppania niin ollaan sit mykkiä pallukoita niille ihan potentiaalisellekin kumppaneille. 😂 Eikö ihmiset enää tapaa livenä ja tutustu livenä? Onnea tälle ai-tisspposki-sukupolvelle.

No tämä. 😂 Tulee järkyttävä myötähäpeä miehille pallukoissa, jotka roikkuu siinä orrella kuin ladykanat. Samat naamat vuodesta toiseen ja keskusteluissa valittavat, kun kukaan ei puhu mitään.  Apua, missä on Exit-kyltti  tästä dystopiasta ulos?

Vierailija
42/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.

Miksi kaljamahaiselle ukolle ei kelpaa kaljamahainen nainen?

Kyllä pyöreempi nainen kelpaa tai muodokas, mutta kaljamahainen ei kelpaa

Älä sitten suutu jos ne hoikat naiset haluavat pyykkilautavatsa-miehiä eikä kaljamahoja. En ymmärrä valitustasi. Laihduta ja mene salille?

Ei mulla ole edes iso kaljamaha ja onhan naisetki lihavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nainen jostain muualta. (idästä)

Suomalaiset naiset on tyytyväsempiä sinkkuina ja onnellisimpia kavereiden kanssa.

Suomalaiset alkaa olla muutenkin sen verran sukurutsaisia, että kumppani alkaa nopeasti "haista pahalle" ja liitto on intohimoisuudessaan sisko ja veli pohjalla.

Varma valinta on kääntyä muslimiksi, jolloin moskeijan kautta alkaa pikkuhiljaa tulla tuliterää naista näytille ihan alkuperäispakkauksessa.

Vierailija
44/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.

Et voi olettaa että saat hoikan ja kauniin naisen, ota perus Suomi-lehmä.

hyi en halua ottaa en ole niin ruma, mä saan paremmankin

Et sinä määritä komeuttasi tai rumuuttasi vaan naiset.

En silti halua ketä vain vaikka mulla on kaljamaha

Niin, ja koska pulleatkin nuoret naiset saa seksiä hyvännäköisiltä treenatuilta miehiltä silloin tällöin, markkinaraoksesi jää lähinnä itsetyydytysvälineet.

No ruma en ainaskaa ole mut kai ylipainonen, sille en sit voi mitään

Kyllä voit. Jos naisena onnistuin laihduttamaan 110 kilosta 80 kiloon puolessa vuodessa eiköhän mieheltä jolla korkeampi metaboliikka onnistu sama tai enemmän.

Vierailija
45/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muslimi naiset eikä thaimaalaiset

Vierailija
46/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?

No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.

Riippuu iästä. Finsex-tutkimuksessa alle 30v:t juurikaan eivät hae seuraa vastakkaisesta sukupuolesta kuin Tinderin kaltaisista sovelluksista ja hyvin pieni osa esim. kaverijuhlista.

Jos olet yli 50v niin kapakasta tai työpaikalta voi löytyä joskin tässäkin ikäluokassa kolmasosa haki seuraa vain äpeistä.

Sairasta, että uusi normaali on sovelluksesta ihmisen etsiminen. Tämä on niin käsittämätöntä. Mitä niinkun, oikea ihminen livenä edessäsi kertoo pikkuisen enemmän kuin joku alakulmasta otettu kuva ja "ota selvää" -kommentti. Tuhansia näitä saa selata ja sitten mies sanoo 2 viikon viestittelyn jälkeen,  ettei pystykään kohtaamaan tunteitaan ym.  Tämä on normaalia? Voivittu, aivan sairasta puhelimen sisällä elämistä ja ryppäissä tuntemattomille päille viikkotolkulla tsättäilyä.

Eihän ne edes puhu siellä, vaan biosta huolimatta vaiks siel olis että etsii kumppania niin ollaan sit mykkiä pallukoita niille ihan potentiaalisellekin kumppaneille. 😂 Eikö ihmiset enää tapaa livenä ja tutustu livenä? Onnea tälle ai-tisspposki-sukupolvelle.

No tämä. 😂 Tulee järkyttävä myötähäpeä miehille pallukoissa, jotka roikkuu siinä orrella kuin ladykanat. Samat naamat vuodesta toiseen ja keskusteluissa valittavat, kun kukaan ei puhu mitään.  Apua, missä on Exit-kyltti  tästä dystopiasta ulos?

Monella noista miehistä on asperger tai autismi eivätkä ymmärrä "pelin henkeä".

Vierailija
47/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaahan se on jos seinäkukkasena piti olla. Parempi onni ensi kerralla. Aina ei voi voittaa.

Vierailija
48/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ymmärrä naisia

Vierailija
49/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi en halua ottaa en ole niin ruma, mä saan paremmankin

Et sinä määritä komeuttasi tai rumuuttasi vaan naiset.

En silti halua ketä vain vaikka mulla on kaljamaha

Niin, ja koska pulleatkin nuoret naiset saa seksiä hyvännäköisiltä treenatuilta miehiltä silloin tällöin, markkinaraoksesi jää lähinnä itsetyydytysvälineet.

No ruma en ainaskaa ole mut kai ylipainonen, sille en sit voi mitään

Kyllä voit. Jos naisena onnistuin laihduttamaan 110 kilosta 80 kiloon puolessa vuodessa eiköhän mieheltä jolla korkeampi metaboliikka onnistu sama tai enemmän.

Olethan sä silti lihava?

Vierailija
50/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti siellä joku yksinäinenkin nainen oli. Olisit mennyt hänen juttusille. Mutta ei, ei kaltaisesi sinulle kelpaa.

Vierailija
51/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi alkoholin juominen ja kaljamaha on este naisille?

Vierailija
52/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti siellä joku yksinäinenkin nainen oli. Olisit mennyt hänen juttusille. Mutta ei, ei kaltaisesi sinulle kelpaa.

Menin mutta häntä ei kiinnostanut, kysyin suoraa seksiä

Vierailija
53/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin mutta häntä ei kiinnostanut, kysyin suoraa seksiä

Olisin halunnut seksiseuraa olen puutteessa, mutta nainen ei ees vastannut

Vierailija
54/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä menen musiikkitapahtumaan niin mä olen siellä katselemassa sitä artistia enkä miehiä.

Vierailija
55/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin jotain sutinaa yöseuraa koskea naista, melkee mahdoton ajatus

Vierailija
56/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jaksoi tikistää vain vajaan kaksi sivua ja sitten tämä hänen oikea puolensa tuli esiin. Miksikähän hän ei saa naisia 🤔

Vierailija
57/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kaunista missiä ja nuorta, mulle kelpaa normaaliki, mut osa naisista ei vain kiinnosta, eivät laittaudu ja tyyli ja ulkonäkö ei vaa nappaa

Vierailija
58/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä

Haista paska, Allu. 

Terveisin, kaikki maailman naiset 

Vierailija
59/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä

Haista paska, Allu. 

ihanko pitäs olla joku täydellinen mies, joo sori on iso kaljamaha ja olen lihonut vanhentunut rupsahtanut kaljuuntunut ihan hiton sama, naisetki o rumia ja lihavia pullukoita monet

Vierailija
60/99 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska, Allu. 

ihanko pitäs olla joku täydellinen mies, joo sori on iso kaljamaha ja olen lihonut vanhentunut rupsahtanut kaljuuntunut ihan hiton sama, naisetki o rumia ja lihavia pullukoita monet

Sori naisen pitää vähän meikata ja käyttää kireitä vaatteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi