Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että nainen ei ota miestään enää vakavasti?

Vierailija
03.04.2026 |

Ja näyttää sen myös käytöksellään. Pahimmassa tapauksessa naureskelua, pilkkaamista, piikittelyä jne. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ehkä sen ihmisen luonteesta jos piikittelee tai joku ristiriita. Mutta suhde ohi. Ero järkevää sitten. Toisaalta jos mies mokasi pahasti, joku muu ongelma tai riitaisa ukko, ei joku ota tosissaan. Tai väärä mies? Mies ei ole turvallisen miehen roolissa, on lipsahtanut muuhun lokeroon? Keskustelu?

Vierailija
42/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en ainakaan sen jälkeen kun mies jäi känni sivusuhteesta. Pidin vitsinä koko ihmistä.

Olisit laihduttanut ajoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. 

Nalkuta itsesi vaan teholle, 👧🏼huora. 

Hienoa👏 nyt olet varmaan voimaantunut ja kiittelet itseäsi hyvästä kommentistasi jota kukaan ei edes pyytänyt. Anonyyminä ne ressukat huutelee, kun eivät muutakaan osaa.

Tule kuule tänne niin panen sua perseeseen, 👧🏼huora. 

No eipä tuo sinun 1 cm:n minimunasi missään tuntuisi 🤣

Kiitos kivasta ja asiallisesta kommentistasi.

Miksi et kiitellyt siitä kommentista, johon tuo vastasi? 🤔

Vierailija
44/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en ainakaan sen jälkeen kun mies jäi känni sivusuhteesta. Pidin vitsinä koko ihmistä.

Näiden mukaanhan meidän pitäisi nyt elää kun kaikkialla tyrkytetään avoimia liittoja "koska ette tiedä mitä menetätte". Itse pidän vitsinä tätä, parisuhdetta pilkkaavana ilkeänä vitsinä.

Vierailija
45/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on syönyt sanansa. Ei ole sanojensa mittainen mies. Valehtelee. Jopa sekssuuntautumisestaan. Rikollista. Halveksittavaa. Salailee. Vässykkä. Ei puhu eikä kerro. Kuitenkin käytös ja asiat puhuvat puolestaan. Salat tulevat ilmi. Halveksunta alkaa ja ihan syystä. Nauraa voi vapaasti ihan suoraan ja päin pläsiä. 

Miehisyys = luottamusta, turvallisuutta

Nainen rakastaa näitä ominaisuuksia

Vierailija
46/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies valehteli ja petti. Syytti minua siitä mitä itse teki. Ei sitä klovnia voinut enää vakavasti ottaa. Pakkasin tavarani ja muutin pois. Vuoden jaksoi mies maanitella minua takaisin ennenkuin uskoi, ettei tätä mahdollisuutta enää ole. 

Ei ole mieheltä oikein. Mutta saattoi hän siitä sinulle merkkejä antaa että muutu, kaikki ei ole hyvin. Itse päädyin pettämään sen jälkeen kun olin vuosia ottanut asioita puheeksi, vaimo vain lupasi ja lupasi, mutta eihän se mitään auta kun tyhjässä päässä ei ole muistia. Tietysti ero aina järkevintä, mutta ei siihen ole aina mahdollisuutta. Olisi ollut outoa jos vaimolle olisi tullut yllätyksenä vielä että mies pettää

Sehän on jo itsessään erittäin epäkypsää ja epäkunnioittavaa, että vain odottaa muutosta toiselta. Että muutu, tai muuten petän.

Jos ei enää usko toiseen ihmiseen, niin pitää erota, ja sitten hankkia sellainen ihminen johon uskoo.

Vierailija
47/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun kunnioitukseni miestäni kohtaan vain kasvaa vuosi vuodelta, eli nyt jo 27 vuoden ajan. Liittyisikö arvoihin ja tekoihin? 

Vierailija
48/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori, vaimoni ei ota minua enää vakavasti.

- älkää hupsiko.

Kirjoituspöytätohtoriämmä ruma assi.

Päivääkään kunnon työtä ei ole tehnyt.

Vierailija
49/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyljeksintää, väheksymistä, alistamista, haukkumista. 

Silmien pyörittely miehen puhuessa, sarkastiset kommentit, miehen korjaaminen jne. 

Kun kunnioitus jotakuta kohtaan on menetetty niin sitten se on menetetty. Se yleensä menetetään osoittamalla alhainen luonne. Moraalittomuus, alatyylisyys, rikollisuus, pahansuopuus, jne. 

.

Vierailija
50/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se johtui siitä, että mies antoi kaikkien muiden aina pilkata ja solvata itseään, naureskeli mukana vain kun häntä ivattiin. Kun yhdyin välillä mukaan, niin se ei ollutkaan enää niin kivaa hänenkään mielestään. Sai kunnioituksen takaisin kun oppi asettamaan rajoja ja ei ollut enää tossu.

Vierailija
51/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kohtelee miestä ensin siten kuin haluaisi itseään kohdeltavan. Seuraava askel riippuu miehen käytöksestä. Tällöin nainen kohtelee miestä siten kuin mies on kohdellut naista.

Näin. Totta.

Vierailija
52/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit laihduttanut ajoissa. 

Painoin 50kg. Se, jonka kanssa petti, oli ylipainoinen.

Vierailija
53/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden mukaanhan meidän pitäisi nyt elää kun kaikkialla tyrkytetään avoimia liittoja "koska ette tiedä mitä menetätte". Itse pidän vitsinä tätä, parisuhdetta pilkkaavana ilkeänä vitsinä.

Ei minua haittaa, minä joku muu ihminen mitäkin asiaa pitää. Minulle riittää, että olen itse tyytyväinen itseeni ja elämääni.

Vierailija
54/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kohtelee miestä ensin siten kuin haluaisi itseään kohdeltavan. Seuraava askel riippuu miehen käytöksestä. Tällöin nainen kohtelee miestä siten kuin mies on kohdellut naista.

Näin. Totta.

Minun mieheni petti, joten tulkitsin tuon kehotuksena pettää häntä ja perinkin.

Vierailija
55/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, älä petä...ja nainen ,kunnioita mieltäsi!

Vierailija
56/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...korjaus...kunnioita. MIESTÄSI.  . 

Vierailija
57/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyny reikä, katkarapu. 

Ei synny jännitettä.

Vierailija
58/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.8

Vierailija
59/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saanu nähdä kalukaupan lehdessä ison meisselin .

Vierailija
60/64 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun kunnioitukseni miestäni kohtaan vain kasvaa vuosi vuodelta, eli nyt jo 27 vuoden ajan. Liittyisikö arvoihin ja tekoihin? 

Paneskelu päivittäin auttaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi