Paskavammaisin syysi miksi käyt kaupassa, etkä ota robottitoimitusta?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Noloa, ap. Etkö osaa kävellä?
En osaa kun jalat amputoitu. Noloa kysyä tuommoista paskaa.
Robotti ei kuljeta tänne vaikka asun 2km päässä Helsingin keskustasta.
Kauppa on työmatkan varrella. Sama käydä ihan itse.
Kauppa kadun toisella puolella. Jaksan kävelläkin ja kaikki liikkuminen lasketaan :)
Pitäähän ihmisen liikuntaa harrastaa. Ja täällä ei ole robotteja.
Haluan ITSE valita omat tuotteeni kaupasta, etenkin hedelmät, sekä tietysti kaikkein tuoreimmat tuotteet 💪 Lisäksi tuntisin itseni laiskaksi/uusavuttomaksi, jos en itse tekisi kauppaostoksiani.
eipä mahtuis meikän virvokkeet siihen laatikkoon
Tilaan robolla vain harvoin, kun tarvitsen jotain pientä enkä voi kauppaan lähteä. Yllättävän vähän yhteen tilauksen mahtuu. Tämän päivän kaupassa käynti olisi pitänyt tilata varmaan kuutena robokuljetuksena. Silti Alkossa olisi pitänyt käydä erikseen. Päälle Alepan hinnat vielä todella kovat verrattuna Lidliin tai Prismaan. Jopa cittariin. Ja tuon päälle valikoima mitä voi tilata suppea.
Eiköhän tuossa jo syitä löytynyt. Ei ollut tekosyitä.
Tahdon, että minulle toivotetaan hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon, että minulle toivotetaan hyvää päivää.
Robo toivotti minulle hyvää pääsiäistä.
Tahdon itse valita tuoreimmat hedelmät ja vihannekset, pehmeimmän leivän ja parhaat päiväykset.
Raha, ruokakauppoja on useampi ihan parin sadan metrin säteellä niin en maksa siitä että ne toimittaa kotiin. En tiedä onko täällä edes roboja, taitaa olla vielä pelkkiä ihmisiä toimittamassa ruokaa.
No kun lähin robokauppa on 40 kilsan päässä. Enkä ole ihan varma miten robo selviää valtatiellä jossa muut ajoneuvot ajavat satasta.
Siksi että on edes jotain tekemistä palstailun ja lenkkeilyn lisäksi sekä pääsee vähän ihmisten ilmoille.
Koska meille ei tule robo.
Koska ostan alelappuja pakastimeen.
Koska käytän 3 eri kauppaketjun valikoimia.
Koska tapaan tuttuja kaupassa, niitäkin joita näkee harvemmin.
Koska mun kodista on matkaa 3 eri kauppaan kävellen vain 600 metriä.
Et ihan siksi.
Perheen 6:n kassin satsi ei mahdu purkkiin.