Nuorempi työkaverimies tuijottelee jatkuvasti. Sitten kun käännyn katsomaan, kääntää katseen nopeasti pois
Ja tuijottaa esim. tyhjää pöytää.
Silloin kun paikalla on muita, ei ole huomaavinaankaan tai saattaa olla tylykin minua kohtaan.
Kun olemme kahdestaan, hän on hyvin puhelias, avulias ja nauravainen.
Mitä tästäkin nyt pitäisi ajatella?
Kommentit (21)
Miettii varmaan mielessään miksei työpaikalla voisi olla nuorempia naisia töissä ja milloinkahan ap jää eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Miettii varmaan mielessään miksei työpaikalla voisi olla nuorempia naisia töissä ja milloinkahan ap jää eläkkeelle.
Se voi olla. Olen vaihtamassa parempipalkkaiseen työhön piakkoin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ujo
Kaikki serialkillerslasher-elokuvat alkavat näin
Itse olen siis naimisissa hyvännäköisen, nk. provider-miehen kanssa. Olemme korkeasti koulutettuja, tämä nuori mies taas ei erityisemmin. Hän on kertonut olevansa sinkku.
Punastuu tai muuttuu vaivautuneeksi, jos joskus ohimennen kosketamme toisiamme.
Ap
Miksi et iske kiinni? Hän varmasti pitäisi sinua hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et iske kiinni? Hän varmasti pitäisi sinua hyvänä.
En ole uskaltanut ja olen parisuhteessakin.. Toki tuollainen komea urheilijanuorukainen olisi ihana kokea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toiveajattelua
En toivo mitään. Minulle kävi samoin myös edellisessä työpaikassa, mutta se mies ei ollut näin komea eikä kiinnostava.
Nuoremmat miehet tulevat helposti kertomaan minulle äideistään, surusta, jota kokivat lapsuudessaan. Kertovat, jos heitä sattuu johonkin tai paleltaa.
Ap
Etsii susta äitihahmoa tai havittelee virkaa.
Vierailija kirjoitti:
Etsii susta äitihahmoa tai havittelee virkaa.
Hänellä on jo koulutustaan vastaava työpaikka.
Lohduttaisi häntä kyllä mielelläni.
Ap
Parempi että puhutte miehet keskenänne tämän asian.
Vierailija kirjoitti:
Parempi että puhutte miehet keskenänne tämän asian.
Heh heh.
Nyt pitkä pääsiäisloma tätä poikaa ajatellessa..
Ap
Pesun kestävä kiltti-inkeli mieshän se.
Vierailija kirjoitti:
Miesviha näkyväksi.
Olen aina ihaillut ja arvostanut miehiä. Tykkään pukeutua naisellisesti (miehiä varten) ja hiukseni ulottuvat puoleen selkään. Olen hoikka ja käyn salilla säännöllisesti. Alkoholia en käytä.
Ap
Sitä että teillä ei ole tarpeeksi töitä tehtävänä.